mack the knife 24.11.2004 12:08:38 | |
---|
Aina vain tämä jatkuu, pannaan sit kova kovaa vastaan; 2400-5200€/kk. En alentuisi moiseen elvistelyyn, mut kun täällä aina kyseenalaistetaan ja dissataan. Ja siis kyse on siis pelkistä soittotuloista. Ja neljä ruuvia, huumorillahan tässä ollaan heitetty juttua, ei mitään kaunaa. Näköjään onkin hyvä, kun lopetan nämä hommat helmikuun lopussa. Vuosikaudet työnsin hommia tuolla periferiassa ja liksat oli toista luokkaa. Parempi lähteä tästä hintoja polkemasta... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
clave 24.11.2004 17:50:28 | |
---|
Meinaatko macki säkin lopettaa hommat? Mulla deadline on 31.12.04. Kilsat täynnä. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
manjaana 24.11.2004 19:31:11 | |
---|
Näköjään onkin hyvä, kun lopetan nämä hommat helmikuun lopussa. Oot ottanut pienen lisäajan..??? Mennään eikä meinata... |
jkinnun2 24.11.2004 19:34:59 | |
---|
Kärsivällisyys : ) |
baron 24.11.2004 19:40:23 (muokattu 24.11.2004 19:40:37) | |
---|
Kärsivällisyys : ) Ainakin privaattikeikoilla! Odotat soundcheckin jälkeen soiton alkua, sitten kesken setin TJ pitää puheen joka on pitkä kuin nälkävuosi, sitten soitat, sitten alkaa tietokilpailu ja kun vetäjä ja yleisö on kännissä se kestää, soitat tuokion, sitten alkaa karaoke ja lopuksi ehdit soittaa viimeiset valssit ja yleisö mankuu lisää kun ette oo soittaneet paljon mitään. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 24.11.2004 21:18:36 | |
---|
Oot ottanut pienen lisäajan..??? Vahingossa laitoin noin. Tammikuun loppu piti sanoa. Kilsat täynnä. Soittohommia on muutakin kuin tuollainen älytön resuaminen ympäri maata ylimitoitetuilla kamoilla ja paskalla liksalla. Soittoa en lopeta, mutta tämän hetken homma ei ole mistään kotoisin. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
baron 24.11.2004 21:50:10 | |
---|
Vahingossa laitoin noin. Tammikuun loppu piti sanoa. Kilsat täynnä. Soittohommia on muutakin kuin tuollainen älytön resuaminen ympäri maata ylimitoitetuilla kamoilla ja paskalla liksalla. Soittoa en lopeta, mutta tämän hetken homma ei ole mistään kotoisin. Herran jestas, mä oon lukenut/kuullut niin houkuttelevia juttuja ammatikseen keikkailevilta, että taidan lopetella siviilihommia ja vaihtaa leiriä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 24.11.2004 21:53:29 | |
---|
Herran jestas, mä oon lukenut/kuullut niin houkuttelevia juttuja ammatikseen keikkailevilta, että taidan lopetella siviilihommia ja vaihtaa leiriä. Kannattaa, se on ku panis rahaa pankkiin (jonkun toisen tilille) MY NAME IS BARON, PUSSY BARON |
clave 24.11.2004 22:20:29 | |
---|
No macki, nythän voidaan sitten pitää uran lopettajaisjuhlat yhtä aikaa niin menis pari kärpästä samalla iskulla. Ensin kotosalla jallupohjat, sitten taksi perseen alle ja kierretään kaikki vanhat soittoruokalat alkaen Zillertalista ja Neckarista Duunarin kautta Vanhaan Maestroon ja Sillankorvaan. Lopuksi vois vielä mennä vaikka jazzjameihin niin voisin rummuttaa All of meen ja Mistyn, niin sais porukat itkeen, vai mitä?? "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
baron 24.11.2004 22:30:30 (muokattu 24.11.2004 22:31:23) | |
---|
Lopuksi vois vielä mennä vaikka jazzjameihin niin voisin rummuttaa All of meen ja Mistyn, niin sais porukat itkeen, vai mitä?? Saanhan mä edes vähän soittaa kiippareita noissa, Mack, saanhan! Edit: Tarkoitatteko oikeesti, että ootte tekemässä mulle tilaa noissa kuvioissa? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 24.11.2004 22:46:03 | |
---|
Saanhan mä edes vähän soittaa kiippareita noissa, Mack, saanhan! Ja mä vähän tanssia..... ;o)) Mennään eikä meinata... |
mack the knife 24.11.2004 22:49:22 | |
---|
No macki, nythän voidaan sitten pitää uran lopettajaisjuhlat yhtä aikaa niin menis pari kärpästä samalla iskulla. Ensin kotosalla jallupohjat, sitten taksi perseen alle ja kierretään kaikki vanhat soittoruokalat alkaen Zillertalista ja Neckarista Duunarin kautta Vanhaan Maestroon ja Sillankorvaan. Lopuksi vois vielä mennä vaikka jazzjameihin niin voisin rummuttaa All of meen ja Mistyn, niin sais porukat itkeen, vai mitä?? Tuohan tarkoittaa sitä, että istutaan vain taksissa ja käydään katsomassa paikkoja mitä ei ole. Ja huokaillaan, että on se aika kulunu. Espilässäkin vois käydä kuuntelemassa kunnon bändiä ja pyytää baarimestarilta pullon lainaan. (onnistui) Mä voisin soittaa kuolleet lehdet ja perfidian. Ja kuutamolla kahden. Mennään vain pitämään tosissaan joku tuollainen, vois olla hauskaa. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
mack the knife 24.11.2004 22:50:36 | |
---|
Saanhan mä edes vähän soittaa kiippareita noissa, Mack, saanhan! Edit: Tarkoitatteko oikeesti, että ootte tekemässä mulle tilaa noissa kuvioissa? Joo joo, ainakin pitemmäksi aikaa. Jossain vaiheessa kuitenkin hiipii Ikkunaprinsessan intro takaraivoon ja se on taas menoa. Mutta ei heti. Saat soittaa, mä mielelläni kuuntelisin ilman soittopakkoa. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
WanhaWetäjä 25.11.2004 12:43:28 (muokattu 25.11.2004 12:44:02) | |
---|
Herran jestas, mä oon lukenut/kuullut niin houkuttelevia juttuja ammatikseen keikkailevilta, että taidan lopetella siviilihommia ja vaihtaa leiriä. Lauantaina keikalle lähtö klo 05.00 aamulla...paluu joskus sunnuntai-iltana,reisussa siis melkein pari vuorokautta,liksa tulee tietty vaan tosta lauantaivedosta,ruuat maksat itse,ni keikkapaikalla on "jotain"epämäärästä,näin olen kuullut...tälläset vedot ovat tosiaankin tän homman suola ja just toi mitä Mack sano että vedetään ylimitoitetuilla kamoilla ympäri Suomea! Kele että muistan noi basarinpolkemissoundchekit,sitä poljetaan se 15 min eikä löydy,vaikka on helevetilliset stadion-luokan kamat,tai ehkä just siks,tai rumpalilla on huono pedaali,niitä sitten vaihdellaan,ja basarimikkejä,ei toimi... Sitten kun ne kamat on usein vielä sellaset että paikka kun paikka,AINA pakko ottaa koko arsenaali käytöön,kun ne ei muuten toimi! Siitä vaan,Baron hyvä,jos sulla ei vielä ole selkävaivoja niin kyllä niitä tolla resuamisella saa,ensin istut huonolla penkillä muutaman tunnin,ja sitten kannat niitä stanan painavia kamoja kapakkaan joka on toisessa kerroksessa,ei hissiä... Jos näitä hommia tekee niin on pakko olla erittäin joustava ja myötämielinen,harva pystyy valikoimaan keikkansa,eli sellanen "kaikki käy"-asenne on eduksi ;-) |
WanhaWetäjä 25.11.2004 13:44:44 | |
---|
Meinaatko macki säkin lopettaa hommat? Mulla deadline on 31.12.04. Kilsat täynnä. No mikä meininki?Ihan vallanko soitto seis vai?? |
WanhaWetäjä 25.11.2004 13:51:46 (muokattu 25.11.2004 13:52:57) | |
---|
No, onhan se ihan jees soittajan ansio. Ainakin enemmän kuin mitä tilastoissa luetaan. Eiks hesarissa ollu joku juttu, jossa oli eri ammattiryhmien ansioita ja soittajat ei kai kovinkaan korkealla olleet. Joo kattelin joskus tota samaa listaa eri ammattialojen liksoista...palkkakuopassa ollaan,vuodesta toiseen...noi EC:n liksat ovat jotain ihan muuta kuin keikkasoittamisella saatuja,ne on satuja... Tollaseen 2000€ käteen/kk täytys tehdä jo pirusti kohtuuhintasta keikkaa, 5000€ on sula mahdottomuus ;-) EDIT vai onkos toi EC Eric Clapton,vai Eca Culliainen... |
EDIT vai onkos toi EC Eric Clapton,vai Eca Culliainen... HEH!! Mietin ihan samaa.. Claptoniin mekin päädyttiin. joo; aikamoista läppää se on tai sit me kaikki tiedetään/tunnetaan se. (teksteistä päätellen kova provokaveri vaan...)
MY NAME IS BARON, PUSSY BARON |
mack the knife 25.11.2004 14:54:14 | |
---|
No mikä meininki?Ihan vallanko soitto seis vai?? No ei seis, mutta eri tyyppistä ja vähän järkevämpää. Niin kuin tuli tuossa sanottua, kyllä se Ikkunaprinsessan tai Swayn intro jossain vaiheessa varmaan tulee mieleen kummittelemaan, ja silloin ei ku lähe tien päälle. Mutta ei pitkään aikaan. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
WanhaWetäjä 25.11.2004 16:05:10 | |
---|
No ei seis, mutta eri tyyppistä ja vähän järkevämpää. Niin kuin tuli tuossa sanottua, kyllä se Ikkunaprinsessan tai Swayn intro jossain vaiheessa varmaan tulee mieleen kummittelemaan, ja silloin ei ku lähe tien päälle. Mutta ei pitkään aikaan. Jos tohon on mahdollisuus niin eikun lycka till,tekee terää...pari totaalista breikkiä on tullut itekkin joskus lähinnä perhesyistä pidettyä,samalla pää tuli tyhjättyä liiasta humpasta ja sitten sitä taas mentiin...ja edelleenkin se "Sway"vedetään...ja "Ikkunaesa" ;-)) |
clave 25.11.2004 17:40:51 | |
---|
No mikä meininki?Ihan vallanko soitto seis vai?? Mulla on muhinut jo pidempään idea siitä, että lopettaisin sekä soiton, että etenkin keikkailun tämän vuoden loppuun mennessä. Muutamaan harrastuspohjalta toimivaan comboon - covereita, projekteja etc on kyselty, mutta ihan perhe/ ajankäyttösyistä taidan pitää ihan totaalisen soitottoman kauden. Kuinka pitkään, nowbody knows? Motivaatio keikkailuun on aika heikolla hapella ja mullahan on terapeuttina kohtuullinen päivätyövirka. Välillä siis sitä hommaa ja lasten kuskauksia jääkiekkoon, jalkapalloon eli perhe-elämää, perjantaipulloa jne. En kuitenkaan vielä myy rumpuja. Viimeksi 15 v. sitten tein sen ryhtyessäni opiskelemaan ja lahjoitin loput vermeet kavereille mitkä ei menneet kaupaksi. Sitten jo ½ vuoden päästä oli parin viikon keikka jolle suostuin ja koukku jäi lihaan. Kannut siis olkoon koteloissa autotallissa. Ehkä muksut on jatkossa kiinnostuneita? Miten on Macki, "jäädytetäänkö" kummankin mustat keikkapaidat keskinäisessä muistelojuhlassa vaikka nitojalla meidän autotallin kattoon? "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |