Aihe: Shure SM57
1 2
Kassu
23.11.2004 11:14:36
Siis juu stereoplugi mut tässä tapauksessa sen funktio ei ole kuin tuoda mono-signaalia balansoituna.Eli jos sulla on vaan balansoimaton sisääntulo käytössä niin sitten sellainen piuha, jossa on monoplugi toisessa päässä.

Jaajaa. Muttakun en mä tiedä onko se balansoitu. Minidiskillä varmaan tulee enimmäkseen nauhoiteltua, eihän sellaisissa mitään balansointeja ole?
Locrian
23.11.2004 11:24:04
Jaajaa. Muttakun en mä tiedä onko se balansoitu. Minidiskillä varmaan tulee enimmäkseen nauhoiteltua, eihän sellaisissa mitään balansointeja ole?

Tuskin.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
p130
24.11.2004 18:49:17

Mistäs näitä TSM:iä saisi hankittua?

Into-Luthman http://www.intoluthman.fi/ tuo maahan, eli lähes jokaisesta musiikkiliikkeestä pitäisi saada ainakin tilaamalla. MT57:n listahinta näyttäisi olevan tällä hetkellä 42€, vaan kaipa siinä on tinkivaraa...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Kassu
24.11.2004 18:51:48
Into-Luthman http://www.intoluthman.fi/ tuo maahan, eli lähes jokaisesta musiikkiliikkeestä pitäisi saada ainakin tilaamalla. MT57:n listahinta näyttäisi olevan tällä hetkellä 42€, vaan kaipa siinä on tinkivaraa...

No ei tuokaan hinta päätä huimaa.
Kassu
28.11.2004 22:22:09
Mites muuten, kun vaikka behringerillä on sellaisia ihan pieniä miksereitä, jotain 50 euroa kappale.

olisko mitään järkeä ostaa semmoinen jos haluaa yhdistää kaksi signaalia ja vaikka käyttää sitä mikkietusena?
Kemppilä
29.11.2004 11:34:10
Mites muuten, kun vaikka behringerillä on sellaisia ihan pieniä miksereitä, jotain 50 euroa kappale.

olisko mitään järkeä ostaa semmoinen jos haluaa yhdistää kaksi signaalia ja vaikka käyttää sitä mikkietusena?

Onhan siinä järkeä. Sitävartenhan mikserit on (hömiy). Hyvin on meillä toiminu tollanen 55€ pehku etusena ja muissa tehtävissä.
www.evvk.fi
p130
29.11.2004 16:17:04

Jos tuollaista olet hommaamassa, niin testaa etukäteen mikäli mahdollista. Noita on muutama kavereilla (ollut). Osa on perkeleellisiä kohinageneraattoreita ja osa ihan asiallisia. Laatu heittelee aika kovasti. Onhan noita muitakin edullisia merkkejä. Esimerkiksi Altot ovat kuulemma kohtuullisen tasalaatuisia.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Kassu
29.11.2004 20:18:19
Onhan siinä järkeä. Sitävartenhan mikserit on (hömiy). Hyvin on meillä toiminu tollanen 55€ pehku etusena ja muissa tehtävissä.

Juust tollaista tarkoitin.

Voisi olla aika hauska. Kattoo nyt mitä sitä innostuu joulun jälkeen ostamaan.
Kassu
29.11.2004 20:21:03
pitk
02.12.2004 11:08:33

Viisseiskasta pieni detaljee: Virallinen USA:n pressan puhemikki (jo vuodesta?). Kaksi 57:aa tuulisuojilla. Toiseen vedetään, toinen on varalla. Luotettava perustyökalu siis.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
PL
02.12.2004 11:22:29
Viisseiskasta pieni detaljee: Virallinen USA:n pressan puhemikki (jo vuodesta?). Kaksi 57:aa tuulisuojilla. Toiseen vedetään, toinen on varalla. Luotettava perustyökalu siis.

Ja syy niiden käyttöön ei ole soundi eikä mitkään tekniset ominaisuudet vaan valkoisen talon äänimiehen mukaan :

"Ne ovat niin hyvännäköiset"
Kassu
02.12.2004 13:48:37
Ja syy niiden käyttöön ei ole soundi eikä mitkään tekniset ominaisuudet vaan valkoisen talon äänimiehen mukaan :

"Ne ovat niin hyvännäköiset"

Hoho.
Kassu
14.12.2004 17:29:43
Sanokaas minkä etuasteen ostan tämän kaveriksi, kokeillut olen tässä ja ei helvetti tehot millään riitä ilman.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)