Aihe: Avedis vai A custom
1
JeeVes
23.11.2004 08:56:27
Ite kyllä ottaisin Avedikse, mutta se taas johtuu siitä että mulla on kaikki muutkin Avedista. Kyllä mä tykkään siitä regular Avediksen 17" crashista, olenkin sellaisen ostoa vähän itekkin hankinnut. Tosin en ihan medium paksuisena.
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
zak69
23.11.2004 12:52:45
mulla on a-customia 14" ja 16"-crashit ja hyvin ovat kestäneet rankempaakin soittoa. Suosittelen!!!
"More groovy time"
DimensionZ
23.11.2004 13:12:57

Avedis tänne syystä että muutkin symbaalit ovat regularia. Yleensä tykkään regularista enemmän, mutta A-Custom on kyllä poikkeus, siitä sarjasta tykkään aika paljon. Jos on brilliantteja muutkin setissä niin ota A-Custom. Ja kyllä symbaalit kestää jos osaa lyödä oikein.
''He jumped right out of a building!!''
Niskamies
23.11.2004 13:14:25
Kumman sitten valitsetkin, niin teet hyvän diilin. Miten olisi A-Custom Fast crash? Se voisi olla oma valinta.
Meitsi on meshissä.
Viceroy
23.11.2004 13:28:36

Mulla on juuri 17" A-C Projection Crash sekä 16" Avedis Medium...

Ei noita oikein voi verrata. Toi Projection miellyttää ehkä itseäni vähän enemmän, mutta en todellakaan luopuisi perus-A:stakaan. Räkäisempään menoon suosittelen ihan Avedista, siinä missä toi Projection toimii hyvin ihan perus-rockissakin.

Itse olen katsellut kolmanneksi crashiksi 15- tai 18-tuumaista A-Customia, että sais vielä lisää variaatiota settiin. Joku näistä uudemmista Paisteistakaan ei olis paha...Nyt pitää vaan kehittää rahaa
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Basistia & kitaristia vailla jo toista kuukautta! Contact me.
Kiinnostaako Zildjianin New Beat -haitsut? Yläpeltiini on tullut särö.
lkx
24.11.2004 13:07:03

A customiin satsaisin. Mitä oon itte kokeillu, niin A custom kuulostaa hyvältä ja Avedis (medium-paksuisena) ihan hirveeltä.
There is no spoon...
napander
24.11.2004 17:44:08
A customiin satsaisin. Mitä oon itte kokeillu, niin A custom kuulostaa hyvältä ja Avedis (medium-paksuisena) ihan hirveeltä.

No makuasioitahan nämä ovat tietysti, mutta kyllä noi avedis mediumit kuulostaa aika hyviltä ainakin Larssilla ja Matt Sorumilla. Aika moni muukin maailmanluokan mies näyttää käyttävän tota avedista, ku kattoo zildjianin artistien setuppeja. Maailmanlaajuisesti noi on myydyimpiä peltejä mitä on ja kehuttu helkutasti.
Vituttaa ku ei oo mahollisuutta päästä testaamaan peltejä ku asuu täällä syrjäkylillä. Joutuu ostaan noitten netissä olevien soundsamplejen perusteella ja mitä on joillakin keikoilla kuullut. Ei viittis ihan matkustaa 250 kilometriä edestakas helsinkiin yhden pellin takia, tulis vähän hintaan lisää kuluja.
Pacifig
24.11.2004 18:20:01

Itelläni on avedis thin 16" ja soi kivasti.
Vanha A-custom olis todella helmi siihen rinnalle.

Mene kauppaan ja koputtele A, A-custom ja K läpi ja etsi itsellesi sopivan kuuloiset
kkeppana
24.11.2004 19:02:43
VAROITUS: TÄMÄ VIESTI SISÄLTÄÄ KAUPANTEKOAIKEITA!!!

Nyt olis aika ostaa uus crash ja olen tässä kahden vaiheilla, joko 17" A custom projection tai 17" Avedis medium.

Osta mieluummin 18" Avedis Medium crash regular finishillä. :) Minulta siis. Reilun vuoden vanha, käytännössä kuin uusi. Tarpeeton tätä nykyä mulle. Jos kiinnostaa laita mailia: kkeppana@hotmail.com
se on... MUNA!!!!
JeeVes
24.11.2004 19:32:22 (muokattu 24.11.2004 19:32:42)
Osta mieluummin 18" Avedis Medium crash regular finishillä. :) Minulta siis. Reilun vuoden vanha, käytännössä kuin uusi. Tarpeeton tätä nykyä mulle. Jos kiinnostaa laita mailia: kkeppana@hotmail.com

Hehe, on siinä kauppamies. Mä voisin haluta nähdä kyseisestä olennosta kuvia, joten mulle voisit pistää maililla niitä. On nimittäin aikomuksia pikkasen laajentaa tota peltiarsenalia.
"Fiilis on mun juttu"
Viceroy
25.11.2004 12:24:12

Hehe, on siinä kauppamies. Mä voisin haluta nähdä kyseisestä olennosta kuvia, joten mulle voisit pistää maililla niitä. On nimittäin aikomuksia pikkasen laajentaa tota peltiarsenalia.

Samat sanat!
henkka8
25.11.2004 12:48:18
mulla itelläni on toi a-customin fast crash 17"... se on toiminut erittäin hyvin ja todella hyvä saundi.. kannattaa käydä kokeilemassa!!
kkeppana
25.11.2004 16:53:17
Samat sanat!

Anna mailiosottees. Sitä ei nät kuvauksessasi.
se on... MUNA!!!!
mustakaapu_3
25.11.2004 17:01:05

jos kehtaat, niin heitä mullekin kuvia ja hintatietoja...(mustakaapu_3@suomi24.fi)
ränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttäränttätänttä
lkx
25.11.2004 19:16:34

No makuasioitahan nämä ovat tietysti, mutta kyllä noi avedis mediumit kuulostaa aika hyviltä ainakin Larssilla ja Matt Sorumilla...

Niinhän se on. Jostain syystä vaan ne pari kolme yksilöö (siis A 16" medium crash) mitä oon koululla takonut (ja ehjiä kaikki) ei kuulosta hyvältä.. :/
There is no spoon...
Vikmani
26.11.2004 08:48:50
Valintani on Avedis. Varsinkin ohuemmat (esim. medium thin 17") helähtävät mukavasti. Itteltä löytyy myös A-custom 16" brilliant finish. Hyvä pelti, mutta mikä tekee Avediksesta mieluisemman on se, että kun Avedista lyö, niin se syttyy napakasti. A-custom syttyy mielestäni vähän liian laiskasti. A-customin 17" fast crash täyttää tämän puutteen, mutta fast crashit eivät ole kuulemani mukaan aivan niin kestäviä, kuin muut.
Kysy kaupasta, että voitko testata peltejä kotona ja siten päättää kumpi on parempi. Ainakin tutut myyjät suostuvat.
get up offa that thing. It makes you feel better.
napander
26.11.2004 18:04:10 (muokattu 26.11.2004 18:05:01)
No pistin sitten tilaukseen A customin. Paikallinen musaliike pysty pistään ihan kivaan hintaan ton 17" projectionin, 220 euroa. 2 euroa halvemmalla kuitenkin kun thomannilla ja thomannilla tulis vielä ne parinkympin postimaksut. Aluks sano että 230 euroo, mutta sitten ku tuli puhetta noista thomannin hinnoista, ni pysty pudottaan 220:een.
Kyselkää eka mihin hintaan saa suomalaisista kaupoista ennenkö ostatte thomannilta, useinkin pystyy saamaan samoihin hintoihin.
Viceroy
27.11.2004 14:29:58

Niinhän se on. Jostain syystä vaan ne pari kolme yksilöö (siis A 16" medium crash) mitä oon koululla takonut (ja ehjiä kaikki) ei kuulosta hyvältä.. :/

Makuasia, sanoi koira.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)