Aihe: thomann?pari kysymyst!
1 2
L_Laiho
20.01.2003 20:19:37
Nii eli onks thomannil luitettavat tilaukset tai kaikenmaailman takuut(miten pelaa jos jotaa nenee toimituksen aikan rikki) tai jos jouluu lähettää takuuhuoltoo?
entäs laatu sillee yleisest oon kuullu et tyypit o joutun uusii fendereihi ainaki viritys koneistoi ja kielii..kertokaas joku jotaa..
?_LEgSA_?
saarni
20.01.2003 20:33:47
entäs laatu sillee yleisest oon kuullu et tyypit o joutun uusii fendereihi ainaki viritys koneistoi ja kielii..kertokaas joku jotaa..

"Tyypit" ei taida ymmärtää että jos fenderin virittimet on paskat se ei johdu thomannista vaan fenderistä. Silloin ne tietenkin pitää uusia kun takuu ei taida korvata paskoja virittimiä. Jos virittimet taas on paskana niin takuu kyllä korvaa, eri asia sitten missä ajassa, siitä voi sanoa varmaan joku muu.

"Tyyppien" myös pitäisi ymmärtää että olkoot mikä vaan kitara minkä ostat, niin kyllä siihen pitää kielet vaihtaa heti ekaks jos haluaa soittaessa kuunnellakin sitä soittoa.

Ei ole kokemuksia Thomannista eikä ole luultavasti lähiaikoina tulossakaan.
Ukko
20.01.2003 21:04:44

Nii eli onks thomannil luitettavat tilaukset tai kaikenmaailman takuut(miten pelaa jos jotaa nenee toimituksen aikan rikki) tai jos jouluu lähettää takuuhuoltoo?

Samoin kuin kotimaisetkin.
hyvoti
21.01.2003 08:25:50
Tilasin viime marraskuussa Thomanilta kaikenlaista. Kamat tuli suht nopeasti n. 3 vkoa, paitsi, että rumpalille tilaamani virveli jäi jälkitoimitukseen; niitä piti tulla varastoon heti joulukuun alussa. Tilauksessani olleista 8:sta PAR 56-lampusta yksi oli viallinen: Kun kytkin virran päälle lamppu välähti kerran ja kuului "bling" eli kyseessä oli valmistusvirhe.
Soitin heti seur.päivänä Thomanille Saksaan ja kysyin miten menetellään. Puhelua pompoteltiin aikansa henkilöltä toiselle kunnes vihdoin sain langan päähän henkilön joka vastaa reklamaatioista. Tämä neiti kertoi pokkana ETTEI HEILLÄ OLE LAMPUILLE MINKÄÄNLAISTA TAKUUTA, KOSKA HEKÄÄN EIVÄT VALMISTAJALTA SITÄ SAA. En ollut uskoa korviani vaan pidin hänelle esitelmän kuluttajansuojasta EU:ssa ja pyysin häntä yhdistämään esimiehelleen. Tällöin hän vetäytyi kannastaan ja lupasi otta selvää asiasta. Samana päivänä hän soitti ja pyysi toimittamaan viallisen lampun Poriin DJG-serviceen joka tutki sen ja totesi reklamaation olleen aiheellinen, ilmoitti Saksaan ja Thomann toimitti minulle uuden lampun. Jälkitoimitukseen jäänyt virveli on vielä saamatta, vaikka Thomann on veloittanut sen hinnan luottokortiltani jo 3.12.2002. Olen soitellut viikoittain rummun perään, mutta välillä se on ollut jo lähtenut, välillä jäänyt jostain syystä lähettämättä ja viimeisen tiedon mukaan hävinnyt "jouluruuhkiin".Viime viikolla lupasivat lähettää uuden virvelin ja jos aikaisempi jostain ilmestyy voin pitää senkin!
mr bungle
21.01.2003 13:20:29

Minun kokemukseni mukaan palvelu pelaa ok siltä osin miten palvelun voi noin isossa lafkassa pelaavan. Itse esimerkiksi sain basson jossa kaularauta oli jumissa, jolloin pyysivät lähettämään Poriin DJG-servicelle sen korjattavaksi. Kului 2kk ja sain basson takaisin, edelleen viallisena. Soitin Thomannille niin lupasivat lähettää uuden basson kunhan lähetän vanhan takaisin DJG:lle. Tällä välin bassot olivat tosin myyty loppuun, joten jouduin vaihtamaan tilausta. Olisin myös saanut rahat takaisin jos olisin halunnut.

Eli hidasta toimintaa, ja virheellistäkin ainakin DJG:n osalta. Mutta sain kuitenkin viallisen tuotteen vaihdettua.
Moikki
21.01.2003 13:21:01
Mulle on tullut kamat viikkoon kun olen tilannut jo kaksi kertaa sieltä...
reiska
21.01.2003 14:33:34
Kyllä thomann on todella hyvä ostos paikka, vaikka tosin suomalaisetkin musiikkikauppiaat ovat jo menossa parempaan suuntaan, kiitos thomannin. On kyllä joskus joutunu oottamaan ja vaihtelemaan(väärä tuote on tullut jopa kaksi kertaa peräkkäin) tilausta sen verran kauan (3kk). että olisin tuetteesta voinu maksaa suomessa sen 10-20 E enemmän. kyllä tuo odottaminen sen verran tuskallista on, ja tuleehan siinä puhelin laskuakin kun joutuu soittelemaan.
Tb
21.01.2003 18:22:55
minä tilasin sieltä kitaran. Se tuli n. 2 viikossa ja ihan toimivana. ei moitteita.
L_Laiho
30.01.2003 21:00:22
juu...ja semmone viel et tuleeks takuu huolloist/lähetyksist mitä kului ostajalle,jos jotaa hajoo.....
?_LEgSA_?
lue itse
30.01.2003 21:19:19
askomiko
30.01.2003 21:30:32
No voi elämän karut kävyt, kirjottakaa ihmiset zillai et siit niiq sais waik selwän josku js thtos oikesttkin?
"Paskasta ei saa konvehtia." - Leila P. Makkonen
Hallatar
30.01.2003 22:12:39

No voi elämän karut kävyt, kirjottakaa ihmiset zillai et siit niiq sais waik selwän josku js thtos oikesttkin?

Juu, olen samaa mieltä. Cee on hankaalaa jo pitäis lukoo kaik kahe kerttaa.

Mutta Thomann on huippupaikka. Ainut moite minulla on, kun tilasin PODxt:n, niin mukana tulivat vain saksankieliset manuaalit. Lupasivat lähettää tosin myöhemmin uudet. Vielä niitä odottelen. Voisinkin samantien laittaa viestiä, että missä se manuaali viipyy..

Tapani S.
outo_O
30.01.2003 23:06:05
"Tyyppien" myös pitäisi ymmärtää että olkoot mikä vaan kitara minkä ostat, niin kyllä siihen pitää kielet vaihtaa heti ekaks jos haluaa soittaessa kuunnellakin sitä soittoa.

miksi? onko kielet venyneet kaupassa vai mitä`?
"sepalus auki"
Vilhelmus
30.01.2003 23:55:43

Ja onhan ne vakiokielet yleensä ihan paskaisetkin kun ohmiset on käyneet niitä kitaroita hipelöimässä likaisilla käsillään kaupassa.

Moniko ohmisia ne on? Sopiiko Marsun kaapin kanssa?
Lisää diskanttia!
Gimba
31.01.2003 10:42:36

Mistähän (muualta kuin täältä) voisi lukea käyttäjien arvioita Thomannin tuotteista? Harmony-centralissahan ei esimerkiksi Harley Benton -merkkiä tunneta.
skebajaba
31.01.2003 14:10:31
joo, tilasin kerran sieltä skeban...
oli ihan ok, mitä nyt nauhat rätisi aivan helvetisti, joten eihän sitä pystynyt soittaa...
sitten kysyin että lähetänkö sinne takasin vai mitä teen, anto kitarapajalle numeron, mut ei oo vieläkään vastannu sieltä kitarapajalta et miten menetellään...
paskaa palvelua sieltä thomannin puolelta...
en pitänyt yhtään...
aon
31.01.2003 16:21:07
joo, tilasin kerran sieltä skeban...
oli ihan ok, mitä nyt nauhat rätisi aivan helvetisti, joten eihän sitä pystynyt soittaa...
sitten kysyin että lähetänkö sinne takasin vai mitä teen, anto kitarapajalle numeron, mut ei oo vieläkään vastannu sieltä kitarapajalta et miten menetellään...
paskaa palvelua sieltä thomannin puolelta...
en pitänyt yhtään...

No mitä ostatte sellaisia rihveleitä, perkele. Mulla tuli strato muistaakseni kuudessa päivässä, maanantaina tilasin niin oli lauantaina perillä, ja täysin kunnossa, ja hyvin pakattu. Saas nähdä miten tän uuden tilauksen kanssa käy, mutta toivottavasti palvelu pelaa yhtä hyvin kuin ennenkin. Sähköpostikyselyihinkin vastaavat siellä aika nopeasti.
jap
31.01.2003 17:48:05
Mulla kesti yli kuukausi ennenku stratocasterini saapui, kaksi viikkoa kesti alussa niin ettei mitään kuulunut. Itse kun rupesin tiedustelemaan että joko se on lähetetty, ne sano että joo menee kuukausi kunnes saa kitaran jostai valmistajalta tai jotain. Lisäksi muuten kitarani otelaudassa on naarmuja joka nauhan vieressä, menisiköhän tommonen pikkuvika takuuseen?
aon
31.01.2003 17:58:48
Mulla kesti yli kuukausi ennenku stratocasterini saapui, kaksi viikkoa kesti alussa niin ettei mitään kuulunut. Itse kun rupesin tiedustelemaan että joko se on lähetetty, ne sano että joo menee kuukausi kunnes saa kitaran jostai valmistajalta tai jotain. Lisäksi muuten kitarani otelaudassa on naarmuja joka nauhan vieressä, menisiköhän tommonen pikkuvika takuuseen?

Niin, tämäkään tuskin on Thomannin vika, valmistuskämmiltä haiskahtaa. Tuskin ne siellä ovat jokaista nauhaväliä naarmuttamaan jaksaneet ruveta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)