Samu S. 25.11.2004 19:01:29 | |
---|
Noh, kumminkin piti jotain visioo rykästä tuohon ja viestikin lähti jo efunkelistille... kannustan teittiä osallistumaan, jos tulee paljon osanottajia niin mun soittotaidoton vetoni hukkuu sekaan. I'll get me coat. "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
Pallisti 25.11.2004 19:20:22 | |
---|
Emmä osaa nauhottaa :( |
Aminohappo 25.11.2004 19:30:00 (muokattu 25.11.2004 19:30:47) | |
---|
Oi tämä tausta on tosi hyvä pitäskö uskaltautuu jotain nauhottaa :D Onko tämmösiä taustoja olemassa jossain muuallakin. Totally Addicted To Bass |
Wil-J 25.11.2004 19:44:13 | |
---|
Onko tämmösiä taustoja olemassa jossain muuallakin. Itsehän noita voi kyhäillä. |
efunkelist 25.11.2004 19:46:13 (muokattu 25.11.2004 19:47:32) | |
---|
Sammakko: saanko vetää bassot niinku kitaralla? Silleen bassontapasesti? Mä en näe tälle mitään estettä, etenkin jos pystyt softalla tai whammyllä tiputtaa virettä oktaavin alaspäin ;) Laita tulee vaan! Wil-J, tehdään seuraavasta jamista energistä funkkia! Eiköhän se funk ole basistien pelialuetta siinä missä hevistely kitaristeille... tai jotain EDIT: Kiitokset jo osallistuneille ja tulkaahan muutkin mukaan. On hyvän kuuloista matskua, maltan tuskin odottaa että pääsen "julkaisemaan" linkit noihin clippeihin |
Niskamies 25.11.2004 19:46:55 | |
---|
Sammakko: Mä en näe tälle mitään estettä, etenkin jos pystyt softalla tai whammyllä tiputtaa virettä oktaavin alaspäin ;) Laita tulee vaan! Wil-J, tehdään seuraavasta jamista energistä funkkia! Eiköhän se funk ole basistien pelialuetta siinä missä hevistely kitaristeille... tai jotain Joo, tehkää vaan funkkitaustat! Mä voinkin sitten sen jälkeen tehdä jazzahtavan taustan. Meitsi on meshissä. |
Wil-J 25.11.2004 19:51:16 | |
---|
Wil-J, tehdään seuraavasta jamista energistä funkkia! Eiköhän se funk ole basistien pelialuetta siinä missä hevistely kitaristeille... tai jotain Jee :) Kaipa sen noin voisi sanoa. Onhan funk rytmimusiikin aatelia ja basso rytmisoitin hyvin pitkälti... Ja kyllä mulle toi Niskamiehen jazz ehdotelmakin käy mainiosti kun on ihan pakostakin (ei toki mitenkään vastenmielistä yleensä) joutunut mm noita stankkuja rassaamaan niin ehkä siinäkin olisi jotain annettavaa :) |
Wil-J 25.11.2004 19:52:23 | |
---|
EDIT: Kiitokset jo osallistuneille ja tulkaahan muutkin mukaan. On hyvän kuuloista matskua, maltan tuskin odottaa että pääsen "julkaisemaan" linkit noihin clippeihin Eikös niitä vois jo sitten vähän aikasemmin muuten "julkasta" ku vasta vuoden vaihteessa? Vähän pitkä aika nimittäin. |
Niskamies 25.11.2004 19:53:04 | |
---|
Eikös niitä vois jo sitten vähän aikasemmin muuten "julkasta" ku vasta vuoden vaihteessa? Vähän pitkä aika nimittäin. Kieltämättä, mä oon jo valmis:) Meitsi on meshissä. |
Wil-J 25.11.2004 19:54:09 | |
---|
Kieltämättä, mä oon jo valmis:) Mäki alan kohta varmaan olee :) |
efunkelist 25.11.2004 19:55:50 (muokattu 25.11.2004 20:08:53) | |
---|
Eikös niitä vois jo sitten vähän aikasemmin muuten "julkasta" ku vasta vuoden vaihteessa? Vähän pitkä aika nimittäin. No onhan se... mutta pelkäsinkin ettei tähän kovin moni kuitenkaan lähtis joten ajattelin antaa aikaa. Nyt on jo 2 jamia tullut. Diktaattorin omaisesti voisin lyhentää osallistumisaikaa... Editoinpa vähän noita sääntöjä... EDIT: Rukkasin sääntöjä, nyt on varmaan sopivampi aika. Pakko ainakin olla yks-kaks viikonloppua jos joku ei ehdi arkena harrastamaan. Toivottavasi aloitusviesti ei ole nyt liian sekava kun yritin kikkailla tabifontin kanssa. Jostain syystä palautus ei vain toiminut >:/ |
turson 25.11.2004 20:43:16 | |
---|
Eiks toi me hos mollist =) , En jaks ainaka liiemmi miettii, vedän vaa sillai et kuullostaa maukkaalt! |
vedän vaa sillai et kuullostaa maukkaalt! tolla asenteella tervetuloa mun bändiin ;) tosin mulla ei ole sellaista vielä :/ |
turson 25.11.2004 21:09:39 | |
---|
tolla asenteella tervetuloa mun bändiin ;) tosin mulla ei ole sellaista vielä :/ hehe.. älä san viel mitää, aattelin peukutel tän ku sitä harvoin tulee julkisesti viljeltyä :P |
Johannes_t 25.11.2004 21:29:49 | |
---|
Semminkin kun H7:ssa ei D:tä ole, niin kuulostaa erityisen hyvältä kun sen siihen änkeää! Hm7 kuulostaakin sitten jo lähes D:ltä. Juu, en tarkoittakaan, että sointu olisi H7/D tai mitään sinnepäin, vaan että H7-sointua jos seuraa D, niin toimii! ;) |
sirdickyj 25.11.2004 22:03:22 | |
---|
Juu, en tarkoittakaan, että sointu olisi H7/D tai mitään sinnepäin, vaan että H7-sointua jos seuraa D, niin toimii! ;) Jep, now I got it. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
efunkelist 25.11.2004 22:36:35 | |
---|
asenne... hehe.. älä san viel mitää joo mutta tuota asennetta puuttuu turhan monilta! ja vaikkei improiskaan tyylikkäästi niin ainakin tunteella |
Novis_3 26.11.2004 01:19:13 | |
---|
Sviddu sen se teettää, ku ei käy täällä pariin päivään, menee kaikki tällaset ohi suun. Tässä tapauksessa sormien. Nyt kaverille soittoa, että sais sen Logicin koneelle, ei muuten pysty nauhottaan.. Kyllä tohon taustaan jotain vasurinypläystä sais varmaan kehiteltyä.. :) |
HC.Pälä 26.11.2004 12:21:15 | |
---|
Viikonloppuna hommiin.. Onko sillä pituudella muuten väliä ? (ei mitään vitsiä tästä lauseesta - kiitos :p ) Siis mieluiten just tuon taustan pituinen komppi vai haittaako jos se on loopissa pari kolme kertaa ? Let the bass Kikzz. |
efunkelist 26.11.2004 13:09:19 | |
---|
Viikonloppuna hommiin.. Onko sillä pituudella muuten väliä ? (ei mitään vitsiä tästä lauseesta - kiitos :p ) Siis mieluiten just tuon taustan pituinen komppi vai haittaako jos se on loopissa pari kolme kertaa ? Eipä tuosta säännöissä tullut mainittua. Ajattelin kyllä että tähän riittäisi tuo clippi jossa se kierto tulee jo kolme kertaa. Mutta jos et siihen mittaan saa esitettyä kaikkia haluamiasi ideoita niin eipä se haittaa jos on pitempi. Sitä vaan saa sitten ladata vähän pitempään ja jos jollakulla on hitaat yhteydet niin voi harmittaa. Että jos haluat tehdä pitemmän niin senku |