Aihe: Millaiset bassokamat omistat?
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
Niskamies
05.11.2004 20:25:03
Tänään uutena ostoksena Digitechin Bass Synth. Kolmen kuukauden päästä lisää.
Meitsi on meshissä.
Karlsson
06.11.2004 14:45:44

Sulla on joku karenssiaika uusien lelujen ostamisessa?
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
pardy
06.11.2004 14:55:07

Pistäppä muuten sen 3kk karenssin jälkeen laitearvioita noista sun Digitecheistä, ku oon itekki niitten perään nyt viimeaikoina kuolannu. Varsinki toi Bassdriver kiinnostaa. Sais sit vähän tietoo ku ei oikee pääse testaamaa...

Nii, ja miltäs ensivaikutelma tuntuu tuon Synthin kanssa? Onko hintansa väärti vai vielä enemmänkin kun on niin sopuhintanen? Ja koita heittää joku mahdollisimman puolueeton ja objektiivinen arvio ettei rikota sitä 3kk:n säänöä...
Teijo K.
06.11.2004 15:09:57 (muokattu 06.11.2004 15:10:38)

Pistäppä muuten sen 3kk karenssin jälkeen laitearvioita noista sun Digitecheistä, ku oon itekki niitten perään nyt viimeaikoina kuolannu. Varsinki toi Bassdriver kiinnostaa. Sais sit vähän tietoo ku ei oikee pääse testaamaa...

Nii, ja miltäs ensivaikutelma tuntuu tuon Synthin kanssa? Onko hintansa väärti vai vielä enemmänkin kun on niin sopuhintanen? Ja koita heittää joku mahdollisimman puolueeton ja objektiivinen arvio ettei rikota sitä 3kk:n säänöä...

http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=287
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
pardy
06.11.2004 16:12:15

http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=287

No perkules, toi onki eri asia. Ku se on pienen budjetin multiefektilelu. Mut noi yksittäiset Digitechin polkimet on mun käsittääkseni varsin hyviä. Kehuttu yhtä laadukkaiksi kuin Bosseja, ovat vain hivenen halvempia. Em nordicilla noi bassopedaalit on vissiin 89e/zipale.
Teijo K.
06.11.2004 17:59:58 (muokattu 06.11.2004 18:01:14)

No perkules, toi onki eri asia. Ku se on pienen budjetin multiefektilelu. Mut noi yksittäiset Digitechin polkimet on mun käsittääkseni varsin hyviä. Kehuttu yhtä laadukkaiksi kuin Bosseja, ovat vain hivenen halvempia. Em nordicilla noi bassopedaalit on vissiin 89e/zipale.

Minulla on käsitys ollut, että kytkimet yms. on samaa huttua. Varma en ole tarvitsisi tutkia seikkaa. Tuohan oli aikoinaan jotain 250-280e. No halpahan sekin tietty on. Mutta siis suurin osa tuosta hinnanlaskusta tulee munsta sitä, että kaikki digitaaliset laitteet menettää arvoaan eksponentiaalisesti ostohetkestä lähtien. Johtuu niiden nopeasta kehitymisestä.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
Niskamies
06.11.2004 21:34:28

Thomannilla sekä DLX:ssä ovat 75 euroa ja Chorus on 85.
Meitsi on meshissä.
Niskamies
06.11.2004 21:52:00
Minulla on käsitys ollut, että kytkimet yms. on samaa huttua. Varma en ole tarvitsisi tutkia seikkaa. Tuohan oli aikoinaan jotain 250-280e. No halpahan sekin tietty on. Mutta siis suurin osa tuosta hinnanlaskusta tulee munsta sitä, että kaikki digitaaliset laitteet menettää arvoaan eksponentiaalisesti ostohetkestä lähtien. Johtuu niiden nopeasta kehitymisestä.

Digit vaikuttaa hyviltä ja tukevilta. Tsekkasin kytkimen, ja kiva näytti olevan vaikka olikin suoraan piirilevyssä. Jämäköiltä tuntuvat, toisin kuin esim Iban Tone-lokit. Siis mun mielestä. Kannattaa käydä testaamassa DLX:ssä, on testihuoneessa kaikki Digit ja EBS:t.
Meitsi on meshissä.
Teijo K.
06.11.2004 22:09:05

Digit vaikuttaa hyviltä ja tukevilta. Tsekkasin kytkimen, ja kiva näytti olevan vaikka olikin suoraan piirilevyssä. Jämäköiltä tuntuvat, toisin kuin esim Iban Tone-lokit. Siis mun mielestä. Kannattaa käydä testaamassa DLX:ssä, on testihuoneessa kaikki Digit ja EBS:t.

Joo, no minulla on omakohtaista kokemusta digistä, ja se ei ole läheskään noin positiivista. Tosiaan vain tuosta multihärpäkkeestä. Mutta jos ne kykimet on samat niissä yksittäispedaaleissa, niin huonoja ovat. Kuulemma niitä menee aika mukavasti takuukorjattaviksi juuri tuosta syystä.
-Ylläri.
Niskamies
06.11.2004 22:23:13
Joo, no minulla on omakohtaista kokemusta digistä, ja se ei ole läheskään noin positiivista. Tosiaan vain tuosta multihärpäkkeestä. Mutta jos ne kykimet on samat niissä yksittäispedaaleissa, niin huonoja ovat. Kuulemma niitä menee aika mukavasti takuukorjattaviksi juuri tuosta syystä.

No, jos kytkimet hajoaa niin ilmottelen sitten täällä:)
Meitsi on meshissä.
Teijo K.
06.11.2004 22:28:19

No, jos kytkimet hajoaa niin ilmottelen sitten täällä:)

Jeps. Minulta hajosi yhdestä digipolkimesta kaksi kytkintä.
-Ylläri.
pardy
06.11.2004 23:03:37

Thomannilla sekä DLX:ssä ovat 75 euroa ja Chorus on 85.

Thomannilla tiesin noita olevan, ja tuohon hintaan, mutta en tiennyt että niitä on DLX:ssä yhtä halvalla.
Chaka
23.11.2004 12:11:40

vahvistimia löytyy Warwick Profet IV ja vanha putkinuppi "diamond Soud" merkiltään, ja kaappeja on yks Trace Elliot 4*10 ja h/h 4*12 ja saundaa ;) hah....
I´m The King, I´m The Sun x)
HC.Pälä
24.11.2004 15:37:13

MusicMan Stingray
Vigier Passion fretless

SWR Workingman 2004 (kohta myynnissä, pitää vaihtaa)
SWR Workingman 4x10T

Ja 5 kielinen käytetty Neuser Crusade uutena tulokkaana. (nami)
Let the bass Kikzz.
efunkelist
25.11.2004 12:10:30

Tokai Jazzbass halpis. Siihen loppui meikäläisen lista alkuunsa... Eikä kiirettä ole laajentaa kun käytän sitä vain kotona äänittelyssä. Ichtuksessa jos tarvii basistia tuurata niin lainaan siltä backlinea.
miikka_the_basist
05.12.2004 20:28:57 (muokattu 15.12.2004 19:39:18)

Tälläiset kamat löytyvät tuolta huoneen nurkasta:
Yamaha RBX 375
Hughes & Kettner 150W bassokombo
Toneworks AX1 multiefekti

Nurkissa pyörii myös varabassona Harley Bentonin 5-kielinen malli. Lisäksi perheeseen saapuu Digitechin Bass Overdrive ja multiefekti, kunhan saan säästettyä rahaa tarpeeksi.
"Life is all the pain we endeavour"
doktorkoo
08.12.2004 14:55:04
The Misbeatsin (http://www.kolumbus.fi/bruno.helenius/misbeats.htm) basso-osasto:

Fender Precision (-95 japsi)
Ashdown C210T combo
välissä piuha

Kotona Dean Edge 4 (myynnissä jos kiinnostaa:-) ja Ashdown After eight

Etsinnässä Fender Jazz Bass, työreissua San Diegoon pukkais tammikuussa, jospa sieltä löytyis myöhäinen joululahja itselle....

Kontrakin olis kiva
Volle
08.12.2004 17:19:33
Tällä hetkellä mulla on Squierin JV-sarjan jatsibasso ja Ibanezin sr305dx, joista jälkimmäinen on myynnissä. Vahvistin on 60 watin putki-Laney, mutta bassokaappia mulla ei ole, joten vehkeet on aavistuksen verran vajavaiset. Ehkä tossa joululoman aikana ehtis tehdä vihdoin sen 1*10"-komeron valmiiksi.
Nam.
oltsi88
08.12.2004 17:29:15

Yammun rbx 260 ja penkunrinkelin bx1200...nolo...
Joulukuun 24 päivä kun tulee tili niin lähtee t-kaupasta hartken rantasauna ja joku sopiva nuppi ja rinkeli saa uuden omistajan...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)