Fortune 01.02.2003 19:50:14 | |
---|
Elikä tässä olen kovasti miettinyt ratkaisua kitaran äänittämiseen, juuri nyt ei ole intoa hankkia Podia tms. mallintajaa (kun yhdestä eroon pääsin :) ja soundipolitiikka olisi tuon räkkisetupin osalta kunnossa, sitä ääntä pitäisi vain saada koneellekin sieltä. Mikitys ei ole kerrostalossa realistinen vaihtoehto ja hintaakin tulee mikin ja etuasteen muodossa liikaa. Olenkin miettinyt otsikon mukaista laitetta ratkaisuna ongelmaan, käsittääkseni tuo toimisi juuri siten, että tinttaan sen etuasteen ja G-majorin jälkeen signaalitiehen ja saan tuolta kaappimallinnuksen läpi nauhoituskelpoista tavaraa? Hinta olisi tähän tilanteeseen sopiva, V-ampinkin toki voisin ostaa, mutta siinä menisivät periaatteessa kaikki muut ominaisuudet paitsi kaappimallinnus hukkaan. Elikä onko ko. laitteesta kokemuksia ja olenko ymmärtänyt laitteen käyttötarkoituksen oikein (elikä toimisiko tuo minun tilanteessani?). "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Miten olisi keinokuorma line-outilla ja dummy loadilla? Tuostahan saisi sen pääteasteen soundinkin sitten mukaan. Tosin 400€ hinta voi olla kova pala niellä... Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin |
Fortune 01.02.2003 20:02:13 | |
---|
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Marzi 01.02.2003 21:49:36 | |
---|
Etuaste-> Red box-> G-major-> tietokone. Sillon mennään vähän kuin olisi mikitetty vahvistin, johon hämmennetään studiotiskissä efektit. Mun live set-up menee noin, paitsi tietsikan paikalla on xlr:t suoraan mikserille. Etuasteessa on integroitu Red box. Pop. Pidän ääntä, olen.
http://tommyhill.cjb.net |
Fortune 01.02.2003 21:55:47 | |
---|
Etuaste-> Red box-> G-major-> tietokone. Sillon mennään vähän kuin olisi mikitetty vahvistin, johon hämmennetään studiotiskissä efektit. Mun live set-up menee noin, paitsi tietsikan paikalla on xlr:t suoraan mikserille. Etuasteessa on integroitu Red box. Pop. En ollut siis hakoteillä. K-tos. Eikun säästämään vähiä pennosia. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |