Mikko Kankaanpää 21.11.2004 16:47:51 | |
---|
Kaikki firmathan ei noita lavoja lähettele, mutta se lienee halvin tapa. n. 300e ilmeisesti ALV 0. Eurolavan pantti on kuutisen euroa. Onko noin vähän. Minulta veloittavat aina parisen kymppiä jo pikkulavasta... t, Mikko http://www.uraltone.com |
kulmahiomakone 21.11.2004 16:52:04 | |
---|
Onko noin vähän. Minulta veloittavat aina parisen kymppiä jo pikkulavasta... Keskolla maksaa 6,83 En mä noista lavoista mitään ymmärrä... Enkä tiedä ovatko nämä raksalavat ollenkaan sama asia kuin "eurolava". |
Ylös. Kandeeko tässä enempää odotella? Epäilen, että ne jotka aikovat kyytiin, ovat jo kyydissä. Hendrixin suosikkiämyri ei sitten kelpaa muille kuin minulle? Käytännössähän G30H on Greenback suuremmalla magneetilla. Suurempi magneetti tarkoittaa karkeasti ottaen tukevampaa alapäätä ja selkeämpää toistoa. |
vale 22.11.2004 22:47:36 | |
---|
Ylös. Kandeeko tässä enempää odotella? Epäilen, että ne jotka aikovat kyytiin, ovat jo kyydissä. Hendrixin suosikkiämyri ei sitten kelpaa muille kuin minulle? Käytännössähän G30H on Greenback suuremmalla magneetilla. Suurempi magneetti tarkoittaa karkeasti ottaen tukevampaa alapäätä ja selkeämpää toistoa. taas ylös... Joo, mä komppaan.. Muuten mikähän mahtais olla toi toimitusaika about? Rock n' Roll is the only way to DIE |
Tompsi 22.11.2004 22:55:57 | |
---|
Onko tätä tapausta nyt joku hoitamassa ja nuuskimassa lopullisia hintoja, vai ollaanko tässä menossa perse edellä puuhun? |
zorro 22.11.2004 23:05:12 | |
---|
kertokaa nyt se 99% varma lopullinen hinta kuluineen päivineen niin minäki tulen mukaan tilaukseen. OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII |
efunkelist 23.11.2004 08:42:47 | |
---|
No eikös ne elementit näillä näkymin anyhow jää tässä alle 100€ kappaleelta ja siihen hintaan ei niitä Suomessa mistään saa? Ainakin mulle riittäis että legendaarisen greenbackin saisi alle satkulla. Tosin toi G12H kyllä houkutteleepi, katsotaan mitä budjettiarvio sanoo jos sitä sitten ottaisi molempia yhden.... :P btw, mitä tarkoittaa "GAS" kun olen sen täällä usein lukenut jostain kitaratavaroiden yhteydessä, varmaan ilmavaivoista ei kuitenkaan ole kyse? |
Kjukka 23.11.2004 09:09:33 | |
---|
btw, mitä tarkoittaa "GAS" kun olen sen täällä usein lukenut jostain kitaratavaroiden yhteydessä, varmaan ilmavaivoista ei kuitenkaan ole kyse? Lyhenne sanoista Gear Acquisition Syndrome. Pakonomainen tarve hankkia uutta kamaa vaikka ei olisi edes tarvetta. |
goose 23.11.2004 13:26:41 | |
---|
Taidankin teettää 1x12 combon, joten toinen V30 on varauksella. Katellaann nyt miten hinta kehittyy, jos sen toisenkin ottas. me olemme kuin veljet? |
_Petri_ 23.11.2004 14:16:02 | |
---|
Celestion Vintage 30 1 kivelae 1 skebajaba 4 Tompsi 2 lucifer 1 gator 1 mikasoi 2 goose 2 lexa53 1 Man1ac 2 kössi 1 zzy (ehkä 2) 1 Volle 2 Keppiheikki 4 Vale (16ohm) 1 Antti1 2 Harvester 2 Dareon (8 ohm) 2 _Petri_ Celestion Greenback 2 askomiko 2 Fide 1 efunkelist 2 MrGuitarist 2 Kimble 1 skebajaba Celestion G12H 2 lucifer Kun nyt kerran on ylimääräistä rahaa, niin kai sitä kannattaa laatuvehkeisiin sijoittaa. |
Mrezzye 23.11.2004 14:23:10 | |
---|
Lyhenne sanoista Gear Acquisition Syndrome. Pakonomainen tarve hankkia uutta kamaa vaikka ei olisi edes tarvetta. Onpa kiva, että tämänkin lyhenteen alkuperään tuli selvyys, kun en ole itse kehdannut kysyä ;) Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
kulmahiomakone 23.11.2004 14:59:08 | |
---|
Tässä on "Guitar Magazinen" pari elementteihin (ja niiden hankintaan) liittyvää artikkelia. Ihan asia tekstiä, vaikkakin karrikoitua ja mutkia suoristavaa. Silti hyvää ja ajatuksia herättävää luettavaa, joka varmasti auttaa sen itselle sopivimman elementin valitsimisessa.. http://www.award-session.com/pdfs/Speaker_Upgrade.pdf Kannattaa varmasti imuroida omalle koneelle. Sen verran iso on tiedosto, että lukeminen tökkii ainakin tällä meikäläisen yhteydellä. |
Tarkastaja 23.11.2004 15:21:34 | |
---|
Koskahan tämä on tarkoitus toteuttaa? Paljonko vintage 30 tulee hintaa loppujenlopuksi? |
efunkelist 24.11.2004 17:47:23 | |
---|
Ylös... Mahtaakohan tämä joskus toteutua..? Mulla ei tämän kanssa ole mikään kiire, todellakaan, mutta halusin nostaa tämän ylös ettei unohdu. |
k_laakso 24.11.2004 18:18:52 (muokattu 24.11.2004 18:31:47) | |
---|
Celestion Vintage 30 1 kivelae 1 skebajaba 4 Tompsi 2 lucifer 1 gator 1 mikasoi 2 goose 2 lexa53 1 Man1ac 2 kössi 1 zzy (ehkä 2) 1 Volle 2 Keppiheikki 4 Vale (16ohm) 1 Antti1 2 Harvester 2 Dareon (8 ohm) 2 _Petri_ 1 k_laakso (epävarma, lue alhaalta) Celestion Greenback 2 askomiko 2 Fide 1 efunkelist 2 MrGuitarist 2 Kimble 1 skebajaba Celestion G12H 2 lucifer Jos vielä mahtuu niin yhden kappaleen ottaisin noita celestioneja. Olettaen, että hinta nyt ei kipua kulujen myötä kovin suureksi. "Do you trust who I trust me, myself and I." |
Zeni 24.11.2004 20:59:35 | |
---|
Minuakin kiinnostaisi osallistua, mikäli vielä voi ? |
kulmahiomakone 24.11.2004 21:20:12 | |
---|
Minuakin kiinnostaisi osallistua, mikäli vielä voi ? Laita nimesi listaan. Tuskin tämä on mihinkään edennyt, kun ei kukaan ole siitä mitään ilmoittanut. Sikäli jos elementtejä ei saada jostain syystä tilattua kuin tietty määrä, tai tulee kohtuuttoman kalliiksi tilata niitä enemmän kuin tietty määrä - ei kuulosta todennäköiseltä - niin katsellaan sitten, ketkä ovat tilauksessa mukana jne. Eikö kukaan halua tienata paria celestionia? Jos tuolta tilataan 45 elementtiä (=määrä nyt) ja hinnaksi tulee Suomeen kuljetettuna vaikkapa 80 euroa per elementti, niin kaksi elementtiä järjestäjälle tekee vajaan viiden prosentin korotuksen elementtien hintaan. Eli elementin hinnaksi tulisi tällöin 83,5 euroa. Tuskin kellään tilaajalla on mitään tätä vastaan? |
Fide 24.11.2004 22:53:29 | |
---|
Jos tässä nyt ei ole tarjokkaita rivissä huutamassa, jotta MINÄ TAHDON TEHDÄ TÄMÄN, niin enköhän sitten minä voisi ainakin nuo alustavat hinnat selvitellä. Eiköhän mun Lontoon murteen osaaminen siihen riitä... Jos homma etenee siitä, niin katsotaan sitten tuota raha-asioiden hoitamista. Käytännössä saan elementit otettua vastaan ja ehkä sellaisen viikon varoituksella eteenpäin postiin suomen maassa ja pääkaupunkiseutulaisille saan tuotua autolla johonkin miitti-paikkaan. ...mitä tulee tilauksen tarkistamiseen, niin elementit tietysti lasken ja päällisinpuolin tarkistan kunnon, mutta tuollaista läjää tuskin pystyn käytännössä testaamaan, eli se jää kullekin omaksi hommaksi. Ja katsotaan nyt se lopullinen hinta, mutta kyllä se yksi tai kaksi elementtiä vaivanpalkkana sopii minulle kuin nenä päähän. Vastalauseita, lisäkommentteja??? Isän taskuun, Pojan laskuun :-)>+ |
kulmahiomakone 25.11.2004 00:19:39 | |
---|
Vastalauseita, lisäkommentteja??? Ei ole ja on jotain. Mun mielestä tuo kaksi (2) elementtiä on vähintäänkin kohtuullinen korvaus tilauksen hoitamisesta. Hyvästi saat yhden työpäivän kulumaan tilaukseen tekemiseen, vastaanottamiseen ja edelleen jakeluun (ynnä kaikkeen muuhun eteen tulevaan). Siksi toisekseen, tässä on hyvät saumat hoitaa tuo tilaus vielä ennen joulua jos kaikki osapuolet toimivat ripeästi. Mitä nopeammin saat lähetettyä tiedustelua CPC:lle, sen parempi. Jos CPC:llä ei kuhnailla ja me tilaajat hoidamme omat velvoitteemme, eli rahojen siirron, niin pääsemme kaikki vielä joulurauhaa rikkomaan ;-) Ei tähän tilaukseen viimeisen parin päivän aikana hirveästi väkeä ole enää ilmoittautunut. Joka tapauksessa tilaus lienee jo nyt sen verran iso, ettei sen kasvattaminen tuo merkittäviä lisäsäästöjä tilaajille. Luultavimmin porukkaa jää ennen h-hetkeä enemmän pois kuin tulee kyytiin - riippuen tietysti pitkälti siitä, mihin tilatun elementin hinta asettuu. Mitäpä muuta? Niin, minukaan mielestä tuo elementtien testaaminen ei ole tarpeellista. |
Fide 25.11.2004 11:10:57 | |
---|
Lähtetin netin kautta kyselyn seuraavasta läjästä Celestion Vintage 30 Speaker-8 Ohm LS01357 quantity 29 (+5 maybe) Celestion Vintage 30 Speaker-16 Ohm LS0135866 quantity 4 SPEAKER, G12M GREENBACK 8OHM LS0219966 quantity 10 (+2 maybe) G12H Guitar Speaker LS0135466 quantity 2 Katsotaan tuleeko kuinka nopeasti palautetta ja paljonko tarjouspyyntöä tulee tarkentaa jotta saan heistä irti pakkauskulut ynm kaikkineen... odotellaan... Isän taskuun, Pojan laskuun :-)>+ |