TommyGun 08.11.2004 22:55:41 | |
---|
Mistä löytys mielellään suomenkielinen opus pöp/tsääz 3/3 tasoa. onkos kellään tietoa? 2 suurta elämän totuutta on:
1.Oikeat basistit soittaa plektralla.
2.Laatuviineissä on kierrekorkit |
TommyGun 08.11.2004 22:56:32 | |
---|
Mistä löytys hyvä, mielellään suomenkielinen opus pöp/tsääz 3/3 tasoa. onkos kellään tietoa? 2 suurta elämän totuutta on:
1.Oikeat basistit soittaa plektralla.
2.Laatuviineissä on kierrekorkit |
Dr Dominant 09.11.2004 22:01:51 | |
---|
Kaupasta löytyy ensi huhtikuussa. Otava julkaisee. Sitä ennen ei mistään. "Dr Dominant, I Presume?!" |
baron 10.11.2004 11:59:09 | |
---|
Kaupasta löytyy ensi huhtikuussa. Otava julkaisee. Sitä ennen ei mistään. Entäs joku muunkielinen? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Dr Dominant 10.11.2004 18:00:41 | |
---|
Itse asiassa sellaista perusopetukseen suunniteltua materiaalia joka lähtee ihan alusta eikä ohita perusteita toteamispohjalta ei oikein maailmaltakaan löydy. Tai jos joku löytää niin kertokaa ihmeessä ... ei ois tarttenut itte alkaa väsätä ... :/ Työlästä hommaa, sano! "Dr Dominant, I Presume?!" |
Itse asiassa sellaista perusopetukseen suunniteltua materiaalia joka lähtee ihan alusta eikä ohita perusteita toteamispohjalta ei oikein maailmaltakaan löydy. Tai jos joku löytää niin kertokaa ihmeessä ... ei ois tarttenut itte alkaa väsätä ... :/ Työlästä hommaa, sano! Niin, tuo em. kirjahan on siis tarkoitettu musiikkiopistojen oppikirjaksi kursseille 1/3 - 3/3, joten eiköhän se aivan alusta lähde. |
Dr Dominant 19.11.2004 10:16:27 | |
---|
Niin, tuo em. kirjahan on siis tarkoitettu musiikkiopistojen oppikirjaksi kursseille 1/3 - 3/3, joten eiköhän se aivan alusta lähde. Juuri näin! Tuo "aivan alusta" on itse asiassa jo melko mielenkiintoinen käsite. Mitä se tarkoittaa?!? Pitää vielä mainostaa, että kirjan liitteeksi tulevalla CD:llä tulee esiintymään valtakunnan kermaa mitä soittajiin tulee... "Dr Dominant, I Presume?!" |
benson 02.05.2005 21:53:22 | |
---|
Kenelläkään lisätietoa? Onko tulossa? |
cnr 02.05.2005 21:57:31 | |
---|
Itselläni joskus vuonna -98 ainakin oli edellämainittu 3/3 oppikirja - suomeksi harjoituksineen. Vihreä oli väriltään, nimestä ei hajua, olisiko musiikin perusteet 3/3. Mistä sitä tietää vaikka pelkkä harjoituskirjakin olisi ollut. Mutta kysele fazulta jos et sitä vielä ole tehnyt. Jos tässä nyt mitään asiaa oli. Kaikki mitä et tee on menetettyä |
Neljä Ruuvia 02.05.2005 23:38:43 | |
---|
Itselläni joskus vuonna -98 ainakin oli edellämainittu 3/3 oppikirja - suomeksi harjoituksineen. Vihreä oli väriltään, nimestä ei hajua, olisiko musiikin perusteet 3/3. Mistä sitä tietää vaikka pelkkä harjoituskirjakin olisi ollut. Mutta kysele fazulta jos et sitä vielä ole tehnyt. Jos tässä nyt mitään asiaa oli. Teoksen on kirjoittanut Seija-Sisko Raitio ja sen nimi on: Näin käy Kekkoseltakin Rock'n Roll |
Kasu-_- 30.05.2005 23:30:10 | |
---|
Tuollainen 1/3-3/3 kirja olis tosiaan aika hyödyllinen. Ei oo oikein tajunnu mennä opistoihin tai muihin laitoksiin, joten itseopiskelua pitäis vaan harjoittaa. Minkä nimiset kirjat olis hyviä? Ja mistä niistä kirjoja saa? You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! |
Dr Dominant 31.05.2005 08:07:11 | |
---|
