Aihe: Whitesnake - Tampere
1
kimurantti1
17.11.2004 21:13:17
Ihmettelen vain, että kumman vähän tästä on ollut nyt puhetta, tämä taitaa olla ensimmäinen treadi!
Eturivissä tuli oltua ja aivan pirun hyvän keikan soittivat. Ainoa yksitäinen kappale jota jäin toivomaan oli Now You're Gone. Pari kipaletta Snaken alkupään tuotannosta olisi ollut kanssa kiva lisä, mutta mahtava keikka joka tapauksessa.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
Zikk_83
18.11.2004 14:01:22
Joo, eturivissä tuli heiluttua ja täytyy sanoa että hyvän keikan heittivät. Coverdale ja Aldridge heittivät hyvän shown. Etenkin Tommyn rumpusoolo oli kyllä näkemisen arvoinen, ei ole äijä muuttunut sitten Ozzyn "Speak of the devil" aikojen.
"Missä vaiheessa mulla muka lähti piuha irti? Kyllä mä jonkun surinan kuulin mutta ei tollanen surina irtonaisesta piuhasta lähe..." Hämeenlinna 15.5.2004 Zikkin keikka muistelot osa 1 http://roctum.rocks.it
Flash
19.11.2004 17:57:40

Tämä Reb Beach oli kyllä selkeästi Aldridgea taitavampi, mutta Adridge oli mielestäni paljon näyttävämpi (siis veljeksien toinen puolisko - kitaristi).

Se on kylläkin Doug Aldrich, ei sukua rumpalille. :) Joo, mutta varmasti oli hyvä keikka. Kovassa vedossa on bändi.
There Is A Light That Never Goes Out
kimurantti1
19.11.2004 20:18:07 (muokattu 21.11.2004 22:22:13)
ANTEEKSI ASIAVIRHE...olin saanut väärää tietoa kun tuota edellistä kirjoitin, on niin samanlaiset nuo nimet...*menee nolona nurkkaan häpeämään tyhmää virhettä*...
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
Slash
20.11.2004 19:37:32
Eturivissä olin itsekin, mutta faktahan on että Beachi on puolet kovempi äijä kun Aldridge :P. Kaikki soolot mitä se laitto tuleen kuulosti aivan samalta, itse olin aivan siinä Beachin alla keräilemässä plekut talteen. :)
Elämä on kuin onnenpyörä, jossain vaiheessa koittaa rosvosektori.
makoskela
21.11.2004 13:39:58
...itse olin aivan siinä Beachin alla keräilemässä plekut talteen. :)

...ja mä sain Tommyn puolikkaan rumpukapulan suoraan otsaan. Kyllä napsahti.
Kaikki on annettu - mitään ei saatu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)