Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zook (entisistä Kingston Wall -tähdistä koostuva yhtye)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Todenpuhuja
02.09.2004 23:21:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikäs tälläinen joukkio on keikkaillut ilmeisesti jo hyvän aikaa ja bändin virallisten sivujen (www.zookzone.net) mukaan, tai paremminkin vain sen näkyvän etusivun, bändissä soittelisivat mm. nämä vanhat KW-miehet Jylli ja Kuoppamäki. Onkos jollain tarkempaa tietoa bändistä?
 
Tälläisen ilmoituksen vieläpä löysin: http://www.ravintolaopas.net/soopeli/index.asp?eID=70867 Pitänee ainakin itse vaivautua paikalle katselemaan..
 
RjW
02.09.2004 23:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari ketjua aiheesta:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=69750
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=64033
vanttera
03.09.2004 07:10:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuaaaa, Jyllihän pomputteli jossain vaiheessa Saunabadhissa. Vieläkö?
 
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
Henga
03.09.2004 11:52:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuaaaa, Jyllihän pomputteli jossain vaiheessa Saunabadhissa. Vieläkö?
 
Vuosi takaperin sanoi että kunhan joku kysyisi bändiä keikalle..
 
Antroid
05.09.2004 18:41:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, kun olisin ehtinyt näkemään KW:n livenä. Voin vain kuvitella sitä meininkiä.
 
PomppoK
06.09.2004 02:16:02 (muokattu 06.09.2004 02:18:31)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosi takaperin sanoi että kunhan joku kysyisi bändiä keikalle..
 
//semi-offtopic on
 
Täällä on ilmeisesti jonkin sortin tietoa asioista. Mitenkäs nuo Saunabadhin äänitteet, onko niitä olemassa/saatavilla? Puhetta olen kuullut bändistä paljonkin, mutta olisi jo aika päästä itse asiaan. Kaikenlaisesta edistävästä infosta/avusta olisin kovasti kiitollinen... ei välttämättä tarvitse Jyllin puh.nroa, kotiosoitetta tms. lähteä jakelemaan suorilta, mutta jotakin...
 
//semi-offtopic off
 
"I've been busier than a one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
sirdickyj
06.09.2004 14:34:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto, kun olisin ehtinyt näkemään KW:n livenä. Voin vain kuvitella sitä meininkiä.
 
Eipä ollut kovinkaan erikoista. Olivat kyllä nähneet kovasti vaivaa keikan ulkoisten puitteiden järjestämiseen, mutta kuten olen moneen kertaan ennenkin täälläkin foorumissa julistanut, niin mielestäni jos semmoisia jamipohjaisia keikkoja lähdetään soittamaan, niinkuin nyt KW:kin soitti, niin eväät pitää olla hiukan eri tasoa. Kaikki kunnia silti hienolle bändille, josta en kylläkään itse piitannut.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Bonham
06.09.2004 16:58:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosi takaperin sanoi että kunhan joku kysyisi bändiä keikalle..
 
Hitto, mä olen pyytäny, silloin ei bändille sopinu...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
06.09.2004 16:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ollut kovinkaan erikoista. Olivat kyllä nähneet kovasti vaivaa keikan ulkoisten puitteiden järjestämiseen, mutta kuten olen moneen kertaan ennenkin täälläkin foorumissa julistanut, niin mielestäni jos semmoisia jamipohjaisia keikkoja lähdetään soittamaan, niinkuin nyt KW:kin soitti, niin eväät pitää olla hiukan eri tasoa. Kaikki kunnia silti hienolle bändille, josta en kylläkään itse piitannut.
 
Jaa, no mä tykkäsin kovasti... juuri siitä jamittelusta...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
sirdickyj
06.09.2004 17:19:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, no mä tykkäsin kovasti... juuri siitä jamittelusta...
 
Niin no, Kuoppiksella kyllä taittu homma.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Roberto
06.09.2004 18:32:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... niin mielestäni jos semmoisia jamipohjaisia keikkoja lähdetään soittamaan, niinkuin nyt KW:kin soitti, niin eväät pitää olla hiukan eri tasoa.
 
Paa nyt ihmeessä pari esimerkkiä hyvillä eväillä operoivista ni me muutkin voidaan valaistua?
 
sirdickyj
06.09.2004 19:09:32 (muokattu 06.09.2004 19:10:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paa nyt ihmeessä pari esimerkkiä hyvillä eväillä operoivista ni me muutkin voidaan valaistua?
 
No, eipä nyt kannata provosoitua, koska ei tässä nyt ole tarkoitus ketään niin kauheasti lokaan painaa. Kingston wall toi taatusti monille ihmisille enemmän hyviä fiiliksiä kuin mitä itse saisin koko elinaikanani aikaiseksi.
 
Mutta hyvä on, tässä tulee, muista että itse kysyit; Toto, Trio Töykeät, Richie Kotzen&Stevie Salas, Jaco Pastorius, Ben Granfelt Band...
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Roberto
07.09.2004 10:22:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, eipä nyt kannata provosoitua, koska ei tässä nyt ole tarkoitus ketään niin kauheasti lokaan painaa. Kingston wall toi taatusti monille ihmisille enemmän hyviä fiiliksiä kuin mitä itse saisin koko elinaikanani aikaiseksi.
 
No eihän tässä kukaan ole provosoitunut. Ihan mielenkiinnosta vaan, näes.
 
Mutta hyvä on, tässä tulee, muista että itse kysyit; Toto, Trio Töykeät, Richie Kotzen&Stevie Salas, Jaco Pastorius, Ben Granfelt Band...
 
Homma selvä. Hyvät on eväät.
 
sirdickyj
07.09.2004 13:12:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eihän tässä kukaan ole provosoitunut. Ihan mielenkiinnosta vaan, näes.
 
Jep, ei niin, mutta tuo KW on vaan monelle niin arka paikka, että siihen ei juurikaan minkäänlaista kritiikkiä suvaita kohdistuvan. Siksi varoittelin myös muita lukijoita "tee itse perässä"-kommenttien varalta.
 
Homma selvä. Hyvät on eväät.
 
On kyllä, on.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
The Duke
07.09.2004 16:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta hyvä on, tässä tulee, muista että itse kysyit; Toto, Trio Töykeät, Richie Kotzen&Stevie Salas, Jaco Pastorius, Ben Granfelt Band...
 
Kovat on jamit...
 
It's not another state of mind..It's another mind of state...
sirdickyj
07.09.2004 21:22:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovat on jamit...
 
Eikö ole vai? Olen k.o. artisrien jammailua todistanut (osaa valitettavasti vain äänitteen välityksellä), ja kovat OLI jamit.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Von Härskiburg
08.09.2004 16:55:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin eilen Lunassa katsomassa Zookia, ja kyllä, pirun kovaa menoahan se oli. Mahtaisiko joku sattumoisin tietämään ovatko levyä tekemässä jossain vaiheessa? Itse en ole löytänyt asiaan liittyvää tietoa niin mistään.
 
Don't let me die with that silly look my eyes.
Todenpuhuja
09.09.2004 20:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin eilen Lunassa katsomassa Zookia, ja kyllä, pirun kovaa menoahan se oli. Mahtaisiko joku sattumoisin tietämään ovatko levyä tekemässä jossain vaiheessa? Itse en ole löytänyt asiaan liittyvää tietoa niin mistään.
 
Viime perjantaina kun tuli tosiaan nähtyä tämä loistava yhtye Soopelissa pääsin keikan jälkeen jututtamaan Jylliä mm. tämän asian tienoilta. Hän sanoi, että ovat joskus myyneet itse äänittämiään levyjä, mutta mikään levy-yhtiö ei ole esittänyt kiinnostusta, joten mitään äänitteitäkään ei liene tulossa ainakaan lähiaikoina.
 
Tuli juteltua samalla myös Kingston Wallin pitkään puhutusta livelevystä, joka kuulemma periaatteessa olisi valmis, mutta ei kumminkaan julkaistavana. Sain sellaisen käsityksen, että tässäkin olisi kyse ulkopuolisesta rahoituksesta tai siis jonkin lafkan kiinnostuksesta julkaisuun.
 
Todenpuhuja
22.11.2004 15:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko hilata tätä topikkia ylemmäksi, sillä tulevana perjantaina tämä joukkio esiintyy jälleen tuolla Soopelissa. Pitääpä lähteä katsastamaa!
 
Terry Pantheras
22.11.2004 15:52:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkä tyylistä musiikkia vetävät? Voiko verrata mihinkään suoriltaan? KW tuli nähtyä varmaan kymmeneen otteeseen...
 
Only a fool would die for the sins of humanity.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «