Aihe: thomann?pari kysymyst!
1 2
jap
31.01.2003 18:08:12
Niin tuo loppulisäys/kysymyshän on täysin aiheesta irrallinen, jota yritin ilmaista sanoilla: "Lisäksi muuten", mutta ajattelin heittää sen tähän.
aon
31.01.2003 18:13:39
Niin tuo loppulisäys/kysymyshän on täysin aiheesta irrallinen, jota yritin ilmaista sanoilla: "Lisäksi muuten", mutta ajattelin heittää sen tähän.

Jaa, no sitten. Kai siinä vielä on takuuta?
skebajaba
17.02.2003 21:59:20

No mitä ostatte sellaisia rihveleitä, perkele. Mulla tuli strato muistaakseni kuudessa päivässä, maanantaina tilasin niin oli lauantaina perillä, ja täysin kunnossa, ja hyvin pakattu. Saas nähdä miten tän uuden tilauksen kanssa käy, mutta toivottavasti palvelu pelaa yhtä hyvin kuin ennenkin. Sähköpostikyselyihinkin vastaavat siellä aika nopeasti.

joo, luulen kans et toi oli ihan joku valmistus virhe, mut ei ne sielt thomannilta oikeen sen huollon kans ollut asiallisis...
on sieltä mul tullu efektit nopeesti, ja asiallisesti...
Johnny Jazz
18.02.2003 10:44:07

Juu, olen samaa mieltä. Cee on hankaalaa jo pitäis lukoo kaik kahe kerttaa.

Mutta Thomann on huippupaikka. Ainut moite minulla on, kun tilasin PODxt:n, niin mukana tulivat vain saksankieliset manuaalit. Lupasivat lähettää tosin myöhemmin uudet. Vielä niitä odottelen. Voisinkin samantien laittaa viestiä, että missä se manuaali viipyy..

Tapani S.

jos et saa, niin manuaalit saa varmaankin minkäkielisinä vain netistä tulostettua, joten käypä tsekkaamassa alkuperäisen puutteessa! Behkulla on ainakin, Line6sta en oo varma...
Johnny Jazz
18.02.2003 10:47:43 (muokattu 18.02.2003 10:48:31)
joo, tilasin kerran sieltä skeban...
oli ihan ok, mitä nyt nauhat rätisi aivan helvetisti, joten eihän sitä pystynyt soittaa...

ei kai totakaan voi laittaa thomannin syyksi. se on selvää että kun kitaroita lähetellään maasta toiseen, niin säädöthän menee väkisinkin sekasin eikä ne sitä paitsi monesti oo kohallaan suomenkaan liikkeestä ostaessa. ja nauhojen rätiseminenhän on selkeästi säätökysymys, joten ei sitä sen takia kannata pajalle viedä. suosittelen harjoittelemaan perusasiat soittimesta itse, niin voipi laittaa pelin kuntoon kotikonstein!

mulla on thomanista vain hyvää sanottavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)