Aihe: Etsin "Tyttöjenmetalli"-bändejä
1 2 3 4 5 6
Vilhelmus
02.11.2004 20:40:07

Poets Of The Fall?
"Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo
L.C.F
02.11.2004 22:53:27
Nii Poison black meinas unohtua kokonaa...
snää
Fuzzball
03.11.2004 18:26:25
Nii Poison black meinas unohtua kokonaa...

Noniin,nyt päästään takasin vähän oikeammille vesille. Selvennykseksi,en ole tyttö,enkä hae kaikenmaailman linkin parkkeja ja metallicoita vaan bändejä,joitten musa on tyyliin Entwine,To/Die/For...siis KEVYTHEVIBÄNDEJÄ.Ne nyt vaan yleensä luokitellaan "tyttöjen heviksi"..ainakin näin minä olen kuullut.
Tossun alla oleva tohvelieläin.
RedRain
03.11.2004 18:37:38
Mikseristä löytyy myös semmonen bändi kuin SaraLee. Menee tohon kategoriaan. En tiedä onko noi levyjä julkassu.
Niq
03.11.2004 22:26:55

Silentium -nimisen orkesterin viimeisin lätty ainakin voisi olla tyttöjen makuun, pikkusisko ainakin diggasi, vaikkei heviä kuuntelekaan.
PomppoK
03.11.2004 22:36:57

Sara.
Eh Heh Him.
kivelae
03.11.2004 23:24:47

Juu. Ainut metallipuolen orkesteri levyhyllyssäni jota tyttöystäväni suostuu kuuntelemaan.

Mikä siinä on ku ei sille Suffocation kelpaa?

On se kumma!
Milkop
04.11.2004 11:53:12

Opeth EI ole tyttöheviä!!!!

Kappas, jälleen uusi genre. Jihuuu!
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Nightwish
05.11.2004 21:34:20
Mikseristä löytyy myös semmonen bändi kuin SaraLee. Menee tohon kategoriaan. En tiedä onko noi levyjä julkassu.

Ovat yhden koko levyn julkaisseet + jotain pikku omakustanteita.Hankasalmelaista herkistelyä :)
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
Noita
10.11.2004 11:36:23
Noniin,nyt päästään takasin vähän oikeammille vesille. Selvennykseksi,en ole tyttö,enkä hae kaikenmaailman linkin parkkeja ja metallicoita vaan bändejä,joitten musa on tyyliin Entwine,To/Die/For...siis KEVYTHEVIBÄNDEJÄ.Ne nyt vaan yleensä luokitellaan "tyttöjen heviksi"..ainakin näin minä olen kuullut.

No helvetti. Pakkoko on nyt tunkea sitä "tyttö"-sanaa sinne koko ajan.. Tai no ei se sinun vikasi varmaan ole, vaan huonon seuran (eh..). Minusta HIMit ja nämä voisi enemmänkin luokitella goottiheviksi (joka ei nyt minun mielestäni ole mitenkään pilkkaava nimi, toisin kuin tyttöhevi, joka on yleistävä ja harhaanjohtava, kuten ollaan huomattu) tai jopa ROKIKSi. Olen nähnyt usein että vaikkapa The69Eyes tai Beseech luokitellaan goottirokiksi. Ja siihen gootti-etuliitteeseen varmaan liittyy bändin imago, pukeutuminen sun muut.
Ei pidä ajatella, että kun "tunnen kaksi tyttöä jotka pukeutuu mustaan ja kuuntelee Töntöntöötä ja Zildren of Boubouta ja Naitvisiä niin kaikki tytöt kuuntelee vaan tyttöheviä öhö-öhö voi voi tytöt ei tiedä örinöistä mitään blaablaa" (tämä on liioittelua).
Nii.
Learning to fly.
Fuzzball
10.11.2004 20:25:16
No helvetti. Pakkoko on nyt tunkea sitä "tyttö"-sanaa sinne koko ajan.. Tai no ei se sinun vikasi varmaan ole, vaan huonon seuran (eh..). Minusta HIMit ja nämä voisi enemmänkin luokitella goottiheviksi (joka ei nyt minun mielestäni ole mitenkään pilkkaava nimi, toisin kuin tyttöhevi, joka on yleistävä ja harhaanjohtava, kuten ollaan huomattu) tai jopa ROKIKSi. Olen nähnyt usein että vaikkapa The69Eyes tai Beseech luokitellaan goottirokiksi. Ja siihen gootti-etuliitteeseen varmaan liittyy bändin imago, pukeutuminen sun muut.
Ei pidä ajatella, että kun "tunnen kaksi tyttöä jotka pukeutuu mustaan ja kuuntelee Töntöntöötä ja Zildren of Boubouta ja Naitvisiä niin kaikki tytöt kuuntelee vaan tyttöheviä öhö-öhö voi voi tytöt ei tiedä örinöistä mitään blaablaa" (tämä on liioittelua).
Nii.

Noh,jätin käyttämättä sanaa gootti,koska sekin on saanut nykyään negatiivisen sävyn..enkä etsi nimenomaan goottibändejä,vaan bändejä joitten musiikki on esimerkkieni tapaista.Ovatko ne sitten goottia tai eivät,en välitä.Jos olisin kysynyt goottibändejä,olisivat kommentit olleet luokkaa "ai ootko trOO,ni sikstinainais on goottii!!11"...
Basil79
12.11.2004 14:03:40
Masterplan - siinä soittelee entisiä helloween ukkoja. Siinä on pari sellaista saat mut kyyneliin biisiä, jotka eivät liian siirappisia kuitenkaan ole. Kohokohta on heroes, jolla kertsiä vetää Michael Kiske. Mutta se oikee laulajaki on tosi hyvä.. Siis on tässä paljon melodisia nopeitakin vetoja. Thunderstonen tuo uusin uponnee sulle myös.

Whitesnaken Greatest hits levyllä on myös paljon sellaista mistä varmaan tykkäät.

Machine Men - No tämä on hiukan "räkäsempää" osastoa ja menee enemmän tuonne Dickinson ja Maiden tyyliin, mutta päätösraidassa on tunteikuutta yllinkyllin ja levy kokonaisuudessaan loistavaa melodista heviä.

Skid Row:n uusin Thick Skin mennee myös tälle osastolle. Ihmetyttää hiukan miten tuo levy on jäänyt pimentoon. Mulle uppoaa paremmin kuin se vanha skid row. Loistavan melodisia vetoja ja varmasti tykkäät. Mää ihan lupaan:). Ei yhtään sellaista joka on pakko skipata.
Fuzzball
12.11.2004 14:28:25 (muokattu 12.11.2004 14:29:05)
Masterplan - siinä soittelee entisiä helloween ukkoja. Siinä on pari sellaista saat mut kyyneliin biisiä, jotka eivät liian siirappisia kuitenkaan ole. Kohokohta on heroes, jolla kertsiä vetää Michael Kiske. Mutta se oikee laulajaki on tosi hyvä.. Siis on tässä paljon melodisia nopeitakin vetoja. Thunderstonen tuo uusin uponnee sulle myös.

Whitesnaken Greatest hits levyllä on myös paljon sellaista mistä varmaan tykkäät.

Machine Men - No tämä on hiukan "räkäsempää" osastoa ja menee enemmän tuonne Dickinson ja Maiden tyyliin, mutta päätösraidassa on tunteikuutta yllinkyllin ja levy kokonaisuudessaan loistavaa melodista heviä.

Skid Row:n uusin Thick Skin mennee myös tälle osastolle. Ihmetyttää hiukan miten tuo levy on jäänyt pimentoon. Mulle uppoaa paremmin kuin se vanha skid row. Loistavan melodisia vetoja ja varmasti tykkäät. Mää ihan lupaan:). Ei yhtään sellaista joka on pakko skipata.

Hmm,Skid Rowsta kyllä pidän,uusinta en oo kuullut..bändi ei ole sama ilman bachia.

Thunderstonen olen rankannut tylsäksi,mutta tuon Masterplanin voisikin tsekata..
l6mp6l6
12.11.2004 22:10:40
Akercocke
Tykkään susta.
Jackson Dinky
14.11.2004 14:39:52
Ohan se HIM ;)
Jau jau!
epeli
15.11.2004 08:58:12

terapia
Happy I am... .... not sad....
Skebameizi
15.11.2004 18:58:14

Charon ja uudempi Sentenced.
Varmaan kuuluu sulle
Jim Tonic
15.11.2004 20:41:24
Bleak:)
Hannah
17.11.2004 13:30:59

Juu, ja solistin ulkonäkö vetoaa musan ohessa tähän tätiin mainiosti :) - ihana poika.

Jotta saadaan aikaiseksi kunnon ristiriita äskeisen lausuman ja lopun viestin välille, on mun pakko kitistä hetki siitä, mistä muutkin (tyttöihmiset?) on tässä topicissa avautuneet: tää saakutin tytöttely meinaa oikeasti ottaa hermoon. Jos muusikolla on housussa jotain muuta kuin pippeli, niin puhutaan "tyttöbändistä" tai "naismuusikosta" (kamala ilmaisu) - tai joka tapauksessa asian yhteydessä on joka tapauksessa mainittava soittomuusikon sukupuoli. Ja sekös v*tuttaa.

Toisaalta syy saattaa olla myös naisissa itseissään; tulee mieleen erään suomalaisen metallijulkaisun päätoimittaja-parka, joka tuntuu saavan ämpärillisen p*skaa niskaan ns. feministeiltä jokaisesta Auf Der Maur -kirjoituksestaan - riippumatta sisällöistä.

Että ei jälleenkään mitään järkevää sanottavaa. Korjataan: minä olen tyttö ja lempparit raskaasta musasta on (tässä järjestyksessä) Purity, Diablo ja Pain Confessorkin uppoaa ainakin livenä. Että kai mä näitä sitten suosittelisin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)