kommari 29.01.2003 14:46:14 | |
---|
Millon niitten levy tulee. Kuulin radiosta uuden biisin ja se oli kaikin puolin huippu hyvä. |
bedlam 29.01.2003 15:12:37 (muokattu 29.01.2003 15:18:16) | |
---|
21.2. Itsestä kuulosti vähän liian tavanomaiselle, lähes tylsähkölle tuo uusi viisu, vaan niinhän se oli edellisenkin levyn ensimmäisen sinkun laita vaikka itse albumi olikin mainio. |
1960-1980 29.01.2003 17:55:29 (muokattu 29.01.2003 17:55:59) | |
---|
21.2. Itsestä kuulosti vähän liian tavanomaiselle, lähes tylsähkölle tuo uusi viisu, vaan niinhän se oli edellisenkin levyn ensimmäisen sinkun laita vaikka itse albumi olikin mainio. Jonkun uuden biisin kuulin YleX:ltä ja se ainakin kuulosti ihan hyvältä. Huomioni biisissä kiinnitti sen rokkaavuus. Veisu olisi ihan hyvin voinut olla vaikka Yövierailta. Tämä on siis mielipiteeni yhden autoa ajaessa toisella korvalla kuunnellun biisin perusteella. |
DoubleAgent 30.01.2003 11:55:53 | |
---|
Jonkun uuden biisin kuulin YleX:ltä ja se ainakin kuulosti ihan hyvältä. Huomioni biisissä kiinnitti sen rokkaavuus. Veisu olisi ihan hyvin voinut olla vaikka Yövierailta. Tämä on siis mielipiteeni yhden autoa ajaessa toisella korvalla kuunnellun biisin perusteella. Oli aika pettymys tuo biisi. Jotenkin yllätyksetön ja mitäänsanomaton, mutta ei kai se muuten radiossa soisikaan. Toivotaan, että levyn muu sisältö on parempaa kuunneltavaa.
|
Jaristoteles 03.02.2003 11:19:36 | |
---|
Niin hetihän siitä Joutilas-singlestä tunnisti jo alkutahdeista, että se YUP:tä on. Se todellakin oli yllätyksellinen, mutta sillä perinteisellä YUP-tavalla että kykenin aika tarkkaan ennakoimaan minkä tyylinen kohta seuraavaksi tulee. Kohtalaisen helpolta YUP-biisiltä kuulosti kyllä. Mutta kuten joku jo ehti mainitsemaan, niinhän asia oli parisen vuotta sitten Ihana elämä -sinkun aikoihinkin. Itse levy kokonaisuutena yllätti silloinkin erittäin positiivisesti. Metsälevyltä Outo elämä tulee kuitenkin aika usein skipattua nykyjään. Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Fortune 03.02.2003 15:04:48 | |
---|
Metsälevyltä Outo elämä tulee kuitenkin aika usein skipattua nykyjään. Sekoilet. Outo elämä on vanhemman levyn nimi, sen nimistä kappaletta ei kyllä "Lauluja metsästä" -lätyltä löydy. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Toveri 03.02.2003 15:06:45 | |
---|
Eli haussa oli varmaan "Ihana elämä". Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
Ootte oikiassa. Elämä on enimmäkseen outoa ku ihanaa tällä hetkellä. Ihana elämä oli kuitenkin sen biisin nimi, jonka mielistäni kirjoitin tuohon. Hämmästyttävyyksiä tapahtuu. Mutta antakaa sen hämätä tarpeeksi, sen jälkeen voimme keskustella taas olennaisuuksista. Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |