Samu S. 23.11.2004 18:54:27 | |
---|
I'll get me coat.... Hei, ainahan voit käyttää tekosyynä notta "I was very, very drunk at the time". "Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill |
paavi 23.11.2004 19:06:00 | |
---|
Ehkä mieluummin vaan klikki rumpukompin sijaan? Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
efunkelist 23.11.2004 19:28:18 | |
---|
Vai oliskos syytä tehdä kokonainen biisi mnettiläisten yhteistyönä. Idee vois toimia esimerkiksi näin. 1. Rumpukomppi rumpuosastolta. (mnettiläisten raati valitsisi) 2-3. Sitten kitaralla tai koskettimilla sointupohja/melodia(ja raati töihin) Tässä välissä tekstittäjät hommiin (raati) 4. bassot (raati) 5-6. riippuen kohdista 2 ja 3 komppi kitaralla/kiippareilla (raati) 7. Laulu tehdyn sanoituksen pohjalta (raati) 8-n. Sitten muut instrumentit ja taustalaulut Ja lopuksi kaikki kuuntelisivat syvän kunnioituksen hiljentäminä ylevää musiikkiesitystä :o) Vaivalloinen ja pitkä prosessi - taitais loppua into kesken... I'll get me coat.... Tuon kohdan "8-n" jälkeen pitäisi vielä sitten jonkun MIKSATA ja MASTEROIDA koko hoito! :D Todella työläs prokkis olisi mutta kyllä mä lähtisin jo ihan silkasta mielenkiinnosta tollaseen mukaan! Mutta ennen tuollaista dinosaurusta voitais varmaan joku juttu tehdä? Kokeillaan edes. Mä teen joka tapauksessa jonku taustajutun - kun ehdin - ja laitan tänne sitten linkin. Soittakoon siihen bassoa ken sitten lystää eikä meidän mitään paremmuusjärjestystä tarvi äänestää. Kunhan saatais bassoja kuuluviin. |
Mutta ennen tuollaista dinosaurusta voitais varmaan joku juttu tehdä? Kokeillaan edes. Mä teen joka tapauksessa jonku taustajutun - kun ehdin - ja laitan tänne sitten linkin. Soittakoon siihen bassoa ken sitten lystää eikä meidän mitään paremmuusjärjestystä tarvi äänestää. Kunhan saatais bassoja kuuluviin. Joo, teeppä se tausta. Mä ainakin sitten voin siihen soittaa, vaikka ei sitä varmaan moni haluaisi kuullakkaan :) |
Karlsson 24.11.2004 13:49:03 | |
---|
Joo, teeppä se tausta. Mä ainakin sitten voin siihen soittaa, vaikka ei sitä varmaan moni haluaisi kuullakkaan :) No jos ei muuta nii voihan sen aina myydä pellehypyn suomenmestaruuskisojen soundträkiksi. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Maisteri 24.11.2004 14:05:11 | |
---|
Mutta ennen tuollaista dinosaurusta voitais varmaan joku juttu tehdä? Kokeillaan edes. Mä teen joka tapauksessa jonku taustajutun - kun ehdin - ja laitan tänne sitten linkin. Soittakoon siihen bassoa ken sitten lystää eikä meidän mitään paremmuusjärjestystä tarvi äänestää. Kunhan saatais bassoja kuuluviin. Ihan mielenkiintonen homma. Rytmin ja tilaa-antavien skitta-/synajuttujen päälle ois ihan hauska kokeilla millaisia omia näkemyksiä saisi aikaan. Onhan ainakin luovuutta kehittävää, hyödyllistä toimintaa tuollainen. Rumpukomppi kieltämäti määrää hitusen, mutta toisaalta pelkän klikin kanssa soittaminen on todella v-maista. Eli mieluiten kuitenkin sellanen yksinkertainen perusrumpukomppi taustalle. Jäähän sitä variaatiovaraa bassolle kuitenkin... |
Wil-J 24.11.2004 14:05:54 | |
---|
No jos ei muuta nii voihan sen aina myydä pellehypyn suomenmestaruuskisojen soundträkiksi. Saiskohan siitä jopa vähän taskurahaa? :) Toisaalta vaikka lintsin kummitusjunaan vois laittaa soimaan taustalle? |
Karlsson 24.11.2004 14:07:56 | |
---|
Saiskohan siitä jopa vähän taskurahaa? :) Ei se oo tyhmä joka pyytää. Ostaja taas voi olla erittäin. Toisaalta vaikka lintsin kummitusjunaan vois laittaa soimaan taustalle? Huh, pitäis varmaan lisätä lasten psykiatrian määrä rahoja aika roimasti ton jälkeen... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Wil-J 24.11.2004 14:09:35 | |
---|
Huh, pitäis varmaan lisätä lasten psykiatrian määrä rahoja aika roimasti ton jälkeen... Niin... Mutta onneks mulla on tuttuja jotka opiskelee psykologiaa -> niille hyötyä -> mulle kiitosta! |
Karlsson 24.11.2004 14:14:51 | |
---|
Niin... Mutta onneks mulla on tuttuja jotka opiskelee psykologiaa -> niille hyötyä -> mulle kiitosta! Nooonni! Sounds like a plan to me... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
HC.Pälä 24.11.2004 16:42:28 | |
---|
Toinen hauska juttu olisi saada eri ihmisiä soittamaan samaa biisiä omalla tavallaan. Tähän sopisi joku ihan perusjuttu, eli ei mikään "sovitappas nyt tämä jacon soolo omaan makuusi" mutta lähinnä ihan simppeli jutska jonka kaikkien pitäisi periaatteessa alkuperäisenä muotona kykeneä soittamaan, ja saada se siitä groovaamaan omaan tyyliin. Ukko Nooa (niin, juurikin SE lasten laulu) toimisi vallan mainiosti, ihan esimerkkinä. Let the bass Kikzz. |
mr.bungle 24.11.2004 17:07:33 | |
---|
ja tämä on siis totuus |
sirdickyj 24.11.2004 17:24:20 | |
---|
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
mr.bungle 24.11.2004 17:27:52 | |
---|
Järkyttävän pitkä! Yhtä pitkä ku Kramer. ja tämä on siis totuus |
Niskamies 24.11.2004 17:36:20 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
efunkelist 24.11.2004 17:44:38 | |
---|
nehenehe Siistii! Esimerkiksi vaikka juuri näin. Mun mielestä tuo ukkonooa-tyyppinen idea on aivan yhtä hyvä kuin kitaristeilta apinoitu teematoiminta (pitääpä tänään vähän kokeilla soittaa tuota seinfeldiä itsekin) |
HC.Pälä 24.11.2004 17:51:24 | |
---|
Mun mielestä tuo ukkonooa-tyyppinen idea on aivan yhtä hyvä kuin kitaristeilta apinoitu teematoiminta Jaa.. no pakko myöntää että en ole koskaan käynyt kitarapalstalla. Let the bass Kikzz. |
efunkelist 24.11.2004 22:00:58 | |
---|
Jaa.. no pakko myöntää että en ole koskaan käynyt kitarapalstalla. No siinähän ei basisti mitään häviä :D Mutta mä soitankin myös kitaraa, tai itseasiassa lähinnä kitaraa mutta myös bassoa. Tai itseasiassa mitään en soita, monia soittimia räpellän... tai... ihasama... Nyt alkaa muusikoiden.net bassojamitus! Tein yhden taustan ja tästä threadista voidaankin siirtyä tuohon "Nyt alkaa mnet BASSOJAMIT" -threadiin... |
möhköfanttimies 24.11.2004 22:11:52 | |
---|
No siinähän ei basisti mitään häviä :D Mutta mä soitankin myös kitaraa, tai itseasiassa lähinnä kitaraa mutta myös bassoa. Tai itseasiassa mitään en soita, monia soittimia räpellän... tai... ihasama... Nyt alkaa muusikoiden.net bassojamitus! Tein yhden taustan ja tästä threadista voidaankin siirtyä tuohon "Nyt alkaa mnet BASSOJAMIT" -threadiin... Missäs semmone threadi on? For those about to rock, We salute you! |
efunkelist 24.11.2004 22:26:17 | |
---|
Missäs semmone threadi on? :) Nyt löytyy, kun vasta kirjoitin sen tuon edellisen jälkeen |