lxi 25.11.2004 00:31:29 | |
---|
En tarkoittanut että kitarat on huonosti soitettuja mutta mun mielestä riffit on ylipäänsä vaa huonoja ja aika mitäänsanomattomia. Mitä sillä sitten ylipäätään on tekemistä soittotaidon kanssa? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Milkop 25.11.2004 08:47:10 (muokattu 25.11.2004 08:48:59) | |
---|
Ei hevissä ne lyriikat ole pääasiassa, ne on vain koska kappaleissa "pitää" olla laulua. Fiilis ja biisit niissä on pääosassa. Slayerin kohdalla voin allekirjoittaa tämän. Kyllä esim. Opethin tai Devin Townsendin/Strapping Young Ladin lyriikoita tulee luettua ihan senkin takia, kun ovat niin hyviä. En oikein tajua niitä, joiden mielestä sanoituksilla ei ole hevissä mitään väliä. Topikin kysymykseen vastaan, että esim. Devin/SYL eivät ole keikkailleet vielä Suomessa. (Paitsi Devin aikoinaan Steve Vain kanssa.) Kuten sanottua, Hail Devin! "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
lethus1 25.11.2004 09:09:24 | |
---|
Topikin kysymykseen vastaan, että esim. Devin/SYL eivät ole keikkailleet vielä Suomessa. (Paitsi Devin aikoinaan Steve Vain kanssa.) Kuten sanottua, Hail Devin! Ja jos keikkailee joskus tulevaisuudessa en missaa keikkaa MISTÄÄN hinnasta. En vaikka olisi jalat ja kädet katki rahattomana ojassa. Muutaman kerran vituttanut kun on jostain syystä missannut hyviä ja harvinaisia keikkoja mutta tuota EI missata. Eikä Opethia. |
Terry Pantheras 25.11.2004 10:16:19 | |
---|
Atheist: levyjä ei tahdo saada juuri mistään (myykää minulle Unquestionable Presence!) Joo, vitittää kun ei löydy, mutta onneksi mulla on Piece of Time ja Unquestionable Precense sentään "edes" vinyylinä mutta soitin on paskana... Sithän olisi vielä Elements, jota sitäkään tuskin saa. Täällä on ainakin Piece of Time import-listalla: http://www.ukinmusiikki.fi . Mutta tilattuani lättyä ei koskaan kuulunut, ei vaikka lupaili henk. koht. emaililla kestävän parisen viikkoa. Eikä edes vaivaantunut vastaamaan kyselyihin sen parin viikon jälkeenkään... Jäi siis epäselväksi saako sitä vai ei. Täältä löytyy pari ämpylää Unquestionable Precenseltä: http://www.anus.com/metal/atheist.html Topiciin: Alice In Chains: Layne Staleyn turha kuolema, niillä olisi voinut olla vielä annettavaa... Only a fool would die for the sins of humanity. |
lxi 25.11.2004 10:24:04 | |
---|
Joo, vitittää kun ei löydy, mutta onneksi mulla on Piece of Time ja Unquestionable Precense sentään "edes" vinyylinä mutta soitin on paskana... Sithän olisi vielä Elements, jota sitäkään tuskin saa. Elements on noista ehkä halvimmalla irtoava, se kun ei yleensä kelpaa kahdesta ekasta pitäville. Pidä vinyylisi kunnossa, saat niistä halutessasi melkoisen hinnan. Jäi siis epäselväksi saako sitä vai ei. Olen aika lailla satavarma, että ei saa. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Ben_D 25.11.2004 10:30:06 (muokattu 25.11.2004 10:30:13) | |
---|
Elements on noista ehkä halvimmalla irtoava, se kun ei yleensä kelpaa kahdesta ekasta pitäville. Pidä vinyylisi kunnossa, saat niistä halutessasi melkoisen hinnan. Jonkunverran vinyylien kansainvälisistä markkinahinnoista tietävänä voin sanoa, että eivät todellakaan ole mitään harvinaisia joten ei kannata myöskään odottaa mitään melkoista hintaa. |
Tympee Huttunen 25.11.2004 10:38:46 | |
---|
Vituttaa WASPin uusimpien levyjen suorastaan surkea äänenlaatu. |
sub zero 25.11.2004 10:52:39 | |
---|
Judas Priest: Levykokonaisuudet. Todella paljon hyviä biisejä, mutta joillakin levyillä näistä ei ole kuin muutama. Mitäs levyjä Priestiltä sitten suosittelet vai pitäisikö turvautua johonkin kokoelmaan ihan? Tähän mennessä olen kuunnellut British Steeliä ja Stained Classia. Niissä on kyllä hyvä meininki ja asenne, mutta levyt ei ole biiseiltään niin tasaisen hyviä kun vaikka Maidenin... "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
lapio 25.11.2004 11:01:27 | |
---|
Mitäs levyjä Priestiltä sitten suosittelet vai pitäisikö turvautua johonkin kokoelmaan ihan? Tähän mennessä olen kuunnellut British Steeliä ja Stained Classia. Niissä on kyllä hyvä meininki ja asenne, mutta levyt ei ole biiseiltään niin tasaisen hyviä kun vaikka Maidenin... Minä tungen tähän väliin ehdottamaan Hellbent for leatheria, Unleashed in the eastia ja Screaming for vengeancea. Defenders of the faith kannattaa kanssa kuunnella. |
rc 25.11.2004 11:39:42 (muokattu 25.11.2004 13:15:27) | |
---|
Hypocrisy - paskoja biisejä aivan liikaa Deicide - sanoitukset Death - Chuck myöhemmillä levyillä (vokaalit) ja se että se on kuollut Dimmu Borgir - paska livebändi Emperor - hajonnut Metallica - suosio Slayer - fanit Cryptopsy - basistin nenä "Saattaa kuulostaa oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" -MrFunk- |
Pelsi 25.11.2004 11:41:47 (muokattu 25.11.2004 11:49:32) | |
---|
Minä tungen tähän väliin ehdottamaan Hellbent for leatheria, Unleashed in the eastia ja Screaming for vengeancea. Defenders of the faith kannattaa kanssa kuunnella. Hyviä. Painkilleriä unohtamatta. Mutta joitain levyjä on, joilla on muutama huippubiisi mutta kokonaisuus ontuu. Näistä esimerkkeinä vaikkapa Turbo, Ram It Down ja Point of Entry. Suosittelen lapion mainitsemia, British Steeliä ja Painkilleriä. Priest...Live! on myös aika saatanan kova. EDIT: Kokoelmista sen verran, että Metal Works on ehkä harkinnan arvoinen. Itse hankkisin kylläkin kokoelman sijaan livelevyn (poislukien Live in Londonin). "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
Valdemar 25.11.2004 11:51:18 | |
---|
Practice what you preacherin bassari soundi. Fat girls tell no lies |
Solex 25.11.2004 14:40:34 | |
---|
Dream Theater - Lopettaisivat sen paskan julkaisemisen ja tavoittaisivat Image&Wordsin tunnelman uudelleen. Steve Vai - Miehellä on aivan käsittämättömän hyviä sävellyksiä mutta vastapainoksi häpeällisen huonoa tavaraa paljon levytettynä. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
Chimera 25.11.2004 15:43:02 | |
---|
Ykkössuosikissani Rhapsodyssä ärsyttää eniten kappaleiden aihepiirin ja levyjen muodostamien saagojen rankka itsensä toistaminen. Italiaisilla tuntuu olevan sellainen asenne, että kun kerran on keksitty idea joka vetoaa tiettyyn kuuntelijaporukkaan niin samaa ideaa venytetään naamat virneessä levytolkulla, vailla pienintäkään itsekriittistä ajatusta siitä, että mahdetaankohan tässä vähitellen junnata samoissa ajatuksissa. Uusimman levyn aloittava saaga on idealtaan melko pitkälti plaginointia Taru Sormusten Herrasta -kirjoista. [b]Tervetuloa #Muusikoiden.net -kanavalle QuakeNetissä-verkossa.[/b] |
Krice 25.11.2004 18:14:54 | |
---|
Ykkössuosikissani Rhapsodyssä No huh huh:) |
Ykkössuosikissani Rhapsodyssä Ootkos Wingdomia kuullut? Ei sinänsä liity Rhapsodyyn mitenkää, muuta kun Lotta soittaa tossakin. aattelin vaa ilimottaa:P |
Playboy 25.11.2004 18:40:03 | |
---|
Maideni: Brucen ''scream for me''kiljaisu keikoilla..turhan usein kuultu. Ensiferum: Prkl Jari ku lähdit omille teilles..vaikka musiikki Wintersunin nimen alla on pysynyt taattuna Jarina eli helvetin hyvänä.. Immortal: lopettivat Metallica: st.anger the haunted: Aro lähti bodom: on vähitellen muuttunut muoti-ilmiöksi Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta- |
Late_ 25.11.2004 18:45:52 | |
---|
bodom: on vähitellen muuttunut muoti-ilmiöksi Jees, kyllä vain. Saman oon huomannu, ja jotenkin tuntuu että eipä pojilla ole sitä vastaan mitään.. |
Playboy 25.11.2004 18:52:57 | |
---|
Mikäs siinä jos raha juoksee.. Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta- |
Late_ 25.11.2004 18:54:43 | |
---|
Mikäs siinä jos raha juoksee.. Paska homma.. Menee aivan *tuiks tolla periaatteella. harmi. Ja biisit sais olla kans bodomilla vähän "monipuolisempia" tai siis, ei joka biisissä tarvis olla sitä pakollista tilusooloo.. She Is Beautiful oli hyvä cover. Siitä ei sellasta löydykään. |