Basshunter 23.11.2004 10:57:59 | |
---|
Mikähän mahtaa tuon meikäläisen yhden basson malli olla? Eli kyseessä on Cortin valmistama basso, jossa runko on suorakaiteen muotoinen (n. A4:n kokoinen) ja kaula on päästä poikki ts. virityskoneisto on rungon puolella tallan päässä. Ja jos en väärin muista, niin jossain vanhoissa Dingon keikkapätkissä niiden basistilla oli saman mallinen "tikku".. eli jos joku vois kertoo, mikä toi malli on ja jos vielä ois joku nettiosoite, mistä löytyis jotain teknistä tietoa ko. härvelistä, niin olis kyllä mahtava homma. Googlesta ei pelkällä hakusanalla "Cort" kyllä paljon hyötyä ollut.. |
Karlsson 23.11.2004 11:03:01 | |
---|
Mikähän mahtaa tuon meikäläisen yhden basson malli olla? Eli kyseessä on Cortin valmistama basso, jossa runko on suorakaiteen muotoinen (n. A4:n kokoinen) ja kaula on päästä poikki ts. virityskoneisto on rungon puolella tallan päässä. Ja jos en väärin muista, niin jossain vanhoissa Dingon keikkapätkissä niiden basistilla oli saman mallinen "tikku".. eli jos joku vois kertoo, mikä toi malli on ja jos vielä ois joku nettiosoite, mistä löytyis jotain teknistä tietoa ko. härvelistä, niin olis kyllä mahtava homma. Googlesta ei pelkällä hakusanalla "Cort" kyllä paljon hyötyä ollut.. Tälläinen? http://www.guitarshop.net/GuitarImages_i/cortspaceb2a4front1.jpg Eli se on siis semmonen Steinbergerin kopio? Itse toimin joskus välikätenä kun tuollainen Cort vaihtoi omistajaa. Itse en tykännyt yhtään, se lavattomuus hämää ja pieni koppa ei anna tukea mihinkään suuntaan ja yleensä tuohon kohtuullisen kokoisen mahani päälle se asettui ihan hassusti. Joskus pitäisi kyllä päästä testaamaan ehtaa hiilikuituista Steinbergeria... Niin, siis Cortti on mitä-lie-puuta sitten. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Näyttäisi olevan sama peli. Musta toi on ihan näppärä. Helppo säädettävä, pitää vireen, helppo soittaa ja kätevän kokoinen.. Sellane pack and go-peli. Ja eihän toi mikään huippumalli ole, mut ekaks bassoks ihan jees.. ja musta se oli aika hyvin tasapainossa. Mutta mikä lie toi malli..? |
Laaris 18.10.2008 18:49:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1425 päivää vanhaan ketjuun! Juttelen siis yksin... multakin tommonen löytyy mutta ei tahdo kaula pysyä suorassa, se vääntää itseään propelliksi. jos siitä ei välitä niin hieno peli... |
JudeJude 21.10.2008 21:31:48 | |
---|
Mulla oli tommoinen, mutta myin pois kun en kehdannut parin illan jälkeen keikkailla sen kanssa. ("Mikä toi soitin oikein on? **naurua** ") Jälkikäteen harmittaa. Olisi vain pitänyt perustaa sopiva bändi tolle bassolle :) Mulla ei ollut mitään ongelmia itse vehkeen toimivuuden kanssa, hyvin toimi kaikki. Jude? Jutska, juttu... |