ddrum54 21.11.2004 11:02:37 | |
---|
Laitoimpa omaksi kuvaksi nuo Roksut. Hämmenetään lisää. Mulla oli abaut 92-93 tommoset samanlaiset tamat. Badgessa luki Rockstar Pro. Olivat siis päällystetyt. Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? 2`n 4 |
Naq 21.11.2004 12:03:06 | |
---|
Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? haha..! :) tää alkaa kyl jo vähän huvittmaan. miten näin 'arvokkaista' vehkeistä ei voi sanoa helposti niiden mallia.. ja pitäshän se ikäki olla määriteltävissä jos se kerran vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon. tänää jos sais kiinni noitten rumpujen ekan omistajan. -> Tama Rockstar |
ddrum54 21.11.2004 12:16:40 | |
---|
Hämmenetään lisää. Mulla oli abaut 92-93 tommoset samanlaiset tamat. Badgessa luki Rockstar Pro. Olivat siis päällystetyt. Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? Ja vielä lisää... Tämän setin ostin käytettynä. Myyjälläkään ei ollut mitään tietoa setin iästä. Tod.näk. 80 - luvulle menee... Pitäisköhän meidän lähettää Tamalle leimasin, jolla voisi sitten leimata sen rummun valmistumispäivän? 2`n 4 |
Naq 21.11.2004 12:24:02 | |
---|
Pitäisköhän meidän lähettää Tamalle leimasin, jolla voisi sitten leimata sen rummun valmistumispäivän? jesh.. =) olis nyt edes junnon taulukko, mistä vois kattoa eri mallien ja vuosimallien erot. -> Tama Rockstar |
Alpha 21.11.2004 14:44:16 | |
---|
Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? Ärkhele jos nuo nykyset pöntöt paljastuu jossain vaiheessa Swing/Stagestareiksi... |
Ärkhele jos nuo nykyset pöntöt paljastuu jossain vaiheessa Swing/Stagestareiksi... Heh. Tervetuloa Taman tyyppimalliarpajaisiin. 2`n 4 |
miän vain 21.11.2004 15:36:16 | |
---|
Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? Ottavat mallia 'isoista pojista'. Muisti pätkii, mutta joku tehdas (Ludari?) harrasti tällaista kivaa: Badget leimattiin valmiiksi ja laitettiin ämpäriin, siitä summassa valittiin. Joku sanko saattoi maata nurkissa kymmenenkin vuotta, ja käytettiin nopeasti loppuun, kun siirryttiin erilaiseen badgemalliin. Näiden perusteella ajoittamaan... Rautaosien mallista kai parhaiten voi päätellä, jos tietää. |
Alpha 21.11.2004 15:45:04 | |
---|
Noissa Naq:n rummuissa on koko rummun syvyiset lugit ja ovat pyreähköt...mulla oli virpassa ja 15" ärteessä terävämmät kulmat. Tai siis virvelissä oli semmonen putki pistetty kahden kiinnikkeen läpi... |
Jeltz 21.11.2004 16:20:33 | |
---|
Naq:n rummut näyttäis mun mielestä ihan tavallisilta Rockstareilta, jotka on suht uudet. Lugit ja badget on samanlaisia kun mulla, mutta ei löydy Star-Castia tai puuvanteita basarista. Customit eivät ole, koska päällystetyt. Näin siis mun päätelmieni mukaan, voin olla väärässäkin. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
AP 21.11.2004 20:31:56 | |
---|
Hämmenetään lisää. Mulla oli abaut 92-93 tommoset samanlaiset tamat. Badgessa luki Rockstar Pro. Olivat siis päällystetyt. Taitaa jaappanin pojat arpoa noi badget? Myös mulla on päällystetty Rockstar Pro-basari. Japanissa tehty ja valmistenumero 002400. Mitä olen kaverin Rockstar DX:lla joskus soitellut, niin väittäisin että ainakaan päällisin puolin ei Prohon ole mitään eroa. Enempi se eroavaisuus kai löytyy runkojen koostumuksesta? K100 #7 |
Naq 23.11.2004 11:13:41 | |
---|
Naq:n rummut näyttäis mun mielestä ihan tavallisilta Rockstareilta, jotka on suht uudet. eiköhän me tähän yhdytä..! harmi etten vielä saanu sitä alkup. omistajaa kiinni. saadan nyt sitten vielä varmistus sille iällekkin. :) *kiittää ja kumartaa* -> Tama Rockstar |