Aihe: Lippujen tilaus ticnet.se:stä
1
Lähikauppias
23.11.2004 18:55:03

Äh, tiedän että tästä on keskusteltu jossain ennenkin, mutten löydä mitään.

Tarkoitus olisi huomenaamulla tilata liput Mars Voltan keikalle Tukholmaan www.ticnet.se:n kautta. Nyt kuitenkin lukiessani FAQ:ta, huomasin etteivät ne perkele suostu lähettämään lippuja postissa muualle kuin Ruotsiin.

Miten olette hoitanut lippujen käsiin saamisen? Voiko ne esim. noutaa jostain vasta keikkaa ennen (joka on siis vasta helmikuun lopulla)? Kyseessä on lisäksi sunnuntaipäivä, joten mahtaako silloin lipputoimistot olla edes auki?
mrk
23.11.2004 20:46:34 (muokattu 23.11.2004 20:47:05)
Yleensä pystyy varaamaan siten että hakee keikkapaikan lippuluukulta kunhan maksaa luottokortilla varauksen yhteydessä. PAITSI ETTÄ Mars Volta keikka on Bernsissä ja sinne (kuten joihinkin muihin paikkoihin) tämä ei onnistu, eli ulkomaalaiset eivät pysty varaamaan lippuja netin kautta. Puhelimella pitäisi onnistua siten että lähettävät postitse Suomeen.

Itse saan onneksi liput hoidettua siten, että ruotsalainen tuttu käy hakemassa.
Lähikauppias
23.11.2004 21:39:25

PAITSI ETTÄ Mars Volta keikka on Bernsissä ja sinne (kuten joihinkin muihin paikkoihin) tämä ei onnistu, eli ulkomaalaiset eivät pysty varaamaan lippuja netin kautta. Puhelimella pitäisi onnistua siten että lähettävät postitse Suomeen.

Argh! Jahas. Suoraan tuon Bernsin oman lippuluukun kautta vissiin siis?

Äh. Puhelinkammoisia kiusataan.

No onkos tuosta kellään kokemusta, miten se maksetaan ja silleen?
mrk
23.11.2004 22:07:14 (muokattu 23.11.2004 22:08:00)
Lähinnä tarkoitin tuota Ticnetin puhelinnumeroa, muistaakseni kun yritin jollekin keikalle varata niin ruutuun tuli ilmoitus että ei onnistu ulkomailta netin kautta, soita numeroon +46 77-170 70 70 ... ilmeisesti voi varata myös China Theaterin lippuluukun kautta (Bernsin vieressä oleva isompi sali) yhteystiedot löytyy täältä : http://www.luger.se/turneoarr_visa.asp?PK_Id=1604 . Löytyy myös mailiosoite, en sitten tiedä miten sen kautta toimii.

Maksamisesta ei valitettavasti ole tuoreita kokemuksia, viimeksi v 2000 jouduin tuohon turvautumaan, silloin meni jollain posti/pankkisiirtosysteemillä melko kivuttomasti.
Lähikauppias
23.11.2004 22:57:30

Kiitoksia. Koitan onneani nyt ainakin aluksi tuolla mailiosoitteella.
Angus
23.11.2004 23:06:14

Terve,

Miten olette hoitanut lippujen käsiin saamisen?

Itse painin saman ongelman kanssa tuossa kuukausi-pari sitten. Yritin hankkia lippuja Motörheadin tukholman keikalle, mutta törmäsin juuri tuohon ongelmaan ettei netin kautta tilattuja lippuja toimiteta suomeen. Yritin 2 päivää soittaa sine, mutta linja oli kokoajan varattu. Sitten kaverini keksi ottaa yhteyttä erääseen internetin kautta tuntemaansa ruotsalaiseen, jonka hän tiesi hyväksi tyypiksi (pitkäaikainen Danzig-fani). Joten lähetimme hänelle rahat kirjekuoressa ruotsiin ja hän kävi ostamassa meille liput ja lähetti liput sitten tänne postissa.

En tiedä oliko tuosta apua sinulle, mutta näin me tämä ongelma hoidettiin.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Lähikauppias
23.11.2004 23:10:22

Sitten kaverini keksi ottaa yhteyttä erääseen internetin kautta tuntemaansa ruotsalaiseen, jonka hän tiesi hyväksi tyypiksi

Tuota minäkin mietin, mutta enpä ole keksinyt ketään ruotsalaista jonka tuntisin.
Angus
23.11.2004 23:53:19

Tuota minäkin mietin, mutta enpä ole keksinyt ketään ruotsalaista jonka tuntisin.

Jep, tuo on tietysti ongelma. Meillä toi onnistui sinäänsä helposti kun kaveri on Danzig-fani ja näin ollen tuntee muita luotettavia faneja ympäri maailman kun taas itse tunnen luotettavia tyyppejä ympäri maailman AC/DC fanipiireistä, joten jos ei kaveri olisi ketään ruotsalaista tiennyt niin itse olisin ainakin tuntenut parikin.

Toivottavasti saat ongelmasi ratkaistua. Kannattaa muuten matkatoimistoista kysellä jotain laiva + hotelli - tarjouksia. Kahden kaverin kanssa saimme meno- ja paluumatkat laivalla 4 hengen hytissä ja 3 hengen huoneen tukholman keskustasta 56€/hkl.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Isodee
24.11.2004 10:13:43
Varasin viime talvena ticnetistä liput Jayhawksin keikalle tukholmaan. Törmäsin samaan ongelmaan maksamisen kanssa.

Ystävällinen asiakaspalvelija järjesti niin että varaus oli voimassa keikkapäivän kello 1200 asti, joten kävin tukholmaan saavuttuani lunastamassa ja maksamassa liput heidän myyntipisteestään ja hyvin toimi.

Ticknetin jälleenmyyjiä ovat ainakin semmoiset pienet tupakkakaupat ympäri kaupunkia.
Lähikauppias
24.11.2004 17:30:00 (muokattu 24.11.2004 21:10:18)

Jos joku vastasuuden varalta apua tarvii, niin minä hoidin asian näin (homma meni juurikin niin kuin mrk sanoi):

Soitin Ticnetin asiakaspalveluun, +46 771 70 70 70, ja varasin kaksi lippua. Puhelimen kautta varatessa suostuvat lähettämään liput Suomeen. Postitus maksaa semmoisen 26 euroa, jos oikein laskin, eli aika paljon. Liput täytyy maksaa 5 päivän kuluessa, tosin välissä on viikonloppu. Pankin ulkomaanmaksukin maksaa jotain, en tosin vielä tiedä mitä. Toivottavasti ei paljoa. Sitten kun rahat on Ticnetin tilillä, he lähettävät liput minulle.

Että näin.
Peoplez
24.11.2004 18:43:28
Silloin kun kävin kattomassa Velvet Revolveria Stokiksessa niin maksoin liput luottokortilla ja hain ne luukulta pari tuntia ennen keikkaa. Silloin piti vaan olla mukana se luottokortti millä liput maksoi ja näyttää sitä siellä. Ja tästä viestistä ei ollut taas hyötyä kenellekään.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Isodee
24.11.2004 18:52:19
Jos joku vastasuuden varalta apua tarvii, niin minä hoidin asian näin (homma meni juurikin niin kuin mrk sanoi):

Soitin Ticnetin asiakaspalveluun, +46 771 70 70 70, ja varasin kaksi lippua. Puhelimen kautta varatessa suostuvat lähettämään liput Suomeen. Postitus maksaa semmoisen 26 euroa, jos oikein laskin, eli aika paljon. Liput täytyy maksaa 5 päivän kuluessa, tosin välissä on viikonloppu. Pankin ulkomaanmaksukin maksaa jotain, en tosin vielä tiedä mitä. Toivottavasti ei paljoa. Sitten kun tilit on Ticnetin tilillä, he lähettävät liput minulle.

Että näin.

Toi keino miten mä sen hoidin ei maksanut mitään ylimääräistä, mutta pääasia että sait liput. Hieno homma!
mrk
24.11.2004 20:41:16
Törkeä hinta postituksesta, mutta pääasiahan on että pääsee paikalle.

Suotta olin huolissani aamulla että liput menevät heti loppuun, niitähän saa vieläkin. Mikä niitä ruotsalaisia oikein vaivaa...
Lähikauppias
24.11.2004 21:15:02

Toi keino miten mä sen hoidin ei maksanut mitään ylimääräistä, mutta pääasia että sait liput. Hieno homma!

Niin, mulla oli siis vielä sekin ongelma että kyseessä on sunnuntaipäivä, ja vaikka olisivatkin suostuneet pitämään varauksen helmikuun loppuun asti, niin Ticnetin myyntipisteet eivät välttämättä ole auki. Tai voihan ne ollakin... Kysymällä asiat tietty selviää.

Törkeä hinta postituksesta, mutta pääasiahan on että pääsee paikalle.

Joo, on. Onneksi menee edes kaverin kanssa puoliksi. 41 € on suunnilleen tällä tapaa yhden lipun hinta. Paitsi jos pankista tulee vielä lisämaksua, mitä pahoin pelkään.
parinc.
25.11.2004 09:43:18
41 € on suunnilleen tällä tapaa yhden lipun hinta. Paitsi jos pankista tulee vielä lisämaksua, mitä pahoin pelkään.

Muistaakseni ovat jotain SWIFT-maksua lykänneet mukaan, joka ei kuitenkaan aivan hirveän suuri ole ollut. Pari kertaa on ticnetin puhelintilausten kanssa saanut jännittää kun ollaan oltu vähän myöhässä liikkeellä - viime kerralla meni reilut 2 viikkoa maksamisesta kun liput kolahti postiluukusta, seuraavana päivänä lähdettiin keikalle.
Lähikauppias
25.11.2004 10:45:50 (muokattu 25.11.2004 11:35:49)

Muistaakseni ovat jotain SWIFT-maksua lykänneet mukaan, joka ei kuitenkaan aivan hirveän suuri ole ollut.

Jep, sellainen 18 € näyttäisi olevan.

Tuleehan tuo näemmä aika kalliiksi näin, jos olisi Ruotsissa kaveri joka voisi noutaa liput, niin hintahan olisi vissiin jotain 28 €. Nyt on 50 €.
Isodee
25.11.2004 11:46:30
Niin, mulla oli siis vielä sekin ongelma että kyseessä on sunnuntaipäivä, ja vaikka olisivatkin suostuneet pitämään varauksen helmikuun loppuun asti, niin Ticnetin myyntipisteet eivät välttämättä ole auki. Tai voihan ne ollakin... Kysymällä asiat tietty selviää.

Vielä aiheesta. Ticknetin nettisivuilla on linkki nimeltä "visa samtliga ATG-ombud". Siinä on lueteltu jälleenmyyjät aukioloaikoineen. Suurin osa näyttäisi olevan sunnuntaisinkin auki.

Tämä siis yleiseksi infoksi jos tulee ko.tilanne eteen. Mutta siitä mulla ei ole varmuutta oliko tämä järjestely millä sain liput normaali, vai oliko varaustani jatkettu keikkapäivään asti koska asiasta ruikutin...

Jokatapauksessa, sain ticnetistä varauskoodin, millä sain lunastettua liput.
bigbadwolf
25.11.2004 14:14:22 (muokattu 25.11.2004 14:14:41)
Olen kaksi kertaa käynnyt keikalla Hovetissa, kerran Annexet ja kerran Cirkus. Maksoin liput Visalla ticnet.ille ja sain liput kassalta juuri ennen keikkaa. Yritin samaa Interpolin keikalle mutta ei onnistunut, jäin siis ilman =(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)