Aihe: Crybaby GCB-95
1 2
JCM
30.01.2003 15:40:32

Sitähän muuten voi säätää mekaanisesti, ei tosin lennossa. Eli sieltä pedaalin alta, hammasrattaalle menevä varsi käännetään sivuun (irti rattaasta), pyöräytetään ratasta (kannattaa tehdä 1 hammas kerrallaan) ja kokeillaan. Toiseen suuntaan kääntämällä rajataan yläpäätä (auki-asentoa l. trebleä), toiseen suuntaan alapäätä.

Mulla on kanssa silleen, että pitää kääntää sitä hammasratasta jonkin verran. Nimittäin alapäässä (spedun yläasento) on hiukan klappia, eikä soundi ihan heti muutu kun sitä alaspäin polkaisee. Pitääpäs kokeilla heti tänään, käyn vaan PeteH:lle hakemassa ensin ne Maximat;?D
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR
Oraakkeli
30.01.2003 16:17:10
Sitähän muuten voi säätää mekaanisesti, ei tosin lennossa. Eli sieltä pedaalin alta, hammasrattaalle menevä varsi käännetään sivuun (irti rattaasta), pyöräytetään ratasta (kannattaa tehdä 1 hammas kerrallaan) ja kokeillaan. Toiseen suuntaan kääntämällä rajataan yläpäätä (auki-asentoa l. trebleä), toiseen suuntaan alapäätä.

Onneksi täällä joku vielä antaa hyviä vinkkejäkin ja pitää näin sivujen tasoa yllä. Tuntuu että koko sivuilla käyvä väki itkee jotain lapsille tarkoitettuja kultsikieliä.
Dumb
30.01.2003 16:32:43

Tuntuu että koko sivuilla käyvä väki itkee jotain lapsille tarkoitettuja kultsikieliä.

Jos viitsisit jättää tämän aiheen pois tästä keskustelusta! Jollet ymmärrä tuota juttua niin se on sun ongelmas.
Fortune
30.01.2003 17:05:08

Mutta sullahan on mittarit joilla sä toteat itse väsättyjen paremmuuden, korvalla et huomaa tasan tarkkaan mitään eroa.

Mulla ei ainakaan ole niin paljoa ylimäärästä rahaa että laittaisin noin paljon välipiuhoihin. Totta kai tulee priimaa ja hyvännäköstä jälkeä, mutta varmaan mua paremmatkin soittajat ovat pärjänneet noilla 'rimpuloilla', pärjään minäkin.

Pointti on se, että rimpuloiden kestävyys on mitä on. Kun tekee kunnon osista, riittää piuhoista iloa pidemmäksi aikaa. Hurisematta.

Ja komponenteista tehdyn voi aina korjata, rimpulaa ei.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
JCM
30.01.2003 17:19:04

Onneksi täällä joku vielä antaa hyviä vinkkejäkin ja pitää näin sivujen tasoa yllä. Tuntuu että koko sivuilla käyvä väki itkee jotain lapsille tarkoitettuja kultsikieliä.

Epäonneksemme täällä kuitenkin riittää sinunlaisiasi marisijoita. Pysy pois jos eivät aiheet miellytä.
SANTHYR
JCM
30.01.2003 18:24:22

Suoritin tuossa äsken kyseisen operaation, liikutin hammasratasta siten, että soundissa on nyt kokonaisuutena enemmän ylääpäätä. Aiemmin kun spedu oli yläasennossa, ei pieni polkaisu juurikaan muuttanut soundia, mutta nyt muuttaa.

Ero aiempaan on aika suuri ja nimenomaan positiivisella tavalla, nyt poljin on "herkempi" kuin ennen ja muutenkin paremman kuuloinen, helpommin ohjattava!
SANTHYR
hemmo
30.01.2003 20:58:00

Höpsis. Mulla on kestänyt vuosia moitteettomasti, eipä paljon välipiuhat boordissa rasitu.

Oletko oikeasti koittanut vai onko tää sitä paljonpuhuttua mutu-tietoa? En huomaa kyllä hurinoissa mitään eroa oli boordi kykettynä vs. kaapeli suoraan stygeen.

Kröhöm, sanon kokemuksen mukanaan tuomalla rintaäänellä, että noin minäkin ennen luulin. Sitten mulla meni lyhyessä ajassa 3 kpl Leemin halpoja välipiuhoja pskaksi. Olen ajatellut siirtyä George L tai Neutrik-välipiuhoihin. Skittapiuhat on jo Neutrikin.
kunnasja
31.01.2003 10:18:23
-- Tuntuu että koko sivuilla käyvä väki itkee jotain lapsille tarkoitettuja kultsikieliä.

Mielestäni asiallinen mielipide, mitä te muut siitä vedätte herneitä nenään???

Ero aiempaan on aika suuri ja nimenomaan positiivisella tavalla, nyt poljin on "herkempi" kuin ennen ja muutenkin paremman kuuloinen, helpommin ohjattava!

Hyvä että auttoi :)
Fiery sunset, the clouds are no longer gray - Burning crimson that soothes all my pain - The sun is burning down
aon
31.01.2003 15:38:37
Tilasin sen spetkun nyt sitten. Ja samalla kerralla kuusi suoraplugista 30cm rimpulaa, yksi 60cm mulla onkin jo, ja se on kestänyt kohta kaksi vuotta. Kun en ole mikään Eric Johnson, niin on ihan sama käytännössä minkälaisia piuhoja on. Ja sitten tuli tilattua Pyramidin kieliä. Ovatkohan ne mistään päin kotoisin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)