Nixzar 03.02.2003 08:42:01 | |
---|
Eli voiko joku kertoa minulle tarkempia tietoja tuosta kepistä.. kellään hyviä/huonoja kokemuksia..? Ilman musiikkia ei ole
elämää...:) |
vale 03.02.2003 08:57:32 | |
---|
Eli voiko joku kertoa minulle tarkempia tietoja tuosta kepistä.. kellään hyviä/huonoja kokemuksia..? Kävimme ostamassa kesällä tuollaisen kaverilleni ja hyvä on vehje. Väri vaan on musta, mutta muuten täysin sama. Mikit kitarassa oli hieman kiertojäykät ja kiertäessä piti outoa ujellusta joka otti kunnolla korviin, ei siis normaalia kiertoa. Vaihdoimme siihen sitten seymourin alnico pro II:t samalla kun minäkin vaihdoin ja sitten ei ole ollut kaverillakaan mitään moittimista. Nauhat ovat hyvin viimeistelty, puu ei ole VANERIA. no kansi voi olla mutta etumikin kolosta näki että kitara on tehty mahongista. Mielestäni todella hyvä kitara hinta/laatu suhteeltaan ja vielä upea viimeistely. Tosin että kun ostaa Koreassa tehdyn niin kannatta huolella valkata se hyvä yksilö. Itselläni on japanissa tehty ja ei tuo paljon siitä eroa, ulkonäöllisesti ei yyhtään ja soundillisesti mikkien vaihdon jälkeen kun kummallakin on samat mikit, ei yhtään. Kyllä voin suositella. Rock n' Roll is only way to DIE |
Nixzar 03.02.2003 09:31:27 | |
---|
kiitoksia... Ilman musiikkia ei ole
elämää...:) |
Jani The Rock 03.02.2003 15:55:01 | |
---|
Joo, sen verran voisin lisätä että ko. malli on Tokain halvin Les Paul Custom -kopio. Ennenkin olen kuullut moitteita siitä, että nuo Tokain PAF Vintage -mikit kiertävät aika herkästi. Mutta rungoltaan perusterveitä kitaroitahan nuo ovat, ja viimeistelyltään erinomaisia. Mikithän voi aina vaihtaa... Itelläkin on tässä Les Paul hakusessa, ja luultavasti tulen päätymään Tokaihin. |
Joo, sen verran voisin lisätä että ko. malli on Tokain halvin Les Paul Custom -kopio. Ennenkin olen kuullut moitteita siitä, että nuo Tokain PAF Vintage -mikit kiertävät aika herkästi. Mutta rungoltaan perusterveitä kitaroitahan nuo ovat, ja viimeistelyltään erinomaisia. Mikithän voi aina vaihtaa... Itelläkin on tässä Les Paul hakusessa, ja luultavasti tulen päätymään Tokaihin. Allekirjoitan tuon kiertämisen. Kokeilin Musamaailmassa Tokain Love Rockia (mallia en muista, japanilainen taisi kuitenkin olla) sekä Jackson Soloistia Cornford Harlequin combon kanssa. Tokai alkoi kiertämään melkein heti kun avasi volaa, Jacksonin Seymour Duncan mikkien kanssa ei moista ongelmaa ilmennyt. Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin |
jp 03.02.2003 20:08:12 | |
---|
Kävimme ostamassa kesällä tuollaisen kaverilleni ja hyvä on vehje. Väri vaan on musta, mutta muuten täysin sama. Mikit kitarassa oli hieman kiertojäykät ja kiertäessä piti outoa ujellusta joka otti kunnolla korviin, ei siis normaalia kiertoa. Vaihdoimme siihen sitten seymourin alnico pro II:t samalla kun minäkin vaihdoin ja sitten ei ole ollut kaverillakaan mitään moittimista. Nauhat ovat hyvin viimeistelty, puu ei ole VANERIA. no kansi voi olla mutta etumikin kolosta näki että kitara on tehty mahongista. Mielestäni todella hyvä kitara hinta/laatu suhteeltaan ja vielä upea viimeistely. Tosin että kun ostaa Koreassa tehdyn niin kannatta huolella valkata se hyvä yksilö. Itselläni on japanissa tehty ja ei tuo paljon siitä eroa, ulkonäöllisesti ei yyhtään ja soundillisesti mikkien vaihdon jälkeen kun kummallakin on samat mikit, ei yhtään. Kyllä voin suositella. Ei 53.ssessa mitään mahonkirunkoa ole! Ja tämä on tosi!!!
|
JoUmAn 03.02.2003 20:23:14 | |
---|
ALC53 Body:Plywood Neck:Maple Set-Neck Fingerboard:Rosewood Bridge:LS-VBK Bridge, LS-VTK Pickups:PAF-Vintage MK4 Controls:2V.,2T.,3way-SW Color:BB, SW Tos on faktaa tokain lehdestä: Tokai 2000 catalog Vol.21 PS:Mitä vintage tarkottaa??? Zirp |
LaXu 03.02.2003 20:28:34 | |
---|
PS:Mitä vintage tarkottaa??? Vuosikertaa. Yleensä tuota näkee wanhoista soittimista puhuttaessa (tyyliin "Joo, mulla on tämmöne 1959 vintage Les Paul"). |
Nixzar 04.02.2003 11:14:03 | |
---|
Allekirjoitan tuon kiertämisen. Kokeilin Musamaailmassa Tokain Love Rockia (mallia en muista, japanilainen taisi kuitenkin olla) sekä Jackson Soloistia Cornford Harlequin combon kanssa. Tokai alkoi kiertämään melkein heti kun avasi volaa, Jacksonin Seymour Duncan mikkien kanssa ei moista ongelmaa ilmennyt. Joo mullakin oli tarkoitus vaihtaa tohon heti uudet mikit jos päädyn ostamaan tuollaisen..ehkäpä emg 81 & 85...???
|
Juzzu 04.02.2003 11:58:05 | |
---|
Vuosikertaa. Yleensä tuota näkee wanhoista soittimista puhuttaessa (tyyliin "Joo, mulla on tämmöne 1959 vintage Les Paul"). Siis Wanhaa vuosikertaa olevaa tavaraa, ei kirjaimellisesti vuosikertaa. Ettet mene vaikka puhumaan omasta -01 vintage stratosta. Kunpa voiskin sanoa tällei: "Joo, mulla on tämmöne 1959 vintage Les Paul"
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
JoUmAn 04.02.2003 15:36:06 | |
---|
Eli siis että se kitara on sieltä 59 luvulta ostettu VAI että kopioi sitä 59 luvun keppiä??? Zirp |
vale 04.02.2003 16:57:38 | |
---|
No, okei. Ei se sit oo mitää mahonkia. En ite tiedä varmaks muutaku että se ei ole ainakaan vaneria. Itse kyllä pikaiselta vilaisulta luulin sitä mahongiksi mutta taisi kuitenkin olla liian vaaleaa. Mites muuten Gibsonin customit? Mitäs puuta ne on? Rock n' Roll is only way to DIE |
Juzzu 04.02.2003 19:56:30 | |
---|
Eli siis että se kitara on sieltä 59 luvulta ostettu ? Kyllä, oikeasti wanha. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |