Aihe: Toto kiinnostaisi.
1 2 3 4
Brian May jr.
24.11.2004 14:13:08
Eli kuten otsikosta huomaa, kyselisin sitä ikuista: mikä on kannattavin levyhankinta, kun Toto on kyseessä. Ei tee mieli käyttää sitä "toista keinoa" tämän selvittämiseksi. Allmusic.comin arvosteluista en saanut paljoa irti, joskin IV:tä kehuttiin aika paljon.
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
leka
24.11.2004 14:17:15
No se nelonen on hittejä täynnä...

Totoa saa muuten älpeenä halvalla divareista
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Risto Mustalisä
24.11.2004 14:18:47
Eli kuten otsikosta huomaa, kyselisin sitä ikuista: mikä on kannattavin levyhankinta, kun Toto on kyseessä. Ei tee mieli käyttää sitä "toista keinoa" tämän selvittämiseksi. Allmusic.comin arvosteluista en saanut paljoa irti, joskin IV:tä kehuttiin aika paljon.

IV on hyvä.Itse pidän kovasti myös Isolation-levystä.
Born to be wild! - paitsi kotona..
Brian May jr.
24.11.2004 14:21:04

No uskoisin et noita saa halvalla levyinä Keltaselta Jäänsärkijältäkin :) mut ensin kuunnellaan mielipiteitä.
Ossi
24.11.2004 14:21:33

Minusta myös tuo on bändin ehkä "tasalaatuisin" levy. Sattumoisin tuli ehtoolla katsottua ties' monennenko kerran Live in Amsterdam-DVD. Hyvää ja rentoa meininkiä.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Brian May jr.
24.11.2004 14:35:41
No näiden perusteella voinee sitten hommata nelosen :) onko levyllä muuta kuin näitä Rosanna ja Africa tyylisiä balladeja? Tiedän että nuo ainakin ovat kyseisellä levyllä, ja ei sillä, hyviä biisejä.
Risto Mustalisä
24.11.2004 14:41:07
No näiden perusteella voinee sitten hommata nelosen :) onko levyllä muuta kuin näitä Rosanna ja Africa tyylisiä balladeja? Tiedän että nuo ainakin ovat kyseisellä levyllä, ja ei sillä, hyviä biisejä.

Jos en väärin muista (mulla on vain vinyyli joten kuulokuvasta on vuosia) niin hard-rockimpaa tavaraa löytyy.Mielestäni Isolation on sitten "rockimpi".Fahrenheit ja Seventh One(?) taitavat olla niitä "balladivoittoisimpia" Toto-levyjä.Kingdom of desire taasen on aika rokkilevy:-)

Jos Amerikan AOR-tyylinen musa muutenkin kiinnostaa niin voin äkkiä suositella Toton lisäksi seuraavia:

Kansas-Power,Drastic measures
Asia - eka,Alpha,Astra
Foreigner - 4
Born to be wild! - paitsi kotona..
Flash
24.11.2004 15:00:17

No en ny tiedä, tsekkaan tän Toto ensin. Jotenkin ihastuin tän African ja Rosannan soundiin, säveltäjien rehtiin ammattitaitoon ja
Porcaron Rosanna-shuffleen, kuulee että miehellä riittää tatsi vaikka mihin.

Kyllähän Toton ukot osaavat soittaa ei siinä mitään, mutta itse en ole kuullut vielä yhtään ko. orkesterin biisiä, josta oikeasti pitäisin. Jos AOR bändejä katsotaan, niin minusta esim. Journey, Asia ja Foreigner ovat tehneet paljon parempia kappaleita. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
There Is A Light That Never Goes Out
Lonesome
24.11.2004 15:27:49

Saa myös edukkaasti cd:nä, ainakin cdon.comista.

