Aihe: Wuschel asio4all ihmeitä
1
midi 2003
30.01.2004 17:07:48
Sain asio4all:in toimimaan cubasessa kun rukkailin koneeseen sound maxin ajurin. Ajuri piti kuitenkin poistaa jonka jälkeen vasta asio4all alkoi toimia cubasessa?? ja nyt Avance97 äänilaitteella latenssi tärähtää jopa 5ms:iin control panelin mukaan ja pirun pieneltä viive tuntuu koskettimia soitettaessakin. Mutta. Vaikka se toimiikin niin ohjelma valittaa että -not enough memory for audio engine -no more mixer channels +muuta pientä häikkää. Onko kenelläkään kokemusta samankaltaisista ongelmista?
Terok
19.11.2004 09:21:01

Loistavat ajurit, olen nyt saanut tietokoneen valjastettua treenivahvistimeksi loistosoundeilla ja isolla kasalla efektejä. Koneena rupu 800mhz celeron ja Win2k pyörii Kristal Audio Engine + SimulAnalog softa yhdistelmä.

Asentamiseenkin meni suunnilleen minuutti.
-Q-
19.11.2004 10:03:00
Melko uskomatonta. Aika kovan softan on Michael-poika vääntänyt, ei voi muuta sanoa.

Minä käytän kannettavaa (Thinkpad T20) valjastettuna Kristalilla ja Asio4All -ajurilla. Ja taisinpa joskus myös kehua ko. kokoonpanoa. Ei latenssia äänittäessä ja raitoja on pyörinyt minulle tarpeeksi parin plugarin kanssakin.

Ja mikä parasta, kaikki mainitut softat ovat ilmaisia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)