Aihe: Hanoin uudella levyllä: Kumpi soittaa soolot?
1 2
Steve McBeach
01.02.2003 19:16:01
Hei haluutko kertoo vähän tarkemmin tosta jutusta, siis haukkuko se yleisöä vai mitä? Rupes vaan kiinnostaa.

Ei se nyt koko yleisöä haukkunut , mutta esimerkiksi kesken biisin tokaisi jollekkin , että "Keep your fucking hands away from me" , vaikka ko. henkilö hädin tuskin koski häneen. Tosin kyllähän tuon ymmärtää että tuosta hermostuu , mutta ottaa vaan päähän että pitää kesken biisin sitten vi*tuilla. Varsinkin kun kukaan muu bändin jäsenistä ei moiseen sortunut , vaikka esim. jotkut koskettelivat Andyn ja Costellon kitaroita ihan yhtenään. Niin , ja sitten Michael hääsi yhden lavalle ängenneen kännisen äijän pois (tai se äijä istu siinä lavan reunassa) , huusi sillekin suoraan mikkiin jotain että "get the fuck away from here" , ihan syystäkin kyllä , mutta toisaalta kuulunee roudarin tehtäviin häätää nuo häiriötekijät pois (roudari sitten tulikin ja heitti tyypin katsomon puolelle.). Joten ei nyt mitään kovin kummoista sinäänsä , mutta vähän vaan ihmetyttää kun en ole Michaelin nähnyt aikaisemmilla Hanoin keikoilla noin tekevän. Tosin mua ei kyllä yhtään haitannut se , että se alko sitä deekua häätämään sieltä lavalta. Niin ja polkaisihan se kovaa yhden tuttuni käden päälle , kun tämä erehtyi pitämään sitä monitorin päällä , mutta tuo nyt todennäköisesti oli puhdas vahinko. Kyllä se suurrimman osan ajasta vaikutta hymyilevän ja silleen , mutta välillä se vaikutti tosiaan helvetin agressiiviselta. Ja kyllä se mun mielestä on tietynlaista epäkunnioitusta koko yleisöä kohtaan jos on kesken biisin pakko huutaa sinne mikkiin että "Fucking hands away from me". Mutta enpä nyt kummemmin haluaisi valittaa , koska keikka oli oikein loistava , mutta jos nyt jotain negatiivista pitää väkisin hakea niin tuosta sitä löytyy.
sormunen
01.02.2003 20:10:29
Ja kyllä se mun mielestä on tietynlaista epäkunnioitusta koko yleisöä kohtaan jos on kesken biisin pakko huutaa sinne mikkiin että "Fucking hands away from me".

Tä? Selitäpäs tarkemmin...miten niin? Nyt en hivaa? Siis joku mulkku halusi räplätä kundien kitaroita ja töniä monitoreita ja kopeloida Michaelia?
Steve McBeach
01.02.2003 20:47:06

Tä? Selitäpäs tarkemmin...miten niin? Nyt en hivaa? Siis joku mulkku halusi räplätä kundien kitaroita ja töniä monitoreita ja kopeloida Michaelia?

Siis juuri tohon tyyliin , paitsi että kukaan tuskin tahallaan töni monitoreita , vaan sattumalta seisoi kädet eteenpäin työnnettynä , kun ihmismassa painoi takaapäin. Siis , juu , usein olen nähnyt tuon tapaista toimintaa Hanoin keikalla , ja se on erittäin v***umaista esiintyjien kannalta. Mutta mun mielestä ei kyllä esiintyjien tarvitsisi kesken biisin alkamaan vittuilla takaisin , varsinkin kun nämä ko. toimintaa harrastaneet ihmiset eivät ilmeisesti (kaikki) tajunneet , että se häiritsee (siis ei siellä kukaan tahalleen yrittänyt sabotoida showta.). Mutta siis loistava keikka tuo oli eikä mua sinänsä noi takaisinvi*tuilut häirinneet , se oli vaan jotenkin yllättävää.
Neljä Ruuvia
02.02.2003 12:08:13

Miksei? Ja miten niin eivät "tajunneet", että se "häiritsee"?

Ja miks ne ei tajua sitä vittu missään,Hanoi on vasta yks probleema.Urpot ei tajua että siinä kaikista eniten voi sattua niitä itseään.
Steve McBeach
02.02.2003 12:18:38

Miksei? Ja miten niin eivät "tajunneet", että se "häiritsee"?

Hoh , menee jo aika paljon ohi alkuperäisestä aiheesta. Miksei saisi v***uilla takaisin kesken biisin? NO , siksi että suurin osa maksaneista (20euroa!) katsojista oli ihan kunnolla , ja ne on tullut kuuntelemaan musiikkia , eikä sitä että joku alkaa puhumaan biisin aikana. Tohon jälkimmäiseen kysymykseesi en todellakaan osaa vastata.
Lardy
02.02.2003 21:29:01
Niin viela Michaelin kitaransoitosta sen verran, etta ainakin Peace Of Mind -levylla Michael soittaa melkeen joka biisissa kaikki kitarat seka basson.

Hitto kun harmittaa kun missasin Hanoin Tavastian keikat.
_strato
11.11.2005 14:59:02
Hitto kun harmittaa kun missasin Hanoin Tavastian keikat.
oli todella kova keikka :) koko keikan ajan luulin Connya Costelloksi. Vasta keikan jälkeen selvisi kuka tämä "Costelloni" todellisuudessa oli :D
ei nyt tehrä tästä numeroo...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)