"Nelosen" lisäksi tykkään esim. Hydra-levystä. Lukatherin soitto miellyttää esim. White Sister ja All Us Boys biiseillä. Ne on "enemmän rockia...". :)
leka
24.11.2004 15:36:00
Saa myös edukkaasti cd:nä, ainakin cdon.comista.

veikkaisin ettei kuitenkaan kahdella eurolla lähde ;)
Lonesome
24.11.2004 15:43:59
veikkaisin ettei kuitenkaan kahdella eurolla lähde ;)

No ei. :)

Halvimmillaan taisi olla 4,45 e. Nyttemmin 5,95.

Divareissa ovat ilmeisen mielissään, että pääsevät eroon. Ei ne oo mun Totoja edes huolineet...
MK73
24.11.2004 16:42:01
Onpa kutkuttava aihe. Mielestäni koko Toton tuotanto on ehdottomasti hankkimisen arvoinen. Ei yhtään huonoa levyä. Mut mä nyt oon aika friikki, Toto on mulle SE BÄNDI! Jo puolitummennettujen rillien näkeminenkin saa hyvälle tuulelle. Suurenmoisia muusikoita.

Se eka albumi eli Toto sekä The Seventh One ja Kingdom of Desire soivat ehkä useiten. Ai niin ja loistava on se XX, missä on vanhoja ennenjulkaisemattomia vähän niin ku Jeff Porcaron muistolle.

Kun Simon Phillips tuli kehiin 1993, bändin soundi ja tyylikin muuttuivat melkoisesti, hyväksi kuitenkin. Silti tämä uudempi tuotanto ei pyöri soittimessa niin usein. Pidän Jeffin aikaa sinä "oikeana" Totona.
sirdickyj
24.11.2004 17:22:12
Kun Simon Phillips tuli kehiin 1993, bändin soundi ja tyylikin muuttuivat melkoisesti, hyväksi kuitenkin. Silti tämä uudempi tuotanto ei pyöri soittimessa niin usein. Pidän Jeffin aikaa sinä "oikeana" Totona.

Ai jaa, meikä on taasen Phillips-miehiä, se rankempi tatsi miellyttää kovasti.

Miksei kukaan mainitse Tambua? Se on hieno levy, yllätyksellinen ja tuoreen kuuloinen. Mutta tuosta alkuperäisestä aiheesta; Absolutely Live on myös mainio levy, se on tupla ja sisältää tietenkin ne Rosannan ja African, muttaa esittelee hienosti Toton herkempääkin puolta, akustinen osuus on komeaa kuultavaa, etenkin Hold you back ja 99. Siitä minä aloittaisin tutustumisen, tai siis voin sitä suositella. Seventh one on myös hyvä, siinä kun Joseph Williams vokalistina, eli se paras Toton vokalisti. Siis musta.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
leka
24.11.2004 17:37:54
Tambu on ihan kiva, mutta Bobby Kimball on paras Toto-vokalisti
sienimies
24.11.2004 17:39:13
Siis musta.

Mitä? Onko se tummaihonen vai? =D No joo itse en valtava toton fani ole vaikka älppäreitä löytyy kun niitä törkeen halvalla sai. Itse suosittelen turn back levyä.
I cut down trees. I wear high heels, Suspendies, and a bra. I wish I'd been a girlie, Just like my dear Papa...
sirdickyj
24.11.2004 17:55:31
Tambu on ihan kiva, mutta Bobby Kimball on paras Toto-vokalisti

Jaahas. Tambulla laulaa Lukather, niinkus tiedättekin.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Silvio Dante
24.11.2004 17:56:48
En edes viitsi.
Just when I thought I was out, they pull me back in!
Majesty
24.11.2004 18:15:32
En oo mikään asiantuntija, mutta:
1. Kingdom Of Desire
2. Tambu

Jake To The Bone ja Dave's Gone Skiing on jo yksistään niin ässävetoja, että...
Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan.
kingdom
24.11.2004 19:08:08
Vähän jokaisella Toton levyllä on muutama kökkö ja muutama ässäkappale. Loput ovat keskinkertaista Totoa. Parhaita levyjä on Tambu, Mindfields ja Kingdom Of Desire.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)