shagriml 18.11.2004 11:34:17 | |
---|
kaikkee kuuntelen, kaikkee teen, paitsi paskaa (eli sitä mitä nykypäivänä näkee ja kuulee mtv'ltä & radioista) |
TiMiTheShiT 18.11.2004 11:36:43 | |
---|
kuuntelen vain hyvää musiikkia....... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"| |
Jonte 18.11.2004 18:50:45 | |
---|
Mä olen tehnyt musaa iskelmässtä-blackiin, Kaikkea taivaan ja helvetin välliltä ja kuunellu!! Mulle musiikki on musiikkia, olkoon sitten mitä tahansa, Tottakain on huonoja ja hyviä biisejä! mutta ei paskoja mussiikki tyylejä!! Mitä mieltä olet?? Ei missään nimessä ahdasmielinen. Vaan tusinatavaraa en kuuntele, en. Kotimainen uudempi tanssimusiikki on juuri näinä aikoina niin alhaalla kuin ikinä voi olla. Edes Esa Nieminen säveltäjänä ei tunnu jaksavan tehdä asialle mitään. Kyllä käy koteloon ja syö miestä. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Sertzo S 19.11.2004 10:19:48 (muokattu 19.11.2004 10:21:32) | |
---|
Käveleskelin kerran eräässä isossa itsepalveluviinakaupassa kauan ajankulukseni -niitähän ne nykyään ovat, paitsi kassa. Katselin rauhoittuneena eri alkoholimerkkejä ja laatuja. Lievää pullojen kilinää, ei mekaanisesta musiikista ääntäkään. Unohdin kaikenlaisen musiikin eri tyylilajit populaarista taidemusiikkiin. Ulos tultuani olin taas arkitodellisuuden keskellä: parkkipaikalta kuului autosta kova, tasainen bassorummun jumputus. ja joku puhui ensikesän oopperjuhlafestivaaleista kaupasta tullessaan. Palasin takaisin viinakauppaan. |
Kapina 19.11.2004 14:36:49 | |
---|
Miekäläisen jo yli kuusi vuotta kestänyt parisuhde alkoi siitä, kun erehdyin kiroilemaan baarissa soinutta musaa huonoksi, ja jouduin sitten intoksiin nykyisen avovaimoni kanssa. Kjeh... Tää oli hyvä :)... + Don't get me wrong. |
Hohhoijaa 19.11.2004 15:54:37 (muokattu 19.11.2004 15:54:59) | |
---|
Päättäkööt muut onko tuo nyt sitten niin monipuolista... Tuo on muuten mahdottoman hyvä esimerkki monipuolisesta musiikkimausta. |
leka 19.11.2004 16:00:59 (muokattu 19.11.2004 16:01:39) | |
---|
Tuo on muuten mahdottoman hyvä esimerkki monipuolisesta musiikkimausta. noh, populaarimusiikkia ne kaikki oli... JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Hohhoijaa 19.11.2004 16:06:28 | |
---|
noh, populaarimusiikkia ne kaikki oli... ainiin, unohtu kokonaan 'o_o |
Rattata 19.11.2004 16:11:55 | |
---|
Aina oon ollu hyvin avoin musan suhteen, mutta kun ikää on tullut lisää niin avoimuus on vaan lisääntynyt. Levyhyllystä löytyy ihan kaikenlaista. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken IMIK #23 IHKK#18 Pastilli? |
Teijo K. 19.11.2004 18:27:31 | |
---|
noh, populaarimusiikkia ne kaikki oli... Oliko vielä länsimaista populaaria? Aika tosi kapea siivu musiikista, vaikka se kapea siivu tulviikin sitten länsimaissa joka tuutista. Minä sentään kuuntelen kaikkia Gentle Giantin levyjä! Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
Operaatio Live : Jyväskylä |
leka 19.11.2004 18:33:37 | |
---|
Oliko vielä länsimaista populaaria? Aika tosi kapea siivu musiikista, vaikka se kapea siivu tulviikin sitten länsimaissa joka tuutista. sitäpä juuri Minä sentään kuuntelen kaikkia Gentle Giantin levyjä! jopa niitä myöhempiä poppislevyjä? hurja olet JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Teijo K. 19.11.2004 18:38:21 | |
---|
sitäpä juuri Niin kus tiätki, Länsimainen musiikki kaikkineen vähän, vaikka kuuntelisi klassiset ja modernit sinfoniset jne. Lähes kaikilla mailla on omat etnonsa, ja oma populaarimusiikin väännöksensä, jne. jopa niitä myöhempiä poppislevyjä? hurja olet Joo, mul o kaikki. Tilasin vieläpä live DVD:nkin, keikka tosin -74. Mutta laajennan kuuntelemisen lisäksi katsomisen puolelle. Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
Operaatio Live : Jyväskylä |
leka 19.11.2004 18:47:24 | |
---|
Niin kus tiätki, Länsimainen musiikki kaikkineen vähän, vaikka kuuntelisi klassiset ja modernit sinfoniset jne. Lähes kaikilla mailla on omat etnonsa, ja oma populaarimusiikin väännöksensä, jne. Kyl kyl. Maailmaan sitä musiikkia mahtuu, mutta meidän korviimme siitä ei kovin suurta siivua kantaudu. Mutta kaikki on hyvää. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
kassper 19.11.2004 18:58:08 | |
---|
Yritän nykyjään löytää jokaisesta genrestä ne omat valopilkkunsa. Ja tietysti mahdollisimman paljon genrerajoja rikkovia artisteja/bändejä :) Kaiken laista on tullut kuunneltua. Nytkin soi trance stereoissa, vaikka en yleisesti ottaen siitä juuri perusta. Löytypä vaan hyviä biisejä... En sano nykyään enää genreä paskaksi yhden otannan perusteella. Kuten sanottu, ei ole paskoja musiikkityylejä, on vaan mielipiteitä. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
adretlan 19.11.2004 19:56:00 | |
---|
Voin sanoa näin ahdasmielisesti, että genrellä ei oo suurempaa väliä, kunhan se ei oo mitää räppiä/hiphoppia/amishpoppia. Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty |
Moratoria 19.11.2004 21:23:53 | |
---|
olen avoin lähes kaikelle, mutta lähinnä tuota heviä tulee kuunneltua. |
Margarita 20.11.2004 06:09:52 | |
---|
oon niin itsepäinen kaikkeen musiikkiin liittyvän suhteen, niin on ihan pakko olla eri mieltä asioista vaikka itsekkin pitäisin ko. musiikista. Erityisesti tyttökaverin kanssa on pakko olla jokaisesta musiikkiin liittyvästä asiasta ihan eri mieltä :)
Pakko kysyä, että miten suhteenne oikein pysyy kasassa? No ei vaiskaan. Itse oon aika ahdasmielinen peruspopin suhteen. Ennalta-arvattava ja kaavamainen musiikki ei jaksa kiinnostaa. Eli perus-radiopoppi ja -rokki, tyyliin just se Blink182 ja esim. Don Huonot ei mene alas ollenkaan. Turruttaa aivoja, loukkaa korvia. |
Defrayer 20.11.2004 11:43:18 | |
---|
Näin ahdasmielinen olen. Kiitos-ei: *Pop-musiikille *Jenkkiräpille *Iskelmälle Täh, tässäkö tämä nyt oli. Luulin itsekin että olisi tullut pidempi lista. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16.
Pastilli? |
Täh, tässäkö tämä nyt oli. Luulin itsekin että olisi tullut pidempi lista. Koko pop-musiikin rajaaminen tuubaksi osoittaa kylläkin täydellistä ahdasmielisyyttä. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa. |
JCM 20.11.2004 17:35:38 | |
---|
Koko pop-musiikin rajaaminen tuubaksi osoittaa kylläkin täydellistä ahdasmielisyyttä. Tai sitten erilaista käsitystä pop-musiikista. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |