migeboy 19.11.2004 09:18:19 | |
---|
Olen kitaristi, eli en oikeastaan tiedä bassoista niin hirveästi. Hei alkoi kiinnostamaan nytten toi Cimar, kun mulla on sen merkkinen basso itsellä. Joskus sain tutulta ilmaiseksi. Eli voisiko joku kertoa hieman kyseisestä merkistä enemmän? Kyseinen bassohan (siis mikä mulla on) on tehty Japanissa. |
turson 19.11.2004 11:51:40 (muokattu 19.11.2004 12:06:23) | |
---|
Mulla on tollanen jossain mummulan perukoilla :) Ei mikään järin laadukas vehje. Body vaneria, talla sattu käteen terävine ruuveineen, virityskoneistoon ei ole luottamista (jäykkä ja hepposen oloinen),mikeistä en osaa sanoa, koska ne eivät ole koskaan toimineet. Kaula sopii käteen suhteellisen hyvin. Jos olisi ollut meikäläisen ensimmäinen basso aikoinaan, niin olisi varmaan soittoharrastus jäänyt lyhyeen :) |
Zarmo 19.11.2004 12:26:05 | |
---|
Mulla on tollanen jossain mummulan perukoilla :) Ei mikään järin laadukas vehje. Body vaneria, talla sattu käteen terävine ruuveineen, virityskoneistoon ei ole luottamista (jäykkä ja hepposen oloinen),mikeistä en osaa sanoa, koska ne eivät ole koskaan toimineet. Kaula sopii käteen suhteellisen hyvin. Jos olisi ollut meikäläisen ensimmäinen basso aikoinaan, niin olisi varmaan soittoharrastus jäänyt lyhyeen :) Myy miulle. Halvalla. Hohoo, ehin ennen Hemmoa. Vilhelmus: "Sie oot Zarmo hämärä."
Jooba: "se johtuu siitä et sä et osaa soittaa mitään hyvää..."
Ostakaa miun kiipparikonpo torilta |
Karlsson 19.11.2004 12:31:11 | |
---|
Myy miulle. Halvalla. Hohoo, ehin ennen Hemmoa. Kopra! "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
hemmo 19.11.2004 13:21:36 | |
---|
Myy miulle. Halvalla. Hohoo, ehin ennen Hemmoa. Pesuaine! "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
Kopra! Munko! (kirjotetaan kyä keellä..) Soon Hoshino-gruupin eli Ibaneesin sisarmerkki, tuo Cimar. Muuten paikkansapitävä luonnehdinta halpisvirittimineen..ynnä muine lisukkeineen. Runko muuten ei ihan välttämättä oo vaneria, tosin Cimarrit ei kyllä niitä "kalliimpia kopiomalleja" tunnetusti ole. Muttei ne kyä DIA:jakaan ole... =) |
turson 20.11.2004 12:23:11 | |
---|
Runko muuten ei ihan välttämättä oo vaneria, tosin Cimarrit ei kyllä niitä "kalliimpia kopiomalleja" tunnetusti ole. Muttei ne kyä DIA:jakaan ole... =) Ei varmaan välttämättä, mutta kyllä toi mun on vaneria. |
chief 20.11.2004 19:55:52 | |
---|
Ьгтлшт Сшьфк щт мфуткшф Häh? |
kurmo 20.11.2004 22:28:21 | |
---|
Ьгтлшт Сшьфк щт мфуткшф Signature kertoo kaiken. Vai oonko mä ainoa jolle tuo tuli kyrillisin aakkosin? "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
chief 20.11.2004 22:40:43 | |
---|
Ьгтлшт Сшьфк щт мфуткшф Ei mitään lisättävää! Noh, hippasen taisi kone seota. Piti sanomani että mun Cimar on myös vaneria. Eikä se soundaa kovin hyvältä, syynä lienee mikit, ovat ne syvältä. Kaula on hyvä kuitenkin, paksumman puoleinen. Kaulan kiinnityspellissä lukeepi "Made in Jaappan." Häh? |