backwood 27.11.2004 16:28:47 | |
---|
onko kukaan laulamisesta kiinnostunut tutustunut kyseiseen laulubändiin?sain tässä taannoin heidän 4 biisin demonsa laivalta käsiini ja olin myyty..ostin eilen heidän uuden cd:nsä ja voin vakuuttaa että rahat ei menneet hukkaan.suosittelen jos tykkäät kuunnella miten monimuotoisesti ihmisääntä voi käyttää.onko kukaan kuullut livenä? humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
aisa 27.11.2004 16:55:41 | |
---|
enpä ole kuullu. mikäs se semmoinen ryhmä on? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
backwood 27.11.2004 17:05:23 | |
---|
siinä laulaa mm.susanna hietala jos olet katsonut tv 2 ohjelmia mitä veti koivusalo hallikainen akseli,tuttu juttu ym...susanna lauloi taustoja kyseisissä ohjelmissa.kaikki soittimien äänet mm.urut,rumpuvispilä soundit ym. on tehty ihmisäänillä.loistavia vetoja...hienoa että olet taas kehissä aisa!oletko rentoutunut loman jäljiltä? humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
aisa 27.11.2004 17:19:34 | |
---|
siinä laulaa mm.susanna hietala jos olet katsonut tv 2 ohjelmia mitä veti koivusalo hallikainen akseli,tuttu juttu ym...susanna lauloi taustoja kyseisissä ohjelmissa.kaikki soittimien äänet mm.urut,rumpuvispilä soundit ym. on tehty ihmisäänillä.loistavia vetoja...hienoa että olet taas kehissä aisa!oletko rentoutunut loman jäljiltä? no enpä tiedä siitä rentoutumisesta.. aika kovaa sutinaa oli ton jälkikasvun kanssa kun se pulkkamäkiosasto on tälläiselle vanhalle äijälle aika rajua menoa. lisäks sain aika mojovan kurkkukivun ja eilinen remppa oli kieltämättä melkoista pinnistelyä sen vuoksi. onneks bassotaiteilija tuli meille yöks niin pääsin vähän "puuduttamaan" keikan jälkeen... tohon äänitteeseen pitää yrittää tutustua. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
backwood 27.11.2004 17:25:48 | |
---|
puuduttaminen on sillointällöin paikallaan..minäkin nyt lomalaisena meinaan tänään hieman puuduttaa ja katsellaan kuinka se ääni huomenna toimii...joo suosittelen,jos osuu äänite käsiisi kannattaa kuunnella humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
On kyllä ihan osaava bändi. Hienoja biisejä, etenkin Muistan sua Elaine ja Sinun silmiesi tähden. Mikki hiiri merihädässä on ihan huippu siihen asti kun pelleily muuttuu jazzsoinnuiksi. Jazzissahan ei ole vikaa, mutta tuntuu kun kaikki ideat olisi pitänyt änkeä samaan biisiin. Onpa hyvä haukkua kun kuitenkin ammattilaisia ovat, ja itse en varmaan tule ihan lähivuosina yltämään samaan. :) No joo. Kyllä se on niin hieno äänite että kannattaa hankkia jos on yhtään kiinnostunut tuommosista a cappella viritelmistä. Tai iskelmistä. Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole. |
Mase 28.11.2004 09:26:51 (muokattu 28.11.2004 09:27:01) | |
---|
Club for fivessähän laulaa myös ihanainen Ninni Poijärvi, jota voi muuten kuulla taustalauluissa vaiikka Silvennoisen levyillä/keikalla tai omalla soololevyllään "Viideltä". Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Vilhelmus 28.11.2004 09:49:24 | |
---|
Levyä tuli jonkinverran kuunneltua ja se tuntui kyllä virkistävän erilaiselta - mutta kääntyi sitten vähän itseään vastaan. Ihmisäänellä duunatut rumpusoundit ovat esimerkiksi NIIN aidon kuuloisia, että se ihmisääni alkaa jo unohtua siinä, jotain muuta lähestymistapaa olisin ehkä kaivannut kuin aidon soittimen matkimista. "Sulla on nuori, terve ja heavy metal maksa"
- Vanttera |
Meisseli 28.11.2004 10:45:24 | |
---|
Veeti and the velvets kannattaa myös tsekata. Niin ja eilen bumtsibumissa jotkut tyypit veti Jacksonin Smooth criminalin laulaen ja oli makee. Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
Mase 28.11.2004 10:58:48 | |
---|
Veeti and the velvets kannattaa myös tsekata. Niin ja eilen bumtsibumissa jotkut tyypit veti Jacksonin Smooth criminalin laulaen ja oli makee. Olisko ollut FORK tai jotain sen poppoon nimi? SIkahyvin kyllä vetivät ;) Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
aisa 28.11.2004 11:38:14 | |
---|
