jarialhanen 18.11.2004 08:33:56 (muokattu 18.11.2004 08:35:07) | |
---|
aivan perkeleen hyvillä soundeilla ja tiukalla soitolla. tilaisuus oli kaikenpuolin erittäin lämminhenkinen ja bändi oli kovasti läsnä yleisönsä kanssa. minulla, yleensä niin kriittisenä, ei ollut mitään valittamista. niille jotka väittävät että coverdale ei ole entisensä.. puppua sanon mä. ottakaa nyt huomioon että ikääkin on. karisma ei ole karissut mihinkään. turun keikka oli wssälle jo neljäs tänä vuonna suomessa. jos tulee vielä kerran, menkää katsomaan. kitarasoolot voisi kieltää jossain asetuksessa. rumpusooloissa voisi olla normi, joka rajoittaisi kuviot sellaisiin ...jotka jytkyttävät persausta. |
ViperA 18.11.2004 10:01:41 | |
---|
Jep, oli se nannaa. Bändi esiintyi loistavasti ja Coverdale otti hienosti yleisönsä välispiikeillään. Itse en jäänyt kaipaamaan lainkaan yleisön huutelemaa Slide It Iniä, setti oli tarpeeksi monipuolinen (Purple-fanina aloitus Burn lämmitti mieltä!). Ulkomusiikillisista seikoista on näin tuoreeltaan vielä hehkutettava, että paikka Doug Aldrichin edessä oli kyllä meikäläiselle naiskatsojalle mieluinen... Soittajana toki erityisesti arvostan sitä, miten herra Les Paulia käsitteli, mutta wau muutenkin. |
Antero 18.11.2004 10:23:13 | |
---|
Minkä verran oli ryhmää paikalla? |
Deeku 23.11.2004 16:00:09 | |
---|
Minkä verran oli ryhmää paikalla? Eipä tuo mitenkään suuri menestys ollut. N. 1000 - 2000 ihmistä. Basisti Mendoza oli Down Townissa kaljoilla keikan jälkeen. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Eipä tuo mitenkään suuri menestys ollut. N. 1000 - 2000 ihmistä. Basisti Mendoza oli Down Townissa kaljoilla keikan jälkeen. Kaikkihan nyt siellä... 1600 henkeä kuulin olleen. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |