nelbeet 29.01.2003 12:50:28 | |
---|
No eihän siinä mitään jos ei jaksa tai huvita lähtee treeneihin eihän siitä sillon mitään tule jos ei satu sinä päivänä innostamaan.. mutta jos pitää ruveta esittelemään jotain tekosyitä niin sillon mä ainaki pimahan (ja sitä on tapahtunu melko monta kertaa) Tässä muutama tekosyy: 1.Ei jaksa ku on niin kädet kipeät..(oikea syy on cs-matsi) 2.Mulla on vähän huono olo.. (oikea syy on cs-matsi) 3.Ei jaksa mennään huomenna huom:ei menty koko hemmetin kuukauteen.. Ja kaikkee muuta.. ei nyt tuu mieleen mutta joskus haluttas tappaa meidän rumpali.. Eli meidän bändissä ei lintsaa basisti koska meillä ei ole sitä.. rumpali otti sen duunin! |
FBI 31.01.2003 13:10:26 | |
---|
No höh! Älä enää pimaha. Anna rumpulille kenkää tai lopeta koko harrastus. Ala vaikka pelaa kiakkoo! Counter strikehän on kyllä hieno peli |
JCM 31.01.2003 13:42:54 | |
---|
Kerro jotain uutta rumpaleista;?D Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Tiommi 31.01.2003 21:36:06 | |
---|
No höh! Älä enää pimaha. Anna rumpulille kenkää tai lopeta koko harrastus. Ala vaikka pelaa kiakkoo! Counter strikehän on kyllä hieno peli Hieno peli on! Mutta siihen on (valitettavan) helppo jäädä koukkuun! Ps. Kokemusta on! "Se mikä laulaen tulee, se nuuskien menee!" Sam Yaffa |
Hieno peli on! Mutta siihen on (valitettavan) helppo jäädä koukkuun! Ps. Kokemusta on! Toisaalta taas siihen kyllästyy, kun pelaa paljon.
|
Tietäjä 03.02.2003 21:28:33 | |
---|
Toisaalta taas siihen kyllästyy, kun pelaa paljon. kädet kipeet? pelannut liikaa tai vetänyt händyyn.
|
zernobyl 04.02.2003 14:59:48 | |
---|
kädet kipeet? pelannut liikaa tai vetänyt händyyn. Tai muuten vaan kyllästyy?.. Tai ei saa tarpeeks FrÄG31!!?=) Hoho.
|
lkx 05.02.2003 09:11:01 | |
---|
JES! Erota se! Hyvästi tuulenpesä! Eihän tommosta lusmuilijaa kannata kattella, kenkää vaan. There is no spoon... |
aoksa 08.02.2003 13:15:53 | |
---|
mikä on counter strike? |
Cornflake 08.02.2003 13:36:13 | |
---|
aoksa: mikä on counter strike? Kyllä Kountterin tunteminen kuuluu yleisivistykseen jos ei muuten. CS on räiskintäpeli-genren mullistanut nettimonipeli, hyvin toteutettu ja toimiva setti. Nykyjään lähinnä peruspeelon pakopaikka todellisuudelle. Jostain syystä kountterin pelaaminen tuntuu myös laskevan älykkyysosamäärää tai jotain... Ei se ainakaan hyvästä ole=) Niinkuin aina, niin tuolta http://www.google.fi/search?q=count … ;hl=fi&btnG=Google-haku&lr= löytyy lisää. Itse en ole edes kokeillut moista. Vierestä katsellut. n/s. Audioslave - Cochise No ei se nyt niin justiinsa ole... |
Fortune 08.02.2003 16:50:52 | |
---|
Kyllä Kountterin tunteminen kuuluu yleisivistykseen jos ei muuten.
No nimen olen kuullut, mutta tuskinpa tuo pelinä viehättää sen enempää kuin muutkaan 3d-paukuttelut. Nimim. "Wolfenstein 3D on viimeisin moinen peli, jota olen pelannut"
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoėk
Possu. |
ForSakeN 11.02.2003 15:03:04 | |
---|
Eikäs kun dukenukem 1 Legenda jo syntyessään tosin siihenpä se on jäänytki... Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Tapani L 14.02.2003 19:36:22 | |
---|
Eikäs kun dukenukem 1 Legenda jo syntyessään tosin siihenpä se on jäänytki... Dukenukem 1 ei ole 3D-räiskintäpeli |
tuomittu 14.02.2003 22:17:04 | |
---|
No nimen olen kuullut, mutta tuskinpa tuo pelinä viehättää sen enempää kuin muutkaan 3d-paukuttelut. Nimim. "Wolfenstein 3D on viimeisin moinen peli, jota olen pelannut" Jonkun aikaa minäkin sitä Kauntteria hakkasin. Aikaa siitäkin on kyllä muutama vuosi. Aika penaalistahan se on. Wolf 3D on loistava!
|
Cornflake 15.02.2003 11:37:26 | |
---|
A Fortune In Lies: No nimen olen kuullut, mutta tuskinpa tuo pelinä viehättää sen enempää kuin muutkaan 3d-paukuttelut. Nimenomaan viehettää. Peli on suunniteltu hyvin ja toimii kuin junanvessa moninpelinä netissä (missä peli vanhana paskana hakkaa vielä uunituoreitakin pelejä). Ei ole liikaa sanottu että peli mullisti moninpeli 3D-räiskinnät. Mutta kuten sanoin, en ole pahemmin minäkään pelannut, vierestä joskus katsonut. Ei vain kiinnosta, räiskintäpelit meinaan. No ei se nyt niin justiinsa ole... |
pikkupeikko 21.02.2003 20:24:26 | |
---|
jaa jaa, meidän bändin rumpali...laitettiin se koskettimista rumpuihin kun rumpali puuttui, eli se ei niitä osaa soittaa mitenkään mainittavasti, on se tunneille menossa joskus (siis kun minä jaksan sitä niin kauan ahistaa et se kaivaa jonkun opettajan jostain). menee vähän niin että cover-bändinä, kun uus biisi löydetään, niin mä kuuntelen siitä ne rummut ja sanon sille miten soitetaan. viimenen tekosyy siltä miksei voi tulla treeneihin oli et "oon ollu kipeenä ja faija sano et en saa lähtee". muija on 17. |
Teijo K. 21.02.2003 22:13:43 | |
---|
jaa jaa, meidän bändin rumpali...laitettiin se koskettimista rumpuihin kun rumpali puuttui, eli se ei niitä osaa soittaa mitenkään mainittavasti, on se tunneille menossa joskus (siis kun minä jaksan sitä niin kauan ahistaa et se kaivaa jonkun opettajan jostain). menee vähän niin että cover-bändinä, kun uus biisi löydetään, niin mä kuuntelen siitä ne rummut ja sanon sille miten soitetaan. viimenen tekosyy siltä miksei voi tulla treeneihin oli et "oon ollu kipeenä ja faija sano et en saa lähtee". muija on 17. Onko tullut mieleen että jos rumpujen soitto ei kiinnosta? Jos te oikein kovaa painostatte niin se voi lähteä johonkin toiseen bändiin kosketinsoittajaksi. |
oi 22.02.2003 14:53:20 | |
---|
Kirjoituksen aloittajan bändi on ku meidän bändin kopio.. Ei oo soitettu pitkään aikaan ku rumpalia ei huvita tai no nyt kyllä on ollu vähä soittopaikka ongelmaki, mutta sillon ku oli kämppä niin rumpalin yleisin lause oli "En jaksa" ja meilläkään ei oo basistia... |
Gozmog 25.02.2003 20:49:28 | |
---|
Kato tuttuja näkee=) Pittää sanoa matille että puhutte sen selän takana paskaa...vitsi vitsi sano sille että se ois parempi tulla reeneihin tai saa selekään=) geu geu geu... Jamma Jamma=) |
KoRn88. 03.03.2003 01:42:43 | |
---|
No eihän siinä mitään jos ei jaksa tai huvita lähtee treeneihin eihän siitä sillon mitään tule jos ei satu sinä päivänä innostamaan.. mutta jos pitää ruveta esittelemään jotain tekosyitä niin sillon mä ainaki pimahan (ja sitä on tapahtunu melko monta kertaa) Tässä muutama tekosyy: 1.Ei jaksa ku on niin kädet kipeät..(oikea syy on cs-matsi) 2.Mulla on vähän huono olo.. (oikea syy on cs-matsi) 3.Ei jaksa mennään huomenna huom:ei menty koko hemmetin kuukauteen.. Ja kaikkee muuta.. ei nyt tuu mieleen mutta joskus haluttas tappaa meidän rumpali.. Eli meidän bändissä ei lintsaa basisti koska meillä ei ole sitä.. rumpali otti sen duunin! et oo ainoa jolla on tuo ongelma. meiän bändissä ei vaan taho käyä kukaan sovittuina aikoina. että semmonen bändi. ------------Stampeden rumpali--------------- |