Olisko ollut FORK tai jotain sen poppoon nimi? SIkahyvin kyllä vetivät ;) joo oli fork. kyllä osasivat asiansa. samaa ei voinu sanoa vastapuolen joukkueesta... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Mase 28.11.2004 12:08:03 | |
---|
joo oli fork. kyllä osasivat asiansa. samaa ei voinu sanoa vastapuolen joukkueesta... mutta nehän olikin Dannyn tanssitytöt ;) Onko tuo Katja Lukin (se millä oli _hyvät_ jalat) jotain sukua imitaattori Joonas Myllyveräjälle? Naamasta niin saman näköisiä ettei tarttis isyys/DNA-testiin mennä... Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
aisa 28.11.2004 12:42:12 | |
---|
mutta nehän olikin Dannyn tanssitytöt ;) Onko tuo Katja Lukin (se millä oli _hyvät_ jalat) jotain sukua imitaattori Joonas Myllyveräjälle? Naamasta niin saman näköisiä ettei tarttis isyys/DNA-testiin mennä... jäi se naama kattomatta kun oli ne hyvät jalat... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Robert 01.12.2004 12:06:16 | |
---|
onko kukaan laulamisesta kiinnostunut tutustunut kyseiseen laulubändiin?sain tässä taannoin heidän 4 biisin demonsa laivalta käsiini ja olin myyty..ostin eilen heidän uuden cd:nsä ja voin vakuuttaa että rahat ei menneet hukkaan.suosittelen jos tykkäät kuunnella miten monimuotoisesti ihmisääntä voi käyttää.onko kukaan kuullut livenä? En ole laulamisesta juurikaan kiinnostunut, mutta livenä olen orkesteria (jos se nyt on oikea termi) kuullut. Oli kyllä mahtavan kuuloista! Hämmentävä kokemus kyllä... Erityisen hauskan kuuloista oli, kun se yksi jamppa lauloi semmosta kitarasoolo vingutusta =) Itellänikin on toi demo, ja vieläpä bändiläisten nimmareilla varustettuna... Allekirjoitus |
Black widow 02.12.2004 09:51:57 | |
---|
On tullu kuultua kyseistä yhtyettä, kuten myös Rajantonta ja tuota edellä mainittua FORKia. Todella hienon kuuloista kyllä tuo a cappella homma, olis mukava joskus itekin päästä kokeilemaan. Lisää tilaa!Mua AHISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
jjsound 04.12.2004 13:13:34 | |
---|
Sitten tuo naapurimaan The Real Group on kanssa sellainen porukka mihin kannattaa tutustua. Kuunelkaa vaikka ryhmän Commonly unique cd. Aika usein vierailevat suomessakin ja tehneet yhteistyötä myös Rajattomien kanssa. |
pkhlo 05.12.2004 01:13:15 | |
---|
Sitten tuo naapurimaan The Real Group on kanssa sellainen porukka mihin kannattaa tutustua. Kuunelkaa vaikka ryhmän Commonly unique cd. Aika usein vierailevat suomessakin ja tehneet yhteistyötä myös Rajattomien kanssa. Jep. Mainitakseni kolme erilaista ulkomaan hirmua sieltä parhaasta päästä, niin: The Real Group, Vocal Sampling ja The Kings Singers. Vetävät sillee niinku aseettomaks. Club 45 on tosi jees kanssa mut mun makuun jo ehkä snadisti liikaa kikkailua. Pointti hukkuu virtuoottisuuteen. Pastilli?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
depe 06.12.2004 12:03:00 | |
---|
Veeti and the velvets kannattaa myös tsekata. Niin ja eilen bumtsibumissa jotkut tyypit veti Jacksonin Smooth criminalin laulaen ja oli makee. Kiitoksia kun muistutit Veetistä ja kumppaneista. Pitikin heti ottaa kuunteluun. Veeti on kyllä mies paikallaan. Mikäs tuo FORK on? Itse en oikein tuolle Club 45:lle lämmennyt. Ihan liikaa kikkailua. Mutta pitää nyt vielä antaa mahdollisuus sillekin. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Cutter 06.12.2004 19:37:39 | |
---|
En oo livenä kuullut, mutta telkkarista muutamaan otteeseen kyllä. Tykkäsin todella. Joskus on tullut itsekin harrastettua tuota a capella- laulamista, mutta nää kyllä osaa käyttää ääntään todella monipuolisesti. Tolta se varmaan kuulostaa kun synkkaa hyvin. Niiden äänetkin sopii ihan täydellisesti yhteen. Ei se, mitä sanotaan, vaan miten sanotaan. |
88-keys 07.12.2004 07:31:29 | |
---|
Tuo Club for Five on kyllä ässä bändi. Tämä Tuukka Haapaniemi oli aikoinaan meidän koulussa opetusharjottelijana ja se on kyllä semmonen tekijä myös muutenkin.. Tehtiin kuorolla sellasta yhtä renkutusta, niin tää Tuukka tuli ja hutkas siihen sitten kunnon rumpusoolon bassoille. Yritä siinä sitten pysyä perässä ja toistaa niitä ihmeääniä mitä siitä jätkästä lähti. Sellanen käsitys mulla on, että Tuukka tekee nimenomaan noita soittimien ääniä, siis rumpuja ja bassoja. Basso kun on. |