Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dunlop Jazz III
1 2 3 4 5 6 7 8
Krice
25.11.2004 18:09:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ny kun sain noita kokeiltavaksi niin tuntuu aika pieneltä ja se kääntyy sormissa ikävästi. Ei meinaa oikein pysyä käsissä, mutta soittotuntuma on kyllä melko hyvä. Tuntuu enemmän sormien jatkeelta kuin isommat plektrat.
 
DeWilde
25.11.2004 18:15:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli sama aluksi. Totut vielä siihen.
 
Ben_D
25.11.2004 18:16:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauheita vekottimia. Mä niillä koitin muutaman kuukauden soittaa, mutta eihän ne tällasissa nakeissa pysy.
 
HPK
Krice
25.11.2004 18:17:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä niillä koitin muutaman kuukauden soittaa, mutta eihän ne tällasissa nakeissa pysy.
 
Ei varmaan isokätisille sovikaan, itselläni on sirot kätöset. Isokätisille voisi sopia hyvin Dava, joka taas ei oikein minulle sovi.
 
Sammakko
25.11.2004 18:18:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazz ykösillä soitan. tai jos ei saa niin viilaan jazz kolmosen pyöreäpäiseks.
 
viiiii, niin...
Keke Urlaub
25.11.2004 18:19:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytin noita varmaan vuoden, ennen kuin tajusin, että sormet on aivan liian isot noille. Olen varmaan basistinverinen.
 
Shake before use.
Safaweb
25.11.2004 18:28:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jazz III -plekuista on tullut myös semmonen XL-versio, joka saattaisi pysyä isommissa käsissä paremmin.
 
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
Keke Urlaub
25.11.2004 18:45:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jazz III -plekuista on tullut myös semmonen XL-versio, joka saattaisi pysyä isommissa käsissä paremmin.
 
Niillä ei tahdo saada luontevaa attackia aikaiseksi. Olen siirtynyt noihin dunlopin .5-1mm tortexeihin ja gatoreihin.
 
Shake before use.
Kitaravirtuaali
25.11.2004 18:53:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niillä ei tahdo saada luontevaa attackia aikaiseksi. Olen siirtynyt noihin dunlopin .5-1mm tortexeihin ja gatoreihin.
 
Hmm, hassu juttu sillä huomasin itsekin saman. Kontrollia piisaa mutta jotenkin hieman sieluton. Siirryin käyttämään vihreitä Dunloppeja. Sattumaa sekin, Nightwishin Emppu nakkasi tämän päähäni ja ajattelin testata. Pienen totuttelun jälkeen paljastui vallan mainioksi plekuksi.
 
Playboy
25.11.2004 18:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän se niin on että jazz 3 on paras plektra(tästäkin tietenkin voi kiistellä)kunhan vain tottuu soittamaan niillä..
 
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
Neppimise
25.11.2004 19:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minullakaan tuo Jazz III ei meinaa pysyä kädessä. Liian pieni ja liian liukas. Itse käytän Mieluiten D'Andrean Jazz pro 551. Hieman isompi ja taitaa olla tortexia.
 
Mörrr
moottorisaha
25.11.2004 19:07:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta Jazz III on huomattavasti parempi. Helvetisti parempi pito, koska pinta on karheampi. En ymmärrä miksi ne punaiset ovat niin suosittuja.
 
Safaweb
25.11.2004 19:09:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta Jazz III on huomattavasti parempi. Helvetisti parempi pito, koska pinta on karheampi. En ymmärrä miksi ne punaiset ovat niin suosittuja.
 
Samoin. Musta on myös kovempaa materiaalia.
 
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
Ben_D
25.11.2004 19:26:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nehän on niin helvetin koviakin etteivät anna yhtään periksi. Sama kun soittais lasinpalalla. Mun mielestä D'Andrean 72mm sekä Dunlopin 73mm ja 88mm ovat toimivia ratkasuja.
 
HPK
Krice
25.11.2004 21:34:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta Jazz III on huomattavasti parempi. Helvetisti parempi pito, koska pinta on karheampi. En ymmärrä miksi ne punaiset ovat niin suosittuja.
 
Mul on just musta eli Stiffo Sharp 1.38mm. Karhea pintahan siinä on, mutta silti tuppaa pyörimään "myötäpäivään" sormessa.. Oon saanu aina parhaimman otteen sileäpintaisesta plektrasta, mikä kuulostaa epäloogiselta. Eli nylon- ja gels-plektroista, mutta molemmat on soittotuntumaltaan jotenkin liian pehmeitä.
 
Krice
25.11.2004 21:36:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nehän on niin helvetin koviakin etteivät anna yhtään periksi. Sama kun soittais lasinpalalla.
 
Siinä pitää sitten sormien antaa periksi ja pitää olla herkkä ote soittamiseen, muuten voi katketa kielet.. minulle plektran pitää olla yli millin paksuinen ja jämäkkä, muuten ei nopea tilutus onnistu:)
 
stratocaster
25.11.2004 21:40:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan isokätisille sovikaan, itselläni on sirot kätöset. Isokätisille voisi sopia hyvin Dava, joka taas ei oikein minulle sovi.
 
Dava on kyllä hyvä eikä kulu paljoa! Tosin kaikki joille oon antanu sen plekun lainaan on haukkunu sen ku ne kuviot jää kieliin kiinni, mutta mä pidän taas niin plekun päästä kiinni että ne on vaan hyödyksi. Jazz III kerran ostin mutta hukkaan tuo tietenki meni, ja ei oo sen jälkee tullu ostettua.
 
Myynnissä!: Crate BX-15 bassovahvistin, jolla tosin kitaraa olen ainoastaan soitellut. Lähettele pikaviestiä tai soita jos kiinnostaa!
Ben_D
25.11.2004 21:40:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä pitää sitten sormien antaa periksi ja pitää olla herkkä ote soittamiseen, muuten voi katketa kielet.. minulle plektran pitää olla yli millin paksuinen ja jämäkkä, muuten ei nopea tilutus onnistu:)
 
Onneksi ei meikäläisen tarvitse tiluttaa nopeasti. Kyllä sitä E-kieltä pystyy kurittamaan noilla ohuemmillakin plektroilla.
 
HPK
Ze Kink
26.11.2004 12:45:42 (muokattu 26.11.2004 12:46:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Punaiset jazz III:set on hyviä. Myös Xl:t pelaa kovaa. Tykkään myös soitella dunlopin tortex 1mm ja gatorgrip 0.96mm plekuilla.
E: Tosiaan noi jazz III:set ei kaikkeen oikeen sovi, kun ne on sen verran pieniä, että putoilee, pyörii sormissa jne.. Taasen nuo Xl:t on sitten siinä mielessä parempia että noita ei niin paljoa tapahdu.
 
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
Imper
26.11.2004 12:49:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minen oikeen muilla enää osaa soittaakaan kun noilla Jazz III -XL series :llä. Parhaita. Pienet ei pysy kädessä.
 
Everyone is a per-son
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «