Aihe: Kangasmerkkejä?
1 2
Ben_D
17.11.2004 18:41:58

Mulla oli joskus 4-5 vuotiaana farkkurotsi, jonka selässä oli Iron Maidenin Trooper selkälippu. Lisäksi oli Motörheadin, Kissin, Mötley Cruen, WASP:n ja Ozzyn merkkejä. Ja niitit olkapäillä. Melkonen näky kun pikkujätkä painanu tollanen päällä ;)

Yläasteella oli farkkurotsi, jossa oli selässä tussilla tehty vitun hienot Kreator, Metallica ja Stone logot. Missähän sekin rotsi on..
kimmokel
18.11.2004 22:37:35

Mullakin on vanhasta farkkutakista tekeillä. Hihat mäjelee ja niitit tulossa stuntamanilta olkapäille jne. mutta selkälipun tarvis. Maidenit Priestit WASPit ja muut sama sarjalaiset kiinnostaa. Kaupakkaaha ny joku mulle semmoone.
Ben_D
19.11.2004 01:19:56

Mullakin on vanhasta farkkutakista tekeillä. Hihat mäjelee ja niitit tulossa stuntamanilta olkapäille jne. mutta selkälipun tarvis. Maidenit Priestit WASPit ja muut sama sarjalaiset kiinnostaa. Kaupakkaaha ny joku mulle semmoone.

Jotkut ne vaan edelleen jaksaa ;)
Caine
19.11.2004 07:51:24
Oikeassa olet! Tuolta alhaalta kun painaa, näkee parhaan liivin.

Hoho, mikä tarina! Opettava.
Pesumerkki taakse.
Aegis
19.11.2004 09:55:40

Vaihtoehtona liittyä siihen samaan MäkkBläkkien sarjaan synkistelyvaatteissa ja mustissa hiuksissa? Ehkä sitä mieluummin jaksaa vähän liiviä vääntää, että edes vähän erottuu porukasta. Ja onhan siinä liivissä jotain sellaista mitä ei voi kaupasta ostaa, eli yksilöllisyys.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Neksus
19.11.2004 14:11:13
Mul on liivissä tällä hetkellä 15 merkkiä selkälippu mukaan luettuna. Tilasin justiinsa läjän uusia.
Lappis
19.11.2004 18:46:53

Miksi ei? Rässimies on rässimies vaikka ikää tulisikin. Itsekkin jouduin uudet liivit tekemään juurikin tuon Wacken-episodin vuoksi. Vieläkin tosin tuntuvat hivenen vierailta, liian uudet ja kiiltävät...

Ja vielä se, että eivät ole liivit mulla, en hennonut uudesta takista ottaa hihoja pois...Lienen poser nyt:)
Ben_D
19.11.2004 19:48:35

Miksi ei? Rässimies on rässimies vaikka ikää tulisikin. Itsekkin jouduin uudet liivit tekemään juurikin tuon Wacken-episodin vuoksi. Vieläkin tosin tuntuvat hivenen vierailta, liian uudet ja kiiltävät...

Ja vielä se, että eivät ole liivit mulla, en hennonut uudesta takista ottaa hihoja pois...Lienen poser nyt:)

Ei kait ne liivit rässimiestä tee?`Hevimies on hevimies, vaikka olis poolopaita ja polkkatukka.
Hohhoijaa
19.11.2004 20:28:55
Motoristit. Harlikka, liivit, tatskat Etc= tr00
Ben_D
19.11.2004 20:30:33 (muokattu 19.11.2004 20:37:01)

^ Tämä menee nyt tähän, mutta kertoo se jotain asialle omistautumisesta. Viikonloppuhevarit on asia erikseen ( Polkkatukat ), joillekkin tämä sattuu olemaan elämäntapa, mikä myös annetaan näkyä muillekkin. Ja kauas. Hevimies on hevimies, mutta rässäri on eri asia:)

Motoristit. Harlikka, liivit, tatskat Etc= Omistautuneisuus.

Näin minä asian näkisin. Joku nähkööt sen toisin

No joo. Mäkin olen tätä musikkia eri sen muodoissa kuunnellut yli 20 vuotta, mutta kyllä ne rässifarkkurotsit jäi sinne johonkin. En mäkään vois kuvitella purjehduskengät, polkkatukka ja suorat housut jalassa kulkevani. Mulle kuitenkin riittää farkut/reisitaskuhousut, bikerbootsit, t-paita ja hupparilinja. Farkkurotsikin on ihan puhdas eikä siihen kyllä enään ilmesty logoja eikä merkkejä. Jokainen tyylillään. Onhan ne rätsiliivit hienon näkösiä. Vähän vituttaa kun olen sen teinivuosien farkkurotsin hienoine logoineen hukannut johonkin, mutta eipä se enään olis päälle mahtunut vuosikausiin. Hiuksetkin ovat pysyneet aina suht lyhyinä mitä nyt joskus oli sellanen Tankard niskahevi. Voi vittu mikä näky ;)

Ja olishan rändi roats hevikirves ja purjehduskengät kauluspaitoineen aika oudon näkönen yhdistelmä ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)