Minkä nimiset kirjat olis hyviä? Ja mistä niistä kirjoja saa? Heinäkuussa ilmestyy uusi opus "Tohtori Toonika", joka kattaa mainitut peruskurssit alusta loppuun. Soveltuu myös itseopiskeluun. Helsingissä sitä tulee saamaan varmasti ainakin F-musiikista. "Dr Dominant, I Presume?!" |
Kasu-_- 31.05.2005 12:45:09 (muokattu 31.05.2005 12:45:35) | |
---|
Heinäkuussa ilmestyy uusi opus "Tohtori Toonika", joka kattaa mainitut peruskurssit alusta loppuun. Soveltuu myös itseopiskeluun. Helsingissä sitä tulee saamaan varmasti ainakin F-musiikista. Kiitos. Täytyy katsella jos vaikka hommaisi tuon sitten kun se ilmestyy. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! |
funkylord 01.06.2005 00:34:18 | |
---|
Heinäkuussa ilmestyy uusi opus "Tohtori Toonika", joka kattaa mainitut peruskurssit alusta loppuun. Soveltuu myös itseopiskeluun. Helsingissä sitä tulee saamaan varmasti ainakin F-musiikista. Mitäs peliä. Tuohan kuullostaa just nakutetulta mun oppilaille. Itsekkin voisin vähän kattoa jotain uusia jippoja. aina niitä löytyy. Ja mitä alummasta niitä löytyy, sitä enemmän se vaikuttaa. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
cnr 06.06.2005 00:18:21 | |
---|
Teoksen on kirjoittanut Seija-Sisko Raitio ja sen nimi on: Näin käy Kekkoseltakin Rock'n Roll Ikävä kyllä ei. Jouduin jonkin aikaa miettimään että onko tämä jokin läppä. Kaikki mitä et tee on menetettyä |
etnopoju 07.06.2005 00:05:02 | |
---|
voihan noita käydä myös vaikkapa kesän aikana jollain musaleirillä...mä kävin itse jonnekin jazzin D- tasolle asti yhtenä keväänä, kun oli suht hyvä pohja itseopiskelun kautta. en tosin suorittanu mitään. |
Haipuma 21.06.2005 11:48:15 | |
---|
voihan noita käydä myös vaikkapa kesän aikana jollain musaleirillä...mä kävin itse jonnekin jazzin D- tasolle asti yhtenä keväänä, kun oli suht hyvä pohja itseopiskelun kautta. en tosin suorittanu mitään. Mitkä tahot noita kursseja järjestää? Mä olen yrittänyt googlella katsella, mutta ei löydy tietoa kunnolla mistään. Nimenomaan tuota I/D teoria/säveltapailua meinasin.. Vain ilmainen on kyllin hyvää, ja sit aika halpakin on ihan hyvää. |
etnopoju 21.06.2005 19:20:48 | |
---|
Mitkä tahot noita kursseja järjestää? Mä olen yrittänyt googlella katsella, mutta ei löydy tietoa kunnolla mistään. Nimenomaan tuota I/D teoria/säveltapailua meinasin.. mä en tiedä. kysele jostain konservatoriolta. mä kävin nilsiässä sen musiikkileirin ja ne vissiin vieläkin vetää sitä, eli jos asut jossain siellä kuopion seudulla, niin mene konsalle ja ala rukoilla. |
Kasu-_- 14.07.2005 16:52:43 | |
---|
Heinäkuussa ilmestyy uusi opus "Tohtori Toonika", joka kattaa mainitut peruskurssit alusta loppuun. Soveltuu myös itseopiskeluun. Helsingissä sitä tulee saamaan varmasti ainakin F-musiikista. Onkohan tuo kirja jo tullut? Ja soveltuukohan se kitaran kanssa opiskeluun? Ja onko erikseen sitten jotain klasari ja pop/jazz teoriajuttuja? You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry!
Turtles FanClub #1 |
Dr Dominant 15.07.2005 17:50:45 | |
---|
Onkohan tuo kirja jo tullut? Ja soveltuukohan se kitaran kanssa opiskeluun? Ja onko erikseen sitten jotain klasari ja pop/jazz teoriajuttuja? Otava kykkii vielä taiton kanssa. Menee elokuulle ennenkuin se on kaupassa. Kirjassa ei varsinaisesti opeteta kitaran soittamista. "Dr Dominant, I Presume?!" |