Aihe: Valmiiksi kulutetut farkut?
1 2 3 4
konehes
10.11.2004 12:25:12
Ruvetaan vielä vaihtelemaan vaatteita keskenään.

Joo! Kuka haluaa kulutetut farkut?
waukku
15.11.2004 15:24:25
Verkkosukkikset?

Hölmö, Raitasukkiksetpa!!!
Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong...
Leper
15.11.2004 18:28:08 (muokattu 15.11.2004 18:28:27)
Jokasyksyisenä perinteenä ostan Prisman alekorista aina parit farkut,ja pidän niitä niin kauan,että kuluvat.Hyvällä tuurilla jo marraskuussa farkut ovat mukavan tuntoiset ja näköiset.
zorro
18.11.2004 23:12:28
minä tykkään ite customoida farkkuni, ihan upouusista yksivärisistä alkuperäisistä farkuista.

Kai se kertoo jotain ihmisestäkin jos pitää mennä ostamaan trendikaupasta helvetin kalliilla valmiiksi kulutetut farkut...
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
Heissi
21.11.2004 16:26:10
Kai se kertoo jotain ihmisestäkin jos pitää mennä ostamaan trendikaupasta helvetin kalliilla valmiiksi kulutetut farkut...

Onko sillä nyt oikeasti jotain eroa, ostaako pöksynsä valmiiksikulutettuina, vai kulutteleeko itse? Ei ole. Teetkö sä itse sun ranskikset ihan alusta alkaen, ensin perunat viipaloiden ja sitten rasvassa paistaen vai ladotko pussista valmiit ranskikset pellille?

Nih.
"Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö.
FlatOutFucked
21.11.2004 16:38:45 (muokattu 21.11.2004 16:40:02)
Onko sillä nyt oikeasti jotain eroa, ostaako pöksynsä valmiiksikulutettuina, vai kulutteleeko itse?

On. Maksaa nyt täysi hinta valmiiksi rikkinäisistä pöksyistä ja vähän extraa siitä vaivasta mikä niiden kuluttamiseen on nähty.

Kandee mennä konttaamaan maantielle, jos haluaa kuluneet farkut.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
tuomittu
21.11.2004 19:19:06
Onko sillä nyt oikeasti jotain eroa, ostaako pöksynsä valmiiksikulutettuina, vai kulutteleeko itse?

Onhan siinä eroa. Jos ei osta valmiiksi kulutettuja, niin joutuu käyttämään ihan vitun rumia farkkuja jonkun aikaa ennen kuin niistä tulee hienot. Ja miten ne saisi edes kulumaan, kun niitä ei kehtaa pitää jalassa (paitsi ehkä just ja just kotona), kun ne on niin helevetin rumat. Jos taas ostaa kulutetut, niin ne kehtaa laittaa heti jalkaan ja meininki on jee jee.

Kirppariltakin voi tietysti katsella farkkuja, jotka ovat ihan oikeasti kuluneita. Sopivan koon löytäminen onkin sitten ehkä hankalampi juttu.

trendikaupasta helvetin kalliilla valmiiksi kulutetut farkut...

Maksoin omistani 25 €. Ei kovin paha. Yleensä nuo ovat kyllä helvetin paljon kalliimpia.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Heissi
22.11.2004 01:47:45
On. Maksaa nyt täysi hinta valmiiksi rikkinäisistä pöksyistä ja vähän extraa siitä vaivasta mikä niiden kuluttamiseen on nähty.

Niin? Öö, vähän sama juttu kun että jos meet ostamaan hihattoman paidan, niin se olisi mulle hirveä murheenkryyni, että "mikset ostanut t-paitaa ja leikannut hihoja pois!!!"

Voi moro.
"Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö.
shcircus
01.12.2004 15:06:25
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things?
jazzy
01.12.2004 22:08:27
mitä mieltä itse olette näistä kulutuksista?

Ihan sama.
"You laugh because I'm different. I laugh because you're all the same."
Rattata
02.12.2004 07:27:56
Niinpä. Inhottaa sellaset munakireet pillifarkut jotka on just sopivasti liian lyhyet niin että jos nostaa jalkaa niin sääret tai ainakin sukat näkyy..yh. Farkkujen pitää olla mukavat niin ettei ne purista, kiristä eikä painu persvakoon.

Jep. Moon ihan samaa mieltä.
Witzer
07.12.2004 18:43:36
Valmiiksi kulutetut farkut ovat minun mielestäni teennäisen muodikkaita. Kulumalla kuluneet kertovat ihmisestäkin ainakin sen, että he käyttävät vaatteensa alusta loppuun.
Surusilmä
06.01.2005 18:09:44
Musta ne on iha hienoi mitkä on sopivasti kivipestyt,mut kyllä niitä taatusti löytyy semsii mitkä ei oo kivipestyi....Menee vaa kunnon Farkkukauppaa ni ko sanoot milseet haluut ni ne tuo liudan farkkui(Poriski on täälläne liike,mut hinta on n.100e yhet kappaleet ostettuna)
ShadowWalker
07.01.2005 21:26:58

Männä syksynä ostin ensimmäiset kulutuspestyt farkut, ja pelkästään siitä syystä, että olivat halvemmat kuin perusväriset. Vuotta aiemmin olin vannonut, etten ikinä ostaisi kulutuspestyjä muotifarkkuja, mutta pakko oli taipua. Nuo tuntuvat jalassa erittäinkin hyviltä ja värin suhteen on melkein sama, kun en koko päivää kuitenkaan peilin edessä seiso. Mitään puhkikulutettuja farkkuja en kyllä ole ostamassa koska niissähän paleltuu munat, ja muutenkin jos housut käytössä kuluu puhki niin pistän ne kyllä yleensä syrjään. Että näin.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Tb
08.01.2005 19:37:19
Hei, kulutukset on just rok! Mulla oli sellaset vaaleen siniset kulutetut farkut ja halusin värjätä ne mustiksi, voi vittu että ne oli urpon näköset sen jälkeen.. eipä oo housut päässy käytössä kulumaan tuon värjäysepisodin jälkeen.

ja mitä se nyt sitten muka kertoo ihmisestä jos haluaa käyttää valmiiksi kulutettuja farkkuja? enemmän se minusta ihmisestä kertoo, jos on pakko lähteä metsästämään dorkannäköisiä 80-luvun tylsimyshousuja jostain Takahikiän valinnasta, ettei vahingossakaan tulisi sekoitetuksi trenditietoisiin nykynuoriin, jotka vain hengaavat ostareilla ilman mitään käsitystä individualismista tai muista ylevistä periaatteista. juu, kyllä sitä täytyy olla oma yksilönsä, hinnalla millä hyvänsä.
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
Jani The Rock
08.01.2005 20:19:42

juu, kyllä sitä täytyy olla oma yksilönsä, hinnalla millä hyvänsä.

Aika halvallahan noita 80-luvun tylsimyshousuja saa. Etenkin kun on väleissä ton Taka-Hikiän Maatalouskaupan tylsimyshousujen hankinnoista vastaavan Jorma-Irmeli Keiteleen kanssa. Että ei tuu individualismi kalliiksi, välttämättä.
Ostan Rickenbacker-basson! Katso ilmoitus torilta! Myös näköhavainnot ja muut vihjeet myynnissä olevista Rikuista otetaan kiitollisuudella vastaan!
...And Justice For All
13.01.2005 16:33:06
Se on todella ärsyttävää että farkut pitää jostain vi**n syystä kuluttaa valmiiks. Mieluummin itte käytän sen verran että kuluu
Metallica on paras! Pastilli?
seitikki
15.01.2005 11:02:38
Aika naismaista keskustelua. Ruvetaan vielä vaihtelemaan vaatteita keskenään.

Ei naiset vaihtele vaatteita keskenänsä. Jotkut teinit ehkä.
En voisi ikinä rakastaa itseäni.
Hohhoijaa
15.01.2005 11:06:55
Ei naiset vaihtele vaatteita keskenänsä. Jotkut teinit ehkä.

Valehtelet, nainen!
Yllä oleva kirjoitus on melko varmasti täyttä paskaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)