Juha86 20.11.2004 19:30:12 | |
---|
Olisko jollain jakaa kokemuksia tuosta skebasta? Tuntuu nihkeästi löytyvän tietoa täällä.. Kiinnostais tuo kitara kuitenkin. Täs linkki, jossa on kuvia kitarasta, että kaikki varmasti tajuaa että kyse on jumalaisen näköisestä kitarasta: http://www.washburn.com/electrics/idol/wi64.htmYou and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Kimmo72 20.11.2004 23:04:40 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Twist 20.11.2004 23:06:52 | |
---|
En mä vaan tajua? Samma här. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
P-Nut 20.11.2004 23:08:47 | |
---|
En mä vaan tajua? Jep :) Kyllä se siitä kun vähän potkii |
Keke Urlaub 21.11.2004 02:44:14 | |
---|
Olisko jollain jakaa kokemuksia tuosta skebasta? Tuntuu nihkeästi löytyvän tietoa täällä.. Kiinnostais tuo kitara kuitenkin. Täs linkki, jossa on kuvia kitarasta, että kaikki varmasti tajuaa että kyse on jumalaisen näköisestä kitarasta: http://www.washburn.com/electrics/idol/wi64.htm Joo, minustakin tuo on tyylikäs ja vieläpä persoonallinen. Varmasti ihan kelpo kitara, joskaan en ole varma, olenko sellaista tyypittänyt Musiikkitalolla. Shake before use. |
trih 21.11.2004 04:29:51 | |
---|
Lukkoon ja bannia. Whatever. tärkeämpiäkin topikeja on. bannia! Eiku lukkoon. eikubanniamaheturbo. "Everybody knows that the dice are loaded" |
trih 21.11.2004 04:31:28 | |
---|
Strato "Everybody knows that the dice are loaded" |
simosiili 21.11.2004 09:33:48 | |
---|
Olisko jollain jakaa kokemuksia tuosta skebasta? Tuntuu nihkeästi löytyvän tietoa täällä.. Kiinnostais tuo kitara kuitenkin. Täs linkki, jossa on kuvia kitarasta, että kaikki varmasti tajuaa että kyse on jumalaisen näköisestä kitarasta: http://www.washburn.com/electrics/idol/wi64.htm mulla on tuo kitara ollut jonkin aikaa käytössä. toi punainen :) mut ei toi vastaa sitä väriä mikä tuol näytetään.. se on sellanen tummempi punainen ja mahongin kuviot näkyy läpi. Hemmetin hyvä peli.. plussaa: hiton hieno, hyvä soundi, mikit on hyvät, pysyy vireessä hyvin, siis tosi hyvin, todella hyvä soittaa! kaula on hyvä. miinusta: tuo kaulapainoisuus juttu.. mutta eise mua oo vielä häirinny...on ollu käytössä mulla joku 7 kk.. roknroll |
kulmahiomakone 21.11.2004 11:57:24 | |
---|
Top-Soundissa tuollaista muistaakseni joskus testasin, ja se oli varsin hyvä ja helpposoittoinen kitara. Kaula oli muistaaksni minun makuun turhan lituska, mutta muuten. Washburn tarjoaa muutenkin lähes Yamahan veroisesti vastinetta rahoille tuossa puolentonnin hintaluokassa. |
Juha86 21.11.2004 12:10:16 | |
---|
Jees.. Pitää käydä itsekin testaamassa tuota. On niin tyylikkään näköinenkin, vaikka sitä ei kaikki tunnu tajuavan. Jos kitara on vielä yhtä hyvä kuin täällä on nyt sanottu, niin taitaa olla joululahja itselle valittu =) You and me, we will be
elbowski 21.11.2004 12:46:52 | |
---|
Ruma se on... Osta dimen signature Katos juippi, Tää on nykyaikaa! | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
trih 21.11.2004 13:58:01 | |
---|
Mää suosittelen lespaulia. Epit ei oo hyvii ku ne on gibsoneita. Tokai on parempi ku gibson jos olet köyhä. Pahoittelen. "Everybody knows that the dice are loaded" |
LassiÖ 21.11.2004 19:40:44 (muokattu 21.11.2004 19:42:58) | |
---|
N.30min sähköttömän testauksen perusteella voin sanoa että loistava soittaa, kaula sopiva, ei liian ohut vaan juuri hyvä ja potikat ja kytkimet mukavasti käsillä. E: ei tainnutkaan olla tuo kun siinä oli vibra ja hintaakin oli enemmän (800€) Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |
Satuin tänään näkemään luonnossa tuon WI 64:n, ja oli kyllä vielä makeamman näkönen kuin kuvissa.. Hyvin samanlaisia positiivisia kokemuksia tuosta WI 64:sta ihmisillä on kuin nuo, mitä sä mainitsit tuosta 800 euron kepistä. Eihän se hintaero niiiiin suuri niitten välillä ees oo. Saattohan se olla jokun kalliimpi malli Idol seriesistä. Pitänee huomenna koulun jälkeen käydä testaamassa musaliikkeessä tuota WI 64:sta.. You and me, we will be
Tubeman 11.03.2005 22:04:25 | |
---|
Olisko jollain jakaa kokemuksia tuosta skebasta? Tuntuu nihkeästi löytyvän tietoa täällä.. Kiinnostais tuo kitara kuitenkin. Täs linkki, jossa on kuvia kitarasta, että kaikki varmasti tajuaa että kyse on jumalaisen näköisestä kitarasta: http://www.washburn.com/electrics/idol/wi64.htm laitanpa tähän hieman jälkijunassa,kun en aiemmin huomannut,,mulla on tuo samainen punainen,tosin puunkuvio näkyy alta,kuulemma tyyriimpi versio kuin kuvan skitta,mutta samaan hintaan sain.. Hyvä keppi,kaula erititoten,,sopinee nakkisormiilekin.. Siinä on joku patentoitu juttu potikoissa,en muista nimeä,mutta Washburnin sivuilla oli siitä juttua.. Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |