Aihe: SEARilta 2 uutta DM -rypistystä
1
gheisari
22.11.2004 17:11:11
Deathrace King
22.11.2004 18:33:20

Todella kovaa, synkkää, painostavaa, mutta samalla potkivaa death/bläkkistä. Toimii! Ja minun mielestäni tämän tason biisejä voi kyllä ihan hyvin mainostaa tässä metallitopikissa.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
lethus1
22.11.2004 22:54:42
Todella kovaa, synkkää, painostavaa, mutta samalla potkivaa death/bläkkistä. Toimii! Ja minun mielestäni tämän tason biisejä voi kyllä ihan hyvin mainostaa tässä metallitopikissa.

Joo, lähinnä vituttaisi jos Demostudiossa poppistelijat ja muut mankuisi ettei tuosta saa mitään selvää. Kohderyhmäajatteluhan tämä on kun tänne postaan. Saattaapi näin osua osoitteeseen paremmin. Hauskaahan olisi laittaa "rummut" palstalle "kommentoi rumpujani" topik ja kattoa mitä paskanviskausta siitä tulisi hehehe. Aegis pomppisi varmaan hätiin :D
Aegis
23.11.2004 15:24:47
Joo, lähinnä vituttaisi jos Demostudiossa poppistelijat ja muut mankuisi ettei tuosta saa mitään selvää. Kohderyhmäajatteluhan tämä on kun tänne postaan. Saattaapi näin osua osoitteeseen paremmin. Hauskaahan olisi laittaa "rummut" palstalle "kommentoi rumpujani" topik ja kattoa mitä paskanviskausta siitä tulisi hehehe. Aegis pomppisi varmaan hätiin :D

Hehee, laita ihmeessä, meikä ainakin tulee kommentoimaan (ja luultavasti myös rähisemään humppamiehille, tosin ainakin toivon että puolustuspuheenvuoroni ovat pahinta loanheittoa karsineet).

Kyllä minusta on täysin järkevää heittää hevareita hevillä, tietää sitten että sattuuko oikeasti vai onko kyseessä ensikertalainen. Täh? Mitä tuo oikein tarkoitti? Pätevää toimintaa, nämä biisit taisivat olla vähän teidän hitaampaa päätä ja minulle nämä kolahtaa kyllä paremmin tällä blastbeatin ylikäytön aikakaudella. Ihan oikeaa dynamiikkaa ja melodioissa ja kikkailuissakin oli ihan ideaa. Pari aika helvetin hienoakin sävellyksellistä juttua löytyi.

Jos muuten kiinnostaa demovaihto, niin heitäppä lettu meikäläistä yksityisviestillä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)