Juho L 25.11.2004 12:07:09 (muokattu 25.11.2004 13:20:05) | |
---|
Korjatkaa jos viitsitte. Sure thing. Alku: Am - Asus2 | Am - Asus2 | Dmadd9 Emadd9 | Fmaj7 Fmaj7 | Emadd9 Dmadd9 | Bbadd9 | E7 | Am | Am A-osa Fmaj7 | Fmaj7 | Amadd9 | Am | Fmaj7 | Dm | Amadd9 | Am Fmaj7 | Fmaj7 | Amadd9 | Am | Fmaj7 - Em7 | Dm7 - Gadd9 | Gadd9 | Am | Am B-osa Am - Asus2 | Am - Asus2 | Dmadd9 Emadd9 | Fmaj7 Am - Asus2 | Am - Asus2 | Dmadd9 Emadd9 | Fmaj7 Fmaj7 | Emadd9 Dmadd9 | Bbadd9 | E7 | Am | Am A-osa Outro: Am Progressive = good. Ähih. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juho L 25.11.2004 12:09:21 | |
---|
Ää, mitä suotta. Äläs nyt. Jos tuo on mahdollista toteuttaa, niin miksipä ei. Saa näin 100% riippumattoman äänestystuloksen. Kokeillaan edes. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juho L 25.11.2004 12:10:21 | |
---|
Hyvänkuuloinen tausta. Kyllä. Onnittelin itseäni onnistuneesta taustasta. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
SLTe 25.11.2004 12:17:59 | |
---|
... Saa näin 100% riippumattoman äänestystuloksen. Kerkesinpä tuossa möläyttää, että "se minun on yksi niistä urkuraidoista". :-D Jos nyt ylipäitsekkään saan mitään aikaiseksi. Progressive = good. Ähih. Minä revin pelihousuni tässä progressiossa. Progressiivinen musa = "edistyksekästä, rajoja kokeilevaa, uutta tuovaa, luovaa". Öh... Ääh... Sulla oli niin hirveästi add9:ejä maj:jeja ja muita hienoja sointuja, että heikompaa hirvittää. Kysymys kuuluu - vaikuttavatko ne mitenkään soolon/melodian "moodiin" (siis ioonilaisuuteen, doorilaisuuteen, pentatonisuuteen, blueskaavan käyttöön yms..). Vastaus: ei, ainakaan minulla. :-) Ootas vaan - soitan urkupistettä koko matkan! |
baron 25.11.2004 12:46:19 | |
---|
Sure thing. Alku: Outro: Am Progressive = good. Ähih. Tosissasi? Intro 10 tahtia A-osa 17 tahtia B-osa 14 tahtia ??????? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Juho L 25.11.2004 13:17:36 (muokattu 25.11.2004 13:23:16) | |
---|
Kerkesinpä tuossa möläyttää, että "se minun on yksi niistä urkuraidoista". :-D Jos nyt ylipäitsekkään saan mitään aikaiseksi. Entäs jos sinä vaihdat vaikka johonkin leadiin ja joku muu tekee urulla. Näinkin voi käydä. Minä revin pelihousuni tässä progressiossa. Progressiivinen musa = "edistyksekästä, rajoja kokeilevaa, uutta tuovaa, luovaa". Öh... Ääh... Eihän tuolla määritelmällä mikään ei ole progressiivista. Ähih. Sulla oli niin hirveästi add9:ejä maj:jeja ja muita hienoja sointuja, että heikompaa hirvittää. Kysymys kuuluu - vaikuttavatko ne mitenkään soolon/melodian "moodiin" (siis ioonilaisuuteen, doorilaisuuteen, pentatonisuuteen, blueskaavan käyttöön yms..). Vastaus: ei, ainakaan minulla. :-) Ootas vaan - soitan urkupistettä koko matkan! Ensin valitat siitä, että tuo ei ole progressive ja sitten valitat sekavia ja jokseenkin epäloogisia sointuja. Tuossa jälkimmäisessä paragraafissa juuri toteat, että tuo tausta on progressive. Monimutkaisuus + epäloogisuus = progressive = good. Ja tuossa ei todellakaan ole minkään teorian kanssa sohlattu. Pääasia on, että kuulostaa hyvälle. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Juho L 25.11.2004 13:20:33 | |
---|
Tosissasi? Intro 10 tahtia A-osa 17 tahtia B-osa 14 tahtia ??????? Progressive. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
SLTe 25.11.2004 13:39:09 | |
---|
Entäs jos sinä vaihdat vaikka johonkin leadiin ja joku muu tekee urulla. Näinkin voi käydä. Haa. Ovelaa! :-o Eihän tuolla määritelmällä mikään ei ole progressiivista. Ähih. Ensin valitat siitä, että tuo ei ole progressive ... Ei kun nyt tuli väärinkäsitys. Kyllä tekemäsi tausta on minun mielestäni juurikin erittäin progressiivista. ja sitten valitat sekavia ja jokseenkin epäloogisia sointuja. Kyllä ne on ihan loogisia. Siis ton voi nuotittaa tolleen (alkuperäinen nuotinnus on aina alkuperäinen!), mutta kun vilkaiset minun "rahvas"-versiota, niin siinä on täsmälleen samat pohjat soinnuissa. Ainoastaan minun B-osa on sinun A-osa ja päinvastoin ja niiden rajaukset menee eri kohdista. Monimutkaisuus + epäloogisuus = progressive = good. Heh. Mulla oli vissiin aika progressiivinen kommentti tossa edellä sitten..? :-) Ja tuossa ei todellakaan ole minkään teorian kanssa sohlattu. Ähäs - on sohlattu! Minulla on varmaa toisenkäden tietoa siitä, että teoria vilahti epähuomiossa progressiivisiin ajatuksiisi pienenpienen varomattoman väläyksen ajan, tsekkasi paikat ja karkasi sitten. ;-) |
samulijp 25.11.2004 14:02:57 | |
---|
Ähih ja Gööö! :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Juho L 25.11.2004 17:45:47 | |
---|
Kyllä ne on ihan loogisia. Siis ton voi nuotittaa tolleen (alkuperäinen nuotinnus on aina alkuperäinen!), mutta kun vilkaiset minun "rahvas"-versiota, niin siinä on täsmälleen samat pohjat soinnuissa. Mutta se ei ole progressive. Progressive vaatii vähintään neljän sävelen sointuja. Ähäs - on sohlattu! Minulla on varmaa toisenkäden tietoa siitä, että teoria vilahti epähuomiossa progressiivisiin ajatuksiisi pienenpienen varomattoman väläyksen ajan, tsekkasi paikat ja karkasi sitten. Eihä. Enhän minä edes osaa. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Ähih ja Gööö! :) Tyhjentävästi todettu. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Snowblind 25.11.2004 19:38:57 | |
---|
Hoho, miksi nämä menee nämä kiipparisooloskabat tähän taustan analysointiin.. Ei siinä nyt tarvitte tietää mitä pitää soittaa, soittaa vaan jotain mikä sopii siihen. Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
Juho L 25.11.2004 19:52:00 | |
---|
Ei siinä nyt tarvitte tietää mitä pitää soittaa, soittaa vaan jotain mikä sopii siihen. Ni. Paitsi viime skabassa oli se tausta kyllä yksi göö. Siinä oli ihan nopalla heitetty kaikki. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
baron 25.11.2004 22:02:32 (muokattu 26.11.2004 12:20:50) | |
---|
Hoho, miksi nämä menee nämä kiipparisooloskabat tähän taustan analysointiin.. Ei siinä nyt tarvitte tietää mitä pitää soittaa, soittaa vaan jotain mikä sopii siihen. Täytyyhän nyt pystyä teoreettisesti analysoimaan, mitä moodia käyttää! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
U.Honey 26.11.2004 08:46:15 | |
---|
Hoho, miksi nämä menee nämä kiipparisooloskabat tähän taustan analysointiin.. Ei siinä nyt tarvitte tietää mitä pitää soittaa, soittaa vaan jotain mikä sopii siihen. Olisihan se aika noloa jos soolo kuulostaisi todella hyvältä mutta olisi teoriassa täynnä virheitä! My name is Baron, U.Honey Baron. |
Juho L 26.11.2004 09:04:12 | |
---|
Olisihan se aika noloa jos soolo kuulostaisi todella hyvältä mutta olisi teoriassa täynnä virheitä! Ei kyllä paljoa naamaansa kehtaisi enää näyttää missään. Leimautuisi koko loppuiäkseen. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
BaariMikko 26.11.2004 10:08:41 | |
---|
Olisihan se aika noloa jos soolo kuulostaisi todella hyvältä mutta olisi teoriassa täynnä virheitä! Aivan laitonta! Ei voi hyväksyä. Luvat pois! Paskoja ollaan mutta onneksi on hyvä meininki!Valokuvia |
Juho L 26.11.2004 10:16:31 | |
---|
Aivan laitonta! Ei voi hyväksyä. Luvat pois! Nyt filosofinen kysymys: Jos soittaa hyvältä kuulostavan, mutta teoreettisesti virheellisen soolon ja siihen päälle synatorvia, niin kuinka tämä kaksinkertainen lupien menetys oikein toteutetaan? "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Snowblind 26.11.2004 10:32:38 | |
---|
Nyt filosofinen kysymys: Jos soittaa hyvältä kuulostavan, mutta teoreettisesti virheellisen soolon ja siihen päälle synatorvia, niin kuinka tämä kaksinkertainen lupien menetys oikein toteutetaan? Tuohon vielä FM-rhodekset päälle niin henki pois.. Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
SLTe 26.11.2004 12:19:31 | |
---|
Olisihan se aika noloa jos soolo kuulostaisi todella hyvältä mutta olisi teoriassa täynnä virheitä! Tehdäänpä asia vaikeaksi: pisteytykset erikseen. Niinkun vaikka "teoriassa tämä soolo on erittäin kaunis ja tasapainoinen, kympin arvoinen suorastaan, mutta kuuntelun perusteella annan zero-poäng, kun ei sitä kestä ihminen kuunnella!". |