Alttoviulisti 15.10.2004 17:44:41 | |
---|
Musta ne on aika mukavan näkösiä, ajattelin ite hankkia sellasen, en kyl hirveen isol/tuuhel karval. |
Unworthy Knight 16.10.2004 16:06:12 (muokattu 16.10.2004 16:07:05) | |
---|
Itsellä on tuollainen Karvahupputakki ostettu parivuotta sitten ja perempaa talvitakkia ei ole. Keskenkasvusen yllä varmasti näyttää hassulta mutta kunnon lumipyryssä herättää vain kateutta. Eiköhän nämäkin takit ole suunniteltu vähän muuhun tarkoitutukseen kun johonkin muoti häröilyyn. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
simosiili 23.11.2004 19:10:09 | |
---|
Mitä mieltä TE arvoisat muusikoiden.netin muusikot olette mieltä näistä takeista. Elikkä ne takit joissan on hupussa sellainen karvajuttureunus. Axeman haukkuu takkiani hopparitakiksi mutta enpä välitä. Mitä TE olette mieltä?? aika rumia ne jotku ainaki.. näyttää joltain ketttutyttötakeilt :D joo no. ite ostin tossa tommosen maihinnousutakki tyyppisen pitkän tumman vihreän takin :) hyvä on! ja onhan mulla snoukkatakki.. roknroll |
Una 24.11.2004 14:51:21 | |
---|
Mä muistan jotta kun mä olin ala-asteella, kyseiset takit oli himottua tavaraa. Mäkin olin hetken ihan katkera kun en sellasta saanut, siis toppatakkia karvareunushupulla. Luokan suosituilla tytöillä oli kaikilla sellaiset. Samaa sarjaa lienevät ainakin henkkamaukasta löytyvät monet kasarityyppiset puserot, jotka mieleeni tuovat vanhat mylittlepony-pyjamat ja jumppatunneilla käytössä olleet pinkit verkkarit. Nykyään sellaisia vaatteita en pitäisi edes yksin pimeässä huoneessa, häpeäni määrä olisi kohtuuttoman suuri. |
Henkka Hevimies 24.11.2004 15:03:39 | |
---|
No itte mä oon "vannoutunut" pilotin käyttäjä! Mutta ne karvahupputakit sopivat lähinnä naisille! Suomi Finland Perkele! |
Keppis 24.11.2004 16:52:10 | |
---|
En pidä, mutta en välittäisi paskan vertaa, jos joku axeman nauraisi takilleni ja puhuisi poikkeuksellisesti hoppareista. Emminäkään välittänyt, kun menin tänään korvaläppälippis päässä kouluun, vaikka moni siittä jotain sanoi. En ole se päässä kenenkään mielestä sen tyhmempi, kun aikasemminkaan. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Kitaravirtuaali 24.11.2004 20:14:30 | |
---|
Hmm, justiinsa pistin nahkatakkiin kunnon vuoren, kun alkaa olla kylmä. Mukana tuli myös kunnon karvakaulus, pätkä jotain ketunhäntää. Kait sitäkin voisi talvemmalla kokeilla jos tulee tarpeeksi kylmä. |
Tetsuo 25.11.2004 19:21:51 | |
---|
ihan järkyttävän rumia takkeja. ei se ole hopparitakki, 95%lla kaikista hoppareista vaan sattuu olemaan sellanen. Metal up your ass |
mikko1 26.11.2004 23:55:33 | |
---|
Viime vuonna sellasen ostin(ilman karvaa tosin siitä kun pyydettiin erikseen 20e!?) ja mukava ja lämmin sellainen on. Oli sitten "hoppari" tai ei. |
Ola_90 27.11.2004 12:09:42 | |
---|
Taitavat olla jonkin sortin muotia, kun niitä näkee niin perkeleesti? Helvetin rumia ne mun mielestä ovat, niinkuin lähes kaikki takit joissa on huppu. Vanhoja kunnon maihareita lukuunottamatta. Mutta oli ruma tai ei, niin varmasti käyttökelpoinen ja lämmin takki. Näillä keleillä hyvinkin asiallinen. Mä oon aivan täsmälleen samaa mieltä. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Mimi 27.11.2004 14:08:41 | |
---|
Pitkät takit on just hyviä, eipä tartte vetää vousuja kainaloon asti ja tunkea paitaa housunsisään. Ei nimitäin tule tuuli sinne alle. Ostin itselleni semmosen mustan pitkän takin (taitaa olla ihan hitusen alle polven), jossa oli huppu, jossa oli karvareunus. Harkitsin kyllä pitkään ostamista, kun ne karvat oli niin uskomatoman rumat. Sitten huomasin, että huppu on kiinni vetoktjulla, ja myöhemmin huomasin, että jos huppua tarvitsee, niin karvatkin sa irti. Se on vaan semmonen kaistale, joka on lyöty napeilla kiinni siihen huppuun, ja se irtoo varsin helposti. Onneksi ostin, eipähän ole tarvinnut kärvistellä enää se sama velipoikien vanha pilotti (suoraan 80-luvulta muuten, aika hieno, joskin kulunut) päällä. Alkoi jo paleltamaan kun alkoi olla pakkasta. Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
seitikki 27.11.2004 19:59:09 | |
---|
Olisimpa eskimo. En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
ne on ihan hienoja, mutta liian yleisiä, ei sellasta kehtaa hankkia. muutenkin pidän mieluummin nahkatakkiani Noeikai sbassomumot nymmitää vatun sitaareita skulaa, vai? -Hemmo |
xulu 28.11.2004 13:31:39 | |
---|
Mulla on.parasta. A fifteen letter word with no letters repeated is uncopyrightable. |
Pitkavirta 30.11.2004 15:22:22 (muokattu 30.11.2004 15:22:39) | |
---|
joskus nuoruusvuosieni hairahduksissa ostin semmosen mustan pitkän karvareunuksisen takin, kun se oli niin manson.. :) on se ihan siisti, tuolla kaapissa roikkunu muutamat vuodet.. nykyjään mulla on semmonen blendin asiallinen ehkä vähän hippi, ehkä hoppi mut iha letkee takki jossa on karvareuna hupussa. ja mitä vitun vikaa hip-hop -kuteissa on? tyylikkäästi käytettynä mikä tahansa on siistiä. Enemmän mua nykyään ärsyttää semmoset tuska-festariruusut, pojat ja tytöt, joilla ei oo mitään tyylitajua. kaikki on vaan niin vitun tröö. Tietty on ne ylipukeutuneet räppäritkin aika pateettisia. |
Surusilmä 06.01.2005 18:16:18 | |
---|
Mä petyin pahasti kun ostin viime kesänä,semmse mustan,lyhyen,tiukan takin,jossa oli tämmne karvareunus ja nyt melkein kaikilla tytöillä on semmne...No onhan mulla muitakin talvitakkeja(ihan itseäni lohduttaakseni) |
Leper Messiah 06.01.2005 20:39:46 | |
---|
Mä petyin pahasti kun ostin viime kesänä,semmse mustan,lyhyen,tiukan takin,jossa oli tämmne karvareunus ja nyt melkein kaikilla tytöillä on semmne...No onhan mulla muitakin talvitakkeja(ihan itseäni lohduttaakseni) olet muodin edelläkävijä. No matter how beautiful girl is, she still shits |
jonskuliini 07.01.2005 21:19:51 | |
---|
jos huppua tarvitsee, niin karvatkin sa irti. Se on vaan niin kuulostaapa hyvältä- karvatkin saa irti *mä repesin* LOGIIKKAA
*Kielletyn kolmannen laki:Lause voi olla aina joko tosi tai epätosi, kolmatta mahdollisuutta ei ole.
*Kielletyn ristiriidan laki: Mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi. |
jonskuliini 07.01.2005 21:20:51 | |
---|
itku mun takist ei ees saa:D LOGIIKKAA
*Kielletyn kolmannen laki:Lause voi olla aina joko tosi tai epätosi, kolmatta mahdollisuutta ei ole.
*Kielletyn ristiriidan laki: Mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi. |
mesaboogie 08.01.2005 01:30:31 | |
---|
Lol. voi vittu, eikö tuota datainferno-koodikieltä pääse mihinkään karkuun? ..stana. *närkäsTyNYThümiö!!!!!!!!!!!* ..prkl.. |