Aihe: D.R.I. (Dirty Rotten Imbeciles)
1
Ben_D
21.11.2004 15:46:28 (muokattu 21.11.2004 15:52:35)

Niin onko tuttu bändi? Pitkästä aikaa kuuntelin 4 Of A Kind lättyä. Kunnon räkäthrashia, jossa toisinaan hieman punkvaikutteita (varsinkin vanhemmilla levyillä). Erityisesti suosittelisin bändin Thrash Zone levyä jos yksi pitää valita.

Joten kaikki varsilenkkarihevin ystävät kipinkapin levykauppaan tai kirjastoon ja D.R.I. soittimeen.
Aegis
21.11.2004 16:41:22
On pitänyt hommata kyseisen bändin levyjä jo vaikka kuinka kauan, mutta ei ole vieläkään yhtään hyllyssä. Kuten ei myöskään muita crossover bändejä kuten SODia tai Suicidal Tendenciesiä. Ei kun onhan minulla Corrocion of Conformityn Technocracy vinyyli-EP. On DRI kyllä kunnon meininkiä, ainakin ne vähät biisit mitä olen kuullut. Ei mitään turhaa hienostelua.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
21.11.2004 16:54:38

On pitänyt hommata kyseisen bändin levyjä jo vaikka kuinka kauan, mutta ei ole vieläkään yhtään hyllyssä. Kuten ei myöskään muita crossover bändejä kuten SODia tai Suicidal Tendenciesiä. Ei kun onhan minulla Corrocion of Conformityn Technocracy vinyyli-EP. On DRI kyllä kunnon meininkiä, ainakin ne vähät biisit mitä olen kuullut. Ei mitään turhaa hienostelua.

Ei hienostella ei. Kunnon räkärätsiä. Suicidal Tendencies on myös loistava orkesteri ja Corrosion Of Conformityn Blind LP on huipputeos.
Diego
21.11.2004 17:37:42
Kuulin vähän aikaa sitten ekan kerran. Todella mainiota!
"TATTI SE MIEHEN TIELLÄ PITÄÄ"
Tympee Huttunen
21.11.2004 17:51:34
Luulin, että se on Dirty Running Imbecil, koska siinä logossa on se juokseva ukkeli.
Ben_D
21.11.2004 17:52:18 (muokattu 21.11.2004 20:20:12)

Luulin, että se on Dirty Running Imbecil, koska siinä logossa on se juokseva ukkeli.

Taas opit uutta. Aijjai. Paha moka kaverilta, joka kutsuu itseään Thrash-Tomiksi ;)
zeta
21.11.2004 19:25:13
Juu, Thrash Zone on muistaakseni ihan kelpo lätty. Beneath the Wheel on mahtava biisi. Ne ensimmäisten levyjen 20 sekunnin pikapanot ei nappaa juurikaan.

S.O.D ja Suicidal Tendencies iskevät kuitenkin hieman enemmän. S.O.D:n levyillä on ehkä vähän turhan paljon niitä ihme läppäbiisejä, vaikka täytyykin tunnustaa että onhan osa niistä aika hervottomia. Suicidalin koko 80-luvun tuotanto aina Lights, Camera Revolutioniin asti on aika tasaisen kovaa materiaalia.

Jos olisi jotain muita kovia crossover-bändejä mainittavana, niin tänne ketjuun voisi hyvin niitä heitellä.
thrashmetallisti
21.11.2004 20:18:00

Thrash Zone toimii kyllä. Ostettiinhan me se kitaristille syntymäpäivälahjaksikin. Ei nyt mitään omaperäisintä thrashia mutta toimii...
Thrash till death!
Charger
21.11.2004 21:37:32
Minusta ne ekat on parhautta, Dirty Rotten LP, Violent Pacification ja Dealing With It.

I don't need society
Ben_D
22.11.2004 13:20:11

Noh, virheitä sattuu:)

Näin on näreet.
jukepoksi
24.11.2004 23:51:13

Mulle D.R.I on ollu aika pirun tärkeä bändi, varsinkin Thrash Zonea on tullut luukutettua aikanaan aivan hemmetisti.

Voisi sanoa, että ko. levy laajensi musamakuni pikametallin suuntaan kun aiemmin olin innostunut lähes vain ja ainoastaan punkrokista jota vanhemmat D.R.I -levyt mielestäni ovat.

Onko kellään havaintoa minkämoista mäiskettä Thrash Zonea uudempi matsku mahtaa olla?
"Be strong, be wrong"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)