Salaud 18.11.2004 18:43:26 | |
---|
Ei kai sinne paljon tuota tulishow'ta ole tulossa. Areenalla ei saa käyttää pyrotekniikkaa, ja Rammsteinhan ilmoitti jo aiemmin syksyllä, että tulitemput on tehty ja kiertueen keikoilla tullaan näkemään jotain uutta. Jännää. Jaa, vai ei ole tulta? :) http://herzeleid.com/forums/viewtopic.php?t=15975 |
elementti 19.11.2004 11:49:55 | |
---|
Tänään ilmestyneessä Nyt-liitteessä oli juttua Rammsteinin tulevasta lavashowsta. Kyllä siellä tulta riittää. Jäähallilla oli hieno se "kitarasoolo" jonka aikana oli liekinheitin kiinni kepin lavassa. "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
Pakko leuhkia ku selvis et pääsee työnantajan aitioon katsomaan. |
Tampio 21.11.2004 14:02:37 | |
---|
Antwerpen Setlist 11/02/2004: 01. Reise Reise 02. Links 234 03. Keine Lust 04. Feuer Frei! 05. Rein Raus 06. Dalai Lama 07. Morgenstern 08. Mein Teil 09. Stein um Stein 10. Los 11. Du riechst so gut 12. Du hast 13. Sehnsucht 14. Amerika Encores 1: 15. Rammstein 16. Sonne 17. Ich will Encores 2: 18. Ohne dich 19. Stripped Siinä copypastena yks setti. Hyvin samankaltaisiahan nuo kaikki näyttivät olevan (herzeleid.comissa siis). Johtunee biiseihin liittyvistä efekteistä. On vähän vaikee ruveta hirveesti vaihtaan settiä jos kaikkiin biiseihin kuuluu jotain sälää&pyroo. Mutta mutta... Äkkiseltään aikas paljon biisejä Reise, Reiselta. Eikä ainakaan Asche Zu Aschee ei mielestäni näkyny yhelläkään keikalla. Pastilli? |
Tampio 24.11.2004 09:32:05 | |
---|
Reissuun, Reissuun! Lähtö puolen tunnin päästä. Tavoitteena "makkaranpaisto"-etäisyys. :) Pastilli? |
Heissi 24.11.2004 10:56:21 | |
---|
Reissuun, Reissuun! Näino. Kohta. Jumpe. Taidanpa korkata jo. "Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö. |
Kihtiukkeli 24.11.2004 12:23:29 | |
---|
Näino. Kohta. Jumpe. Taidanpa korkata jo. Otan vasta Tampere- Hki ravintolavaunussa. Töissä vielä hikoilen ja jännitän. Kohta repeää... Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
MV 24.11.2004 15:50:48 | |
---|
Pitäkää hauskaa onnekkaat bastardit! Pistäkää tänne kuvia sit jossain vaiheessa. Ois kiva nähdä mikä oli meininki. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
kikkomän 24.11.2004 18:17:19 | |
---|
odottakaas kun Till menee ja puikottaa keepparia hanuriin ! :) Stay young, have fun , drink gasoline |
k1mm0 25.11.2004 03:48:30 | |
---|
EKA! Jumalauta, että oli aivan älyttömän mielettömän äärettömän mahtavan uskomaton keikka! Mein Teilin show oli kyllä jotain aivan mieletöntä. Aika lailla samanlaisen setin vetivät kuin tuossa Tampion laittamassa listassa, Dalai Laman tilalla vain soittivat Moskaun (tai en tuosta järjestyksestä ole ihan varma). Eipä tuosta tähän aikaan enempää sanottavaa enää irtoa, paitsi että voisi tietysti lisätä, että sain eturivistä katsella koko shown. Meininki oli aivan mahtava. Linksin alussa tuntui koko yleisömeri vyöryvän niskaan, ja nyt onkin selkä tehokkaasti jumissa. Paras keikka, minkä olen toistaiseksi nähnyt ja vaikea tuosta on kyllä jatkossakaan kenenkään pistää paremmaksi. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
MV 25.11.2004 09:57:16 | |
---|
EKA! Jumalauta, että oli aivan älyttömän mielettömän äärettömän mahtavan uskomaton keikka! Mein Teilin show oli kyllä jotain aivan mieletöntä. Aika lailla samanlaisen setin vetivät kuin tuossa Tampion laittamassa listassa, Dalai Laman tilalla vain soittivat Moskaun (tai en tuosta järjestyksestä ole ihan varma). Eipä tuosta tähän aikaan enempää sanottavaa enää irtoa, paitsi että voisi tietysti lisätä, että sain eturivistä katsella koko shown. Meininki oli aivan mahtava. Linksin alussa tuntui koko yleisömeri vyöryvän niskaan, ja nyt onkin selkä tehokkaasti jumissa. Paras keikka, minkä olen toistaiseksi nähnyt ja vaikea tuosta on kyllä jatkossakaan kenenkään pistää paremmaksi. Mites pyrot? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Kirjoitus virhe 25.11.2004 10:25:37 | |
---|
Mites pyrot? Oli aivan mahtavat. Paras keikka minkä olen nähnyt. Liekit lämmitti vaikka olin "vaan" 4-6 metrin päässä lavasta. Muutenkin koko performanssi toimi loistavasti. Eipä mennyt rahat hukkaan. Du hastissa yleisö riehaantu aika vailliksi. Kautta Super Marion tulikukan |
Arcanah 25.11.2004 10:40:52 | |
---|
Kertokaapa, Arvon Muusikot, minkä (cover?) biisin R+ soitti Rein Rausin ja Morgensternin välissä. Kuulosti minusta hieman Black Sabbathilta ja englanninkielisiä sanojakin taisi Herr Lindemann tapailla riffien lomaan. Eivät ole tietääkseni muilla keikkapaikoilla tätä parin minuutin välipalaa (vielä?) tällä kiertueella tarjoilleet. |
MV 25.11.2004 10:42:43 | |
---|
Perkele, miksi en ostanut lippua?! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
meitu 25.11.2004 10:57:54 | |
---|
Mun mielestä keikka oli osittain aivan loistava, mutta toisaalta keikan alussa todella huonot saundit yläkatsomossa ja liian kaukaiset paikat laskivat tunnelmaa. Ois pitänyt ostaa aiemmin liput että ois päässyt kentälle.. Mutta soitto oli tiukkaa, biisivalinnat olivat periaatteessa aivan hyvät (joskin seemann olisi kyllä joskus kiva kuulla livenä). Los oli aivan loistava runttaus livenä! Pyrotkin olivat taas taattua rammstein-laatua, uusia juttuja oli lyöty vanhojen sekaan ihan kiitettävästi. Joka tapauksessa keikka ylitti 2001 Jäähallin keikan selkeästi. Josko sitä ensi kesänä jossain Suomen kesän festareilla pääsisi taas nauttimaan Rammsteinia livenä vähän lähempää kuin piippuhyllyltä.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
halodrummer 25.11.2004 11:14:43 | |
---|
Mun mielestä keikka oli osittain aivan loistava, mutta toisaalta keikan alussa todella huonot saundit yläkatsomossa ja liian kaukaiset paikat laskivat tunnelmaa. Ois pitänyt ostaa aiemmin liput että ois päässyt kentälle.. Meni kyllä vähän turhan nopeasti nuo kenttäpaikat. Mutta olihan siellä tilaakin, helposti sinne olisi vielä pari kolmesataa mahtunut ilman pelkoa liiasta ahtaudesta. Mutta olihan se loistava keikka. Paikat oli siitä lavasta vasemmalla melkein edessä. Uskomattoman kova veto. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Masta 25.11.2004 13:30:20 | |
---|
Olihan se: wau - upeeta |
Seemann 25.11.2004 14:01:56 | |
---|
Keikka oli sanalla sanoen: Mahtava. Ja Seemannin olisit tosiaan voineet soittaa :) Seuraavaksi Rammstein voisi soittaa stadionilla niiin mahtuisi kaikki halukkaat mukaan ja pyroa voisi käyttää vaikka kuinka. Välillä tuntu että koko Jaffa-areena lentää ilmaan kun äijät pisti haisemaan. Ei voi valittaa. |
Seemann 25.11.2004 14:29:39 | |
---|
|
Metallityöläinen 25.11.2004 14:37:44 | |
---|
Mutta olihan se loistava keikka. Paikat oli siitä lavasta vasemmalla melkein edessä. Uskomattoman kova veto. Olitkos säkin siellä? Oli kyllä niin loistavan uskomattoman hieno perkele sentään keikka ettei mitään rajaa! Paras keikka missä mä oon ollu. Ja se show!! Ei helvetti mä repesin sitä Mein Teilin pataa!!! Ja ne pyrot! Nyt on Metallityöläinen mielissään. "Arska puukotti itseään selkään" -Matti Nykänen | IMIK #24 |