Niskamies 18.11.2004 20:02:34 | |
---|
Ja Y tulee rytinällä perässä! Soon jotta Solnan poikien tuotteita ei näillä lakeuksilla pilkata prkl! Samoin N-mies. Meitsi on meshissä. |
Phil.Lyn. 18.11.2004 21:05:18 | |
---|
No Hei tosikot!! Toi nyt oli vain tollanen toteamus,koska täällä on ollut selvästi havaittavissa perusteetonta Hartke vastaisuutta. Mutta ette kai Te oikeesti usko,että Ruotsista jotain hyvää tulis? Ai Sori onhan siellä se Holmberg cases. Täytyy ottaa vähän takas tossa Ruotsi vastaisuudessa. No noi on oikeesti makukysymyksiä mikä paras: Hartke-EBS-Peavey-Fender-Marshall-Laney-Tai joku muu?? Eiks oo pääasia et kaikille löytyy sopiva ja musiikki täyttää maan. Mut mulla vaan on niin pirun hyviä kokemuksia noista Hartken kamoista. everyone follows the BASS PLAYER |
hemmo 18.11.2004 21:11:16 | |
---|
No Hei tosikot!! Iltaa vaan. Mutta ette kai Te oikeesti usko,että Ruotsista jotain hyvää tulis? No ei, paitsi Hagström. Mut mulla vaan on niin pirun hyviä kokemuksia noista Hartken kamoista. Sori, meillä ei ole. Ne on ruman näkoisiäkin, munsta. 8-= "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
Sori, meillä ei ole. Ne on ruman näkoisiäkin, munsta. 8-= Puhu vaan omasta puolestas, äijä! Häh? |
hemmo 18.11.2004 21:25:49 | |
---|
Puhu vaan omasta puolestas, äijä! Hähä! Oot siekiin menny sortuun Hartkeen. Säälin syvästi! "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
JKH 18.11.2004 21:49:35 | |
---|
Ja huom.! Olen viimeinen, joka yrittää säästää väärässä paikassa No enhän minä ihan sitä tosissaan, mutta mun näppiksessä ei oo niitä hymiöitä. Itsekkin olin pitkään Hartken käyttäjä, mutta kerran erehdyin sitten testaan Sansamppia... Siksi olisi vaan pieni vertailu ollut mukava kuulla. "Miksi pitää aina mainita, jos joku on maailmankuulu, jos hän kerran on maailmankuulu?" -Markus Kajo |
sirdickyj 18.11.2004 23:18:26 | |
---|
Itsekkin olin pitkään Hartken käyttäjä, mutta kerran erehdyin sitten testaan Sansamppia... Ai niinko näitä kahta k.o. DI/ etuaste hässäkkääkö tarkoitat? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Prowleri 19.11.2004 02:23:46 | |
---|
Ja Y tulee rytinällä perässä! Soon jotta Solnan poikien tuotteita ei näillä lakeuksilla pilkata prkl! Soon kyllä notta notta. Senkin amatööri. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
Karlsson 19.11.2004 08:29:24 | |
---|
Niin, siis vertailua kyselin ihan vaan siksi, että mihin suuntaan tuon Hartken soundi on, ei siksi, että nyt etsittäisiin ultimaattisen ja absoluuttisen viimeistä totuutta siitä mikä on se paras etunen. Bassomummojen iltamissa ollaan testailtu näitä muita ja soundin ero esmes Sansampilla ja MXR:llä on huomattava. Munsta. Ei Tesan voittanutta tosin... "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
JKH 19.11.2004 08:32:18 | |
---|
Ai niinko näitä kahta k.o. DI/ etuaste hässäkkääkö tarkoitat? Sorry, hieman epäselvästi ilmaisin itseäni. Siis käytin 3500 Hartkea, mutta kantoapu oli aina hakusella ja ajattelin tulla toimeen vähemmällä. Sillon harkitsin kovasti tuota Bass attackia. Testasin kuitenkin Sansampin ja olin myyty miäs. "Miksi pitää aina mainita, jos joku on maailmankuulu, jos hän kerran on maailmankuulu?" -Markus Kajo |
Keny 19.11.2004 09:12:50 | |
---|
Munsta on aika paljon kiinni siitä et minkä läpi noita etusia/di boxeja ajaa.Mikä vahvistin ja ajaakoo normaalisti sisään vai ohittaako etusen....suoraan pa:han....pöytään ja esim genelekkien läpi.Kaikki yhdistelmät antaa eri soundin. Eli ei voi mitenkään sanoo et mikä on paras tai huonoin....riippuu vaan tilanteesta et mitkä peruskamta juuri sillon on kun testaa kyseistä boxia. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |