Mechanizm 04.11.2004 20:30:21 | |
---|
Häiritsee kun Devilsin kertosäkeestä tulee Danzig mieleen, siis laulun osalta. En edes ymmärrä miksi, Danzigia en ole juuri koskaan kuunnellut. No miksiköhän... Type O Negativen lyötyä läpi bändi lähti tekemään köyhää hiilipaperikopiota, nyt äijät neljää kymppiä lähestyessään ovat löytäneen Misfitsin joten miksi ei käytää sitäkin hyväksi And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Juha86 05.11.2004 18:49:01 | |
---|
Itse olin ennen tätä levyä sitä mieltä, että Wasting the dawn on ehdoton biisi ja sen jälkeinen tuotanto on täyttä tuubaa. Mutta kun radiosta pärähti ekan kerran Lost boys ja myöhemmin Devils, niin olin aivan äimän käkenä. "Täähän rokkaa ja potkii munille kunnolla". joten ei muuta kuin jouduin marssimaan levykauppaan ja ostamaan ensimmäisen 69 eyes levyni ja en ole pettynyt ostokseeni, sillä levyllä on loistavia biisejä. Mielenkiintosta =) Mäkin oon pitäny Wasting the dawnia noitten parhaana biisinä, heti siitä lähtien kun levyn hankin. Mut mä en kyllä ollut pettynyt Blessed be -albumiin, mielestäni sekin oli hyvä ostos. Tulipa hankittua vielä Paris Kills rivin jatkoksi, mut se ei enää ollut laadukas.. Nyt nää sinkut on soundannu ihan hyvältä, varsinkin Lost boys. Pitää kai tuo levykin käydä hakemassa, ei se huono voi olla.. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Henko 07.11.2004 15:48:07 | |
---|
nyt äijät neljää kymppiä lähestyessään ovat löytäneen Misfitsin joten miksi ei käytää sitäkin hyväksi Vaikka 69gays ei yhtään kiinnosta, ni kyllähän tuo Misfits niille on varmasti ollu tuttu jo kauan. Debils ei kyllä oo mun ostoslistalla. Toivottavasti kukaan ei vittuillessaan osta sitä mulle joululahjaks. Menee rahat hukkaan. If it's too loud, you're too old. |
firecane 09.11.2004 09:24:15 | |
---|
Mielenkiintosta =) Mäkin oon pitäny Wasting the dawnia noitten parhaana biisinä, heti siitä lähtien kun levyn hankin. Mut mä en kyllä ollut pettynyt Blessed be -albumiin, mielestäni sekin oli hyvä ostos. Tulipa hankittua vielä Paris Kills rivin jatkoksi, mut se ei enää ollut laadukas.. Nyt nää sinkut on soundannu ihan hyvältä, varsinkin Lost boys. Pitää kai tuo levykin käydä hakemassa, ei se huono voi olla.. Pakko kyllä myöntää, että gothic girl on useamman kerran pyörinny meikän levylautasella :)) |
Nyt oon kerran kuunnellu ton levyn läpi ja hyvin potkii. Parhaat biisit yhden kuuntelun perusteella: Sister Of Charity, Jimmy ja August Moon. |
nikomati 03.12.2004 08:29:34 | |
---|
Jyrki on paska laulaja. "Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?" |
kirjoittelija 03.12.2004 11:14:48 | |
---|
oon kuullu "hittibiisejä" radiosta ja muita biisejä soundin webradiosta, kuulostaa tosi surkeelta. tai siis biisit ehkä vois olla ihan ok jos niissä olis enemmän asennetta ja jyrki laulais normaalisti eikä tollasella liian matalalla autotune-äänellä. mutta että juu, 69t ei oo koskaan iskeny eikä iske vieläkään. |
hanhjelm 03.12.2004 22:26:08 | |
---|
Jyrki on paska laulaja. puhut poika asiaa! Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
Jormaz 03.12.2004 22:37:48 | |
---|
Jussi on ihq dramöh Andrey Bolshakov - Master of Shred |
rock_girl 04.12.2004 13:50:59 | |
---|
puhut poika asiaa! ny kyllä päästitte piruja suustanne..:P Jyrkil on hieno ääni ja se sopii tohon musiikkiin hyvin..^^ Do what you want, and do it with love. |
Phobophile 04.12.2004 14:08:20 | |
---|
ny kyllä päästitte piruja suustanne..:P Jyrkil on hieno ääni ja se sopii tohon musiikkiin hyvin..^^ Muistuupa mieleeni legendaarinen esimerkki. Ensin lauletaan oikein hakemalla haetulla äänellä niin matalaa "bouuu" laulua kun vaan pystytään ja biisin jälkeen oikealla äänellä kimitetään että "onx teil kivaaa?" Descanting the insalubrious |
TVCasualty 05.12.2004 15:19:17 | |
---|
jack sen sanoi. |
konehes 05.12.2004 17:26:40 | |
---|
Radiohittien perusteella on Johnny tehnyt ihan kelpo levyn. |
MV 06.12.2004 16:01:44 | |
---|
puhut poika asiaa! Älkää pojat puhuko paskaa. Kyllä sillä parempi ääni on kun TheeMy BruNilallA. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
hanhjelm 07.12.2004 10:18:29 | |
---|
Jyrkil on hieno ääni ja se sopii tohon musiikkiin hyvin..^^ Niin varmaan mutta aika naurettavaltahan se kuulostaa.... Toisaalta näitä huumoribändejä tarvitaan! Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
Henko 07.12.2004 16:29:51 | |
---|
Niin varmaan mutta aika naurettavaltahan se kuulostaa.... Toisaalta näitä huumoribändejä tarvitaan! Mitä huumoria se semmonen on mikä pistää vituttamaan? If it's too loud, you're too old. |
Cathi777 08.12.2004 00:02:36 | |
---|
Muistuupa mieleeni legendaarinen esimerkki. Ensin lauletaan oikein hakemalla haetulla äänellä niin matalaa "bouuu" laulua kun vaan pystytään ja biisin jälkeen oikealla äänellä kimitetään että "onx teil kivaaa?" Voisin sen verran tohon kyllä sanoa, että kyllä Jyrkin puhe äänikin on aika helvetin matala. Kiinnitin siihen jo vuosia sitten huomiota niin en tosiaan ihmettele, että se myös laulaa matalalta, koska se on luonnollista sille. Ihminen laulakoon niin kuin se luontevasti tulee. Only pop music can break my heart... |
Phobophile 08.12.2004 07:58:45 | |
---|
Voisin sen verran tohon kyllä sanoa, että kyllä Jyrkin puhe äänikin on aika helvetin matala. Kiinnitin siihen jo vuosia sitten huomiota niin en tosiaan ihmettele, että se myös laulaa matalalta, koska se on luonnollista sille. Ihminen laulakoon niin kuin se luontevasti tulee. Ai onko? Sen mitä olen kuullut niin eipä tuo juuri "normaalia" matalampi ole. Ja varsinkin Blessed Bellä kuulee aika selvästi että laulaa väkisin matalalta eli ei kuulosta luonnolliselta. No tiedäppä häntä, minun mielipiteeni tämäkin. Descanting the insalubrious |
hanhjelm 08.12.2004 08:30:47 | |
---|
Mitä huumoria se semmonen on mikä pistää vituttamaan? Huonoa huumoria? Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
nikomati 08.12.2004 11:11:06 | |
---|
näitä huumoribändejä tarvitaan! Aivan totta hans, nykäsen masa rulaa! "Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?" |