Aihe: Yksityisiä kitaratunteja Turussa?
1
immaculate
24.11.2004 13:07:28
Trw! Tässä nyt alkanut viimeaikoina käymään mielessä alkaa käymään yksityisellä soitonopettajalla, olen about 2½-3vuotta soittanut kitaraa (itseopiskellut), mutta teoria puoli jäänyt todella vähäiseksi ja olisi hienoa oppia muitakin "kikkoja" ja soittoteknisesti "oikein" soittamaan. Mutta suositelkaa joitakin Turkulaisia kitaransoiton opettajia ;)
Whiskey and music...
Herra Rapu
24.11.2004 13:10:06

Trw! Tässä nyt alkanut viimeaikoina käymään mielessä alkaa käymään yksityisellä soitonopettajalla, olen about 2½-3vuotta soittanut kitaraa (itseopiskellut), mutta teoria puoli jäänyt todella vähäiseksi ja olisi hienoa oppia muitakin "kikkoja" ja soittoteknisesti "oikein" soittamaan. Mutta suositelkaa joitakin Turkulaisia kitaransoiton opettajia ;)

Eiks täällä välillä kirjoitteleva Topah ole Turusta? En tiiä vaan antaako tunteja?
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
MV
24.11.2004 15:47:31 (muokattu 24.11.2004 15:48:20)

En turusta tiedä mutta kelpaako Raisio? Jos kelpaa niin otappa yhteyttä raision alkeissäveleen. Mukava äijä opettamassa. En tiä tarkalleen mitä haet mutta minä opin perussoinnut ja nuotit ja niitten aika-arvot jne. Ja voit tietenkin neuvotella hänen kanssaan siitä mitä haluat oppia. Käsittääkseni siellä saa myös pelkästään teoriatunteja.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
immaculate
24.11.2004 19:13:02
Hahaha :D Samihan on tuttu äijä, hieman miettinyt josko häneltä kysyisi tunteja, kaveri suositteli ja kertoi hieman legendaa k.o kaiffarista.
Immaculate.
MrFunk
24.11.2004 19:25:25 (muokattu 24.11.2004 19:25:55)
No hienoa...sinne vaan..mitä sitä turhaan tutustumaan uusiin ihmisiin? ;)

Sillä on riittänyt keikkaa lähiaikoina... hyvä vaan että on kaverilla vientiä.

Ja saisinkos kysyä minkäslaisen legendan statuksen ks. hemmo on saavuttanut? ;)
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
immaculate
24.11.2004 20:06:09
Jees, Unelmavävyillä kuulemman on riittänyt keikkoja :D Kaveri selitti vain kuinka Sami tuppaa välillä innostumaan hieman liikaakin yms. :D
Immaculate.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)