E C 24.11.2004 00:06:12 (muokattu 31.01.2005 12:18:38) | |
---|
Ja neljä ruuvia, huumorillahan tässä ollaan heitetty juttua, ei mitään kaunaa. |
Fuzzy Boner 24.11.2004 00:08:51 (muokattu 24.11.2004 00:11:16) | |
---|
Aina vain tämä jatkuu, pannaan sit kova kovaa vastaan; 2400-5200€/kk. En alentuisi moiseen elvistelyyn, mut kun täällä aina kyseenalaistetaan ja dissataan. Ja siis kyse on siis pelkistä soittotuloista Heh :) Edit: yritän sanoa jotain tohon mutta en pysty. Heh:) taas Palataan |
E C 24.11.2004 00:19:08 | |
---|
Heh :) Edit: yritän sanoa jotain tohon mutta en pysty. Heh:) taas Toi onkin helppoa, vielä helpompaa kuin minun todistaa väitteeni oikeaksi. Mulle riittää että ite tiedän asian oikean laidan. |
baron 24.11.2004 00:21:35 | |
---|
Aina vain tämä jatkuu, pannaan sit kova kovaa vastaan; 2400-5200€/kk. En alentuisi moiseen elvistelyyn, mut kun täällä aina kyseenalaistetaan ja dissataan. Ja siis kyse on siis pelkistä soittotuloista. Ja neljä ruuvia, huumorillahan tässä ollaan heitetty juttua, ei mitään kaunaa. Et sä yrittänyt väittää, että tienaat enemmän kuin mä? Mä erehdyin luulemaan sua hyvin toimeentulevaksi. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
E C 24.11.2004 00:24:59 | |
---|
Et sä yrittänyt väittää, että tienaat enemmän kuin mä? Mä erehdyin luulemaan sua hyvin toimeentulevaksi. Niinkuin sanoin, tossa on vaan pelkät soittotulot. Mut nyt saa keskustelu jo niin koomisia piirteitä, että eiköhän keskitytä olennaiseen, musiikkiin? |
Fuzzy Boner 24.11.2004 00:26:48 | |
---|
Niinkuin sanoin, tossa on vaan pelkät soittotulot. Mut nyt saa keskustelu jo niin koomisia piirteitä, että eiköhän keskitytä olennaiseen, musiikkiin? Mistä toi keskustelu edes lähti? Mä en ainakaan uskalla täällä soittotuloista puhua Palataan |
Juho L 24.11.2004 00:59:48 | |
---|
Aina vain tämä jatkuu, pannaan sit kova kovaa vastaan; 2400-5200€/kk. Huh-huh! Noinko paljon sitä nykyään joutuu maksamaan, että saa humppakuninkaan lopettamaan soittamisen. Ei ole ravintoloitsijan elämä helppoa nyky-Suomessa, kun tuollaisilla summilla kiristetään. Ennenvanhaan helpotuksen sai halvemmalla. Liekö syy inflaatiossa vai esiintyjässä. Tulin tässä pohtineeksi, että kiertääkö yleisössä kolehtihattu vai joutuuko ravintoloitsija vaientamaan esiintyjän ihan omasta pussistaan. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
E C 24.11.2004 01:03:27 | |
---|
Huh-huh! Noinko paljon sitä nykyään joutuu maksamaan, että saa humppakuninkaan lopettamaan soittamisen. Ei ole ravintoloitsijan elämä helppoa nyky-Suomessa, kun tuollaisilla summilla kiristetään. Ennenvanhaan helpotuksen sai halvemmalla. Liekö syy inflaatiossa vai esiintyjässä. Tulin tässä pohtineeksi, että kiertääkö yleisössä kolehtihattu vai joutuuko ravintoloitsija vaientamaan esiintyjän ihan omasta pussistaan. http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=10019humppakuningas etsii humppapädiä http://www.kolumbus.fi/juho.lepisto/VintageSankari.jpgitse humppakuningas. |
Fuzzy Boner 24.11.2004 01:07:46 (muokattu 24.11.2004 01:16:49) | |
---|
Helposti kaverin sai takajaloilleen Palataan |
Juho L 24.11.2004 01:09:03 | |
---|
humppakuningas etsii humppapädiä Kyllä. Onhan minua tituleerattu Joensuun humppakuninkaaksi ja uudeksi Olavi Virraksi. Humppapiireissä liikkuu isot rahat. Minä kun nyt olen tällainen noviisi, niin irtoaisiko hyviä vinkkejä tähän hommaan aloittelijalle? Kuinka kovaa täytyy laulaa ja katsotaanko oikein laulamista virheeksi? Onko esimerikiksi kitaran virittäminen rangaistava teko? Missä suhteessa lopettamisliksaa kannattaa nostaa kokemuksen mukaan? itse humppakuningas. Kyllä. Ei välttämättä menisi tuulipukukansaan ihan tuollaisenaan tuo, jos tuosta tekisi julisteen. Ehkä liikaa itämaista mystiikkaa ja sankaruutta. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Snowblind 24.11.2004 01:10:02 | |
---|
Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
WanhaWetäjä 24.11.2004 01:17:05 | |
---|
|
E C 24.11.2004 01:17:59 | |
---|
|
Snowblind 24.11.2004 01:19:17 | |
---|
Groove lähtee sormista ja tarttuu kiinni otelautaan josta se pitää aina kieltenvaihdon yhteydessä putsata. |
Fuzzy Boner 24.11.2004 01:20:30 | |
---|
Nonniin,pojaat!Eikös ole jo pienten lasten nukkumaanmenoaika,iltasatuja on tullut jo ihan riittävästi... Niinpä...satujapa hyvinkin Palataan |
Juho L 24.11.2004 01:23:47 | |
---|
"Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Juho L 24.11.2004 01:25:08 | |
---|
Nonniin,pojaat!Eikös ole jo pienten lasten nukkumaanmenoaika,iltasatuja on tullut jo ihan riittävästi... Eikääää-ääää-ääää-ääää! Nyt herää kysymys, että mitä helvetaa minä täällä tamupalla teen. Siispä poistun. Enkä se sitten ollut minä - Isot pojat pakotti. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Hö. Mä luulin et cläpä oikeesti tienaa, vaan ehkäpä silläkin on toi keikkahomma hiipunut pitserian nurkkaan? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
baron 24.11.2004 11:00:31 | |
---|
Hö. Mä luulin et cläpä oikeesti tienaa, vaan ehkäpä silläkin on toi keikkahomma hiipunut pitserian nurkkaan? Äläs nyt, jos ton verran tulee puuhastelusta liksan päälle, alkaa sillä pikku hiljaa pärjäilemään. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Notefix 24.11.2004 11:10:09 (muokattu 24.11.2004 11:46:57) | |
---|
Mä erehdyin luulemaan sua hyvin toimeentulevaksi. No, onhan se ihan jees soittajan ansio. Ainakin enemmän kuin mitä tilastoissa luetaan. Eiks hesarissa ollu joku juttu, jossa oli eri ammattiryhmien ansioita ja soittajat ei kai kovinkaan korkealla olleet. My name is Baron, Notefix Baron " |