KoskPaavo 19.11.2004 14:01:09 | |
---|
"Humppaturnajaiset"- muusikot tönivät toisiaan haitarit sylissä Olavinlinnan sillalla tarkoituksena upottaa mahdollisimman monta kolleegaa Kyrönvirtaan. Tämä tietysti tapahtuisi samaan aikaan kun oopperajuhlakansa lipuu Taikahuiluun. Soittaja selviää aina. |
baron 19.11.2004 14:31:10 | |
---|
EDIT: tietysti voitaisiin vetää "humppaturpeiset" jo perjantaina 5.8, tulisi baroninkin nivelet voideltua oikein kunnolla ennen lauantain gaalaa. Kuka lähtee mukaan. Hiltsi, kioskiPaavo (sori :), minä ja sertzo ainakin ollaan valmiita. Minä kans. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 19.11.2004 15:36:59 (muokattu 19.11.2004 15:37:40) | |
---|
Eiköhän tuo nimi ole jollakin käytössä... Nyt aletaan sitten järkkäämään keikkakuteita ja ohjelmistoa kasaan, onneksi kesään on vielä aikaa. Nimihän voisi myös "Turo ja Huttuturpeiset". ...tai "Turo & Turvehuttuset" -ehkä. |
baron 19.11.2004 15:39:10 | |
---|
...tai "Turo & Turvehuttuset" -ehkä. Mehän siihen mennessä ehditään järjestää vaikka nimikilpailu, ensimmäinen palkinto vapari keikan eturiviin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
hiltsi 19.11.2004 16:56:38 | |
---|
hmmm... humppaturnajaistet.. olen mielelläni mukana, pistelenpäs tässä kalenteriin jo pientä merkintää kysymysmerkillä varmuuden vuoksi jos tuosta vaikka tulisikin jotain. |
baron 19.11.2004 17:00:32 (muokattu 19.11.2004 17:03:46) | |
---|
1. Humppamiitti Savonlinnassa 5.8! 2. Avasin juuri sähköpostini. Mukava keikkatarjous itsenäispäivän juhliin. Vanhaa tanssimusiikkia ja 100 euroa 6-miehen bändille! 3. Sain juuri ennakonpidätystodistuksen Tampereen soolokeikaltani. Liksa 118, mutta kilometrikorvaus 144. Ajaminen kannattavampaa kuin esiintyminen. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
pekkajau 19.11.2004 18:12:35 | |
---|
Lippakioskilla tavataan! There`s no bisnes in showbisnes! |
Notefix 19.11.2004 20:52:32 | |
---|
Minä kans. Baron soittaa teidät nurin! Niin se teki meilleki, kova jäbä! My name is Baron, Notefix Baron " |
Baron soittaa teidät nurin! Niin se teki meilleki, kova jäbä! Ja tää on Notellekin tilaisuus päästä kauan haaveiltuun humpansoittoon! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
klunssila 22.11.2004 11:05:50 | |
---|
Ja tää on Notellekin tilaisuus päästä kauan haaveiltuun humpansoittoon! Ja tässä porukassa (sertzo, pekkajau, koskpaavo, hiltsi, baron, klunssila) tunnetaan humpan oikea palo ja intohimo. Pitäisikö laittaa ihan oma threadi humppamiitille oopperakaupungissa? |
Sertzo S 22.11.2004 11:22:52 (muokattu 22.11.2004 11:24:47) | |
---|
Soitinjakaumaa pitää miettiä tarkoin, ettei kaikki turskuta vain haetaria. Itse tyytyisin tamburiiniin tai triangeliin... niin ja laulaisin mielelläni ainakin yhden humppaklassikon. Pitää sitten vetää ns. "raakana" eli ilman sähköistä vahvistusta, mutta laulajalle sellainen peltitorvi suun eteen, jotta kuuluisi. |
klunssila 22.11.2004 11:31:14 | |
---|
Soitinjakaumaa pitää miettiä tarkoin, ettei kaikki turskuta vain haetaria.. Voisin varata itselleni rumpupatterin (haikan ja virvelin, ehkä basari ja tietysti humppapellin eli splashin). Ja taustalaulun, liidejä en vedä, stemmat tulee kuin vettä vaan humppaan kuin humppaan. |
pekkajau 22.11.2004 11:36:33 | |
---|
Itse voisin vetää koko illan vaikka ihan täyttä Tuubaa! There`s no bisnes in showbisnes! |
baron 22.11.2004 12:03:47 | |
---|
Mä otan clavesit lattareita varten. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 22.11.2004 12:12:31 | |
---|
Soitinjakaumaa pitää miettiä tarkoin, ettei kaikki turskuta vain haetaria. Sun on ehdottomasti vedettävä päkättämällä Säkkijärvi. Kusi tuli housuun kun teit sen telkkarissa joskus. Niille jotka eivät tiedä, niin bassopuoli vasurilla ja diskanttiasiat pelkästään suulla. Haahhahhhaaa! Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
pekkajau 22.11.2004 12:28:16 | |
---|
Sun on ehdottomasti vedettävä päkättämällä Säkkijärvi. Kusi tuli housuun kun teit sen telkkarissa joskus. Niille jotka eivät tiedä, niin bassopuoli vasurilla ja diskanttiasiat pelkästään suulla. Haahhahhhaaa! Juu! Muistan nähneeni kyseisen hienon kulttuuriesityksen myös! Olikos se joku Vottosen veljekset vai mikä helevetti se oli? Ehdottomasti sen on oltava mukana! Sitten sinne on ehdottomasti saatava ulkomaiseksi tähtiesiintyjäksi se yks petoman piereskelijä en nyt muista nimeä joku mister Methane kai se on! Se vois piereskellä vaikka sen "Keltaiset Banaanit" humpan! Sillon vois markkinoida yleisölle että osa esityksistä on ihan perseestä! There`s no bisnes in showbisnes! |
kimmoke 22.11.2004 12:35:50 | |
---|
Sitten sinne on ehdottomasti saatava ulkomaiseksi tähtiesiintyjäksi se yks petoman piereskelijä en nyt muista nimeä joku mister Methane kai se on! Se vois piereskellä vaikka sen "Keltaiset Banaanit" humpan! Sillon vois markkinoida yleisölle että osa esityksistä on ihan perseestä! Pappa jota en kerennyt näkeen, oli perinnetietojen mukaan osannu pieremällä vetää säkkijärvenpolkkaa. Sieltäköhän se on lähtenyt karjalan evakkoreestä munkin rakkaus humppaan. Oon kyllä yrittänyt kovasti reenata suvun jaloa taitoa, mutta sävelkorkeudet ei oikein toimi (alapään stefa vuotaa:). Hernerokkaa, mustaamakkaraa, tuoretta ruisleipää ja ei muuta kun keikalle. ps. nuotit pitää päällystää muovilla, helppo pestä. Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Sertzo S 22.11.2004 15:03:16 | |
---|
Juu! Muistan nähneeni kyseisen hienon kulttuuriesityksen myös! Olikos se joku Vottosen veljekset vai mikä helevetti se oli? Ehdottomasti sen on oltava mukana! Pekkajau muistaa aivan oiken. |
Sertzo S 22.11.2004 15:03:37 (muokattu 22.11.2004 15:12:16) | |
---|
Tuleepahan sekoiltultua ja selvinpäin. |
echo66 28.11.2004 19:50:15 | |
---|
Meidän bändi tekee keikkoja noin 100 eurolla/äijä. Niin saa keikkoja hyvin. Tosiasia on kuitenkin se, että tilaajan ehdolla joutuu menemään. Sama juttu meidän orkesterilla..ehkä hinta liikkuu toisinaan molemmin puolin..meitä on kokoonpanossa 5 heppua..(sis. karismaattisen pystysolistin) toisinaan on jouduttu tinkimään paikan/hinnan pienuuden takia kokoonpanosta..eli soitto on kulkenut trio-pohjalta ilman koskettimia... mutta yksi hyvä puoli on myös se, että kun ei hinnoittele liian ylös..niin voi vaikuttaa myös esitettävän sisältöön..me ei todellakaan soiteta mitään valssi/humppa/tango-linjaa..poislukien häävalssi + 1-2 lisä- valssia häävalssin yhteydessä...eli musa on 60´s beatia/rautalankaa ja 50´s rock´n´rollia ja muutamia ikivihreitä, joista itse tykätään..se onkin meille harrastus...ja ymmärrän niitä joilla on elanto kiinni soitosta..silloin pitää vetää em. tanssiosastoa..muutama keikka onkin mennyt ohi, kun ei soiteta perinteistä..ja ollaankin sanottu tilaajalle, että varmasti löytyy sopivampi orkesteri!! Oikeilla soittimilla tehty musiikki elää ikuisesti!!! |