Aihe: VOX Reissuet p:stä?
1
magnetman 004
31.01.2003 23:19:05

Onko jollain muulla ollu ongelmia? Omistan AC30 TB:n ja AC15 TB:n, ja molempiin on menny rahaa pienen henkilöauton verran. 30 on -97, ja 15 vähän uudempi. Kummastakin on porsinu tremolot, 15:n reverb ei toimi. 30:stä meni muutama kesä sitten verkkomuuntaja, jota oottelin Englannista puoli vuotta ja vetelin lainakamoilla koko kesän, makso 1600mk. Lisäks 30 rupes paukkuun niin, että rupes kaverit meni maihin kesken keikan, syy putken kannat löystyneet. Yks kaks siihen myös iski verkkohurina, ja taas käytiin yksityisellä. Kokemuksia!
magnetman 004
Corba
01.02.2003 23:50:14

Onko jollain muulla ollu ongelmia? Omistan AC30 TB:n ja AC15 TB:n, ja molempiin on menny rahaa pienen henkilöauton verran. 30 on -97, ja 15 vähän uudempi. Kummastakin on porsinu tremolot, 15:n reverb ei toimi. 30:stä meni muutama kesä sitten verkkomuuntaja, jota oottelin Englannista puoli vuotta ja vetelin lainakamoilla koko kesän, makso 1600mk. Lisäks 30 rupes paukkuun niin, että rupes kaverit meni maihin kesken keikan, syy putken kannat löystyneet. Yks kaks siihen myös iski verkkohurina, ja taas käytiin yksityisellä. Kokemuksia!

Tollasiihan ne oli noi vanhatkin:-)))

No tosissaan puhuttaessa, taitaa olla vaan vähän huonoa säkää sinulla.
Omasta AC 30.stä palo takuu aikana kaikki pääteputket, kolme kertaa oon pääteputket vaihtanut sen jälkeen. Jos soitat paljon, ei oo liioteltua, jos vaihdat vaikka vuoden välein kaikki pääteputket. Etuasteen putket kestää pitempään. Noi hurina ja paukkumiset viittaavat loppuun kuluneisiin putkiin. VOXithan tunnetusti polttaa putkia nopeampaan, kuin esim. Fenderit.
Corba http://personal.inet.fi/koti/corba/legends/legends.htm
PeeJii
03.02.2003 09:54:27 (muokattu 03.02.2003 11:00:29)
Onko jollain muulla ollu ongelmia? Omistan AC30 TB:n ja AC15 TB:n, ja molempiin on menny rahaa pienen henkilöauton verran. 30 on -97, ja 15 vähän uudempi.

Mulla on samanvuotinen ac30 (ostettu -99) eikä mulla ole laitteen kanssa ollut ongelmia. Putket olen kertaalleen vaihtanut (yksi etunen on tullut mikrofoniseksi).

Vaihdoitko muuten muuntajan merkkiä mitänenytolikaan albioniksi/Haddoniksi kun se tuntuu olevan keino soundin muuttamiseksi kohti 60-luvun soundia? Muuten, wahvarikellari myy voxiin muuntajia a`200 euroa.

Mikko, ulkomaan artikkeleissa suositeltiin pääteputkia hommattaessa kertomaan että ne tulevat voxiin niin osaavat antaa sellaisia, joissa joku arvo on matalampi, mistähän siinähän on kyse?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)