mua kiinnostaa että löytyyköhän mistään videoklippejä tai bootlegiä keikasta ? vois olla hauskaa kuultavaa :) |
Juha86 18.11.2004 12:52:46 | |
---|
Pöh. Turha Valoa on mollata maanrakoon tään takia. Sattuuhan sitä paremissakin piireissä, ja Valo ei oo eka laulaja joka on ottanut vähän alle laulamaan mennes. Ei tää tietenkään oo suotavaa, lähinnä fanien kannalta jotka on maksanu vitusti lipuistansa. Mut kuten se amerikkalaisfanikin sanoi, niin Ville on vaan ihminen. Kukapa meistä ei olisi ollut joskus kännissä väärässä paikassa väärään aikaan... Mä oon itteny nähny HIM:n kaks kertaa provinssis, ja molemmilla kerroilla oli loistavat keikat eikä mitään valittamista. Eli tää virhe on pikemminkin poikkeus vaan Valon keikkailussa. Ja kuten tiedetään, poikkeus vahvistaa säännön. Ja sääntö on tässä tapauksessa se, et HIM on loistava livebändi. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Oudi 18.11.2004 13:02:14 | |
---|
Kyllä siinä varmaan alkaa huikka maistua yhdelle jos toisellekin, jos täytyisi illasta toiseen laulaa niitä HIMin ralleja. No kaipa se Villen rooli bändissä on helvetin rankka kun on kaikkien silmätikkuna, muut bändistä on aika näkymättömiä. "Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää |
TommyGun 18.11.2004 13:05:04 | |
---|
Ei mitään vikaa. Se oli vaan esimerkki. Kun ei aina jaksa sitä ikisuosikkia eli Luviaa käyttää. Kenelläs oli se biisi "Utajärven yöt"? Pojat. alkuperä The Boys Springfield nights 2 suurta elämän totuutta on:
1.Oikeat basistit soittaa plektralla.
2.Laatuviineissä on kierrekorkit |
larinparaske 18.11.2004 13:13:17 | |
---|
*Miettii miksi toinen täällä Valon lapsi on ja toinen Yötä rakastaa* Tämä oli hyvä (jos muuten noista pitää valita, niin Valo)... Kun kaikki kuitenkin henkeään pidätellen odottavat minun kantaani asiaan, sanoisin, hivenen kuluneestikin, jotta 'sattuuhan näitä'. Veikkaan, että aika jänskä paikka ollut Valolle, ja niinpä on päässyt käymään, niinkuin usein ihmisille käy, arviointivirhe rohkaisun tarpeen ja kestokyvyn suhteen. Tietty useimmat täällä ovat olleet vastaavassa tilanteessa joten on helppo tuomita ja jälkiviisastella. 'Miekii silloin Factoryssä olin ihan selvinpäin, eikä jännittänyt yhtään vaikka yleisöä oli hei kakskyt' I want to be the king and queen of cheese |
Tellervo 18.11.2004 13:15:14 | |
---|
*Miettii miksi toinen täällä Valon lapsi on ja toinen Yötä rakastaa* Heh! Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm |
Tellervo 18.11.2004 13:15:57 (muokattu 18.11.2004 13:16:07) | |
---|
'Miekii silloin Factoryssä olin ihan selvinpäin, eikä jännittänyt yhtään vaikka yleisöä oli hei kakskyt' Hihi. Ampukaa, liian lyhyitä ja tyhjiä kirjoituksia! Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm |
ReBeat 18.11.2004 13:48:52 | |
---|
arviointivirhe rohkaisun tarpeen ja kestokyvyn suhteen Pullosta sopiva annos rohkaisua? Jep. Melko säälittävää toimintaa. Ei välttämättä kovin kestävä tie pitemmän päälle, jos joka keikalle pitää vetää edes vähän viinaa että uskaltaa mennä lavalle. Veikkaan, että fanit haluaisivat nähdä useammin professional-keikkoja, joissa koko yhtye yrittää vetää koko homman niin tarkasti kuin suinkin. |
Deep Shadow 18.11.2004 13:53:22 | |
---|
Enpä jaksa uskoa, että tuossa mistään rohkaisusta on ollut kyse. Ajattelemattomuudesta ennemminkin... Onhan HIM kuitenkin euroopassa vetänyt täysille saleille isoja keikkoja, joten tuskinpa Valo mitään rohkaisua tuolle keikalle on tarvinnut. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Juzzu 18.11.2004 13:53:23 | |
---|
Tuskin kyse rohkaisusta oli, jos kerran edeltävä ilta samassa paikassa oli mennyt hyvin. Ehkä edellisen keikan jatkopileiden jatkopileiden jatkot olivat vähän venyneet. Vaan mitäpä tässä arvailemaan. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Lennu 18.11.2004 13:56:52 | |
---|
Veikkaan, että fanit haluaisivat nähdä useammin professional-keikkoja, joissa koko yhtye yrittää vetää koko homman niin tarkasti kuin suinkin. Pöh. Ne voi lähteä kattomaan Totoa. Mikä onkin hyvä pändi. Eikä himmissäkään mitään sinänsä huonoa. Hyvä että säväyttää, kuten joku tokaisikin jo wanhan viisauden, "any publicity is good publicity". Viallinen vääräleuka. |
Nimismies 18.11.2004 13:58:36 (muokattu 18.11.2004 14:02:56) | |
---|
Jani the Rock: Mä kehottasin mieluummin tota kirjottajaa hakemaan itselleen uuden idolin. Semmosen joka olis oikeesti sen rispektin arvonen. Tästä helvetin tuulipukujen, rallia ajavien maanviljelijöiden ja Nykäsen Matin maasta ei semmosta tuu ikinä löytymään. Tämä nyt on kyllä silkkaa paskaa. Suomesta ei löydy "rispektin" arvoisia muusikkoja? Johan on. (kukahan tämän kirjoitti): Rokissa on siis vieläkin kapinaa ja se herättää pahennusta. Pahennusta ei luultavasti aiheuttanut se että Valo joi viinaa vaan se että hän ei kyennyt suoriutumaan keikasta. Siinä mitään kapinaa ole. Harmillistahan tuo sinänsä on, mutta itsepäs töppäsivät. Mitäs läksi! For those about to ballad - we salute you! |
pellepelle 18.11.2004 13:59:08 (muokattu 18.11.2004 13:59:36) | |
---|
Ville veti yhen biisin makuullaan. Hupaisaa. Ja 10 minuutin välispiikit kuulostaa aika houkuttelevilta. |
Atommic 18.11.2004 14:01:45 | |
---|
Pöh. Ne voi lähteä kattomaan Totoa. Reps ja hoho! Hyvin sanottu! Ambition makes you look pretty ugly |
Valokaari 18.11.2004 14:11:06 | |
---|
Oli mitä oli niin Ville Valo saa suksia heartagramiensa kanssa suorinta tietä hevon vittuun. No niinpä tietysti. Se kuuluisa suomalainen kateus on tärkeä osa meitä. Milloin vain joku sattuu menestymään ja sitten sattuukin töpeksimään, niin eikös sitä alakin sitten saman tien netissä selän takana haukkuminen. Omapahan on asiansa miten kukin keikkansa hoitaa. Sekin on vaatinut ihan helvetisti töitä että sinne Amerikkaan on edes keikalle päästy - ei se nyt ihan niin ole että mölistään vain jotakin mikkiin, annetaan ProToolsin hoitaa levylle mahtavat soundit ja sitten vain dokataan punaviiniä päälle. Ihan samanlaista paskaa ne HIM:in pojatkin ovat joutuneet sietämään aikoinaan kuin monet teistäkin - tietysti voi olla jopa että täällä on ihmisiä joilla tuo keikka- ja kiertue-elämä on jäänyt vähemmälle ja kuvitellaan että ne ovat vain pelkkää päivänpaistetta ja ruusuilla tanssimista. Ville on saanut muutakin aikaan elämässään kuin pelkästään haukkunut muiden edesottamuksia netissä, se varmasti käy vähemmän lahjakkaiden luonnolle ja painetta pitää päästä purkamaan jotenkin. Sama juttu luultavasti tapahtuisi ihan kenen tahansa muunkin kohdalla, jos vaikkapa joku teistä sattuisi yllättäen menestymään ja olisi sitten jollakin keikalla kännissä, niin jopa tulisi vähemmän mairittelevia lausuntoja jopa kavereiksi luulemiesi ihmisten suista. No jaa, käsitykseni ihmiskunnasta ei muutenkaan ole kovinkaan kummoinen. Sitä kyllä vähän ihmettelen että Janin kaltainen lahjakas kirjoittaja vajoaa nyt tällä kertaa arvostelemansa tuulipukukansan tasolle tuonkaltaisilla kommenteilla. Tuo lainaamani kommentti voisi ihan yhtä hyvin tulla jonkin humalaisen, keski-ikäisen verkkareihin ja lippalakkiin pukeutuneen kaljamahaisen ja viiksekkään suusta, kovaan ääneen huudettuna, kirosanoilla höystettynä ja perään vielä itkunsekaisella äänellä soperrettua tilitystä siitä millaista paskaa nykymusiikki on ja miksi enää ei ole Junnu Vainion kaltaisia todellisia muusikoita. Rok rok. |
Jani The Rock 18.11.2004 14:12:34 | |
---|
Tämä nyt on kyllä silkkaa paskaa. Suomesta ei löydy "rispektin" arvoisia muusikkoja? Johan on. En mä ole noin sanonut. Suomessa on vaikka kuinka paljon rispektin arvoisia muusikkoja. Mutta ei semmoisia joista Jenkeissä tiedetään. Jos nyt ei Hanoi Rocksin jätkiä lasketa. Nääs kun se fani joka oli sen jutun kirjoittanut oli amerikkalainen. Pointti oli se, että siinä vaiheessa kun suomalainen potaattipää saa julkisuutta, siitä tulee automaattisesti idiootti. Eikä tota ajattelua tartte rajoittaa pelkkiin muusikoihin. Lukekaa vaikka Seiskaa ja miettikää onko sen päähenkilöistä yksikään kunnioituksen arvonen. The road never ends for me, kid. |
Johannes_t 18.11.2004 14:15:17 | |
---|
Veikkaan, että fanit haluaisivat nähdä useammin professional-keikkoja, joissa koko yhtye yrittää vetää koko homman niin tarkasti kuin suinkin. Niin, siis "muusikko"-fanit. Fanit haluaa, että bändi toimii mahdollisimman ei arkisesti, pitäähän fanituksen kohde olla ainakin vähän tavallista jampparaista ihmeellisempi. Siis ihan konkreettisestikin, melkein he-man/teräsmies. Negativen keskustelupalstalla on Antti Anatomy äänestetty maailman parhaaksi basistiksi ja kitaristit jakavat maailman parhaan kitaristin tittelin. Jotkut faneista oivalsivat tarkentaa, että ko. heput eivät varmastikaan ole tekniikaltaan lähelläkään huippuja, mutta nimenomaan heille, faneille, Negativen jampat ovat parhaita kitaristeja ja basisteja ikinä. Vaikkeivät soittaa osaisikaan. |
Jani The Rock 18.11.2004 14:29:32 (muokattu 18.11.2004 14:31:47) | |
---|
No niinpä tietysti. Se kuuluisa suomalainen kateus on tärkeä osa meitä. Heh. Mistähän tässä pitäs olla Valolle kateellinen? Menestyksestä ja julkisuudesta? Ei kiitos. En mä tee niillä mitään. Siinä menee yksityisyys ja hermot. Jos joutuisin mediapyörityksen uhriksi, luultavasti päätyisin joko hourulaan tai hautaan. Mä kun en siedä ihmisiä muutenkaan, saati sitten sitä että fanilauma tai paparazziarmeija roikkuisi koko ajan kannoilla ja päivystäisi kotitalon edustalla. Ja ambitiot on muilla taiteen aloilla kuin rockmusiikissa. Mutta tolta kantilta ymmärrän kyllä sen että julkimoiden päänupit sekoavat, ja viinaa ja muita aineita alkaa kulua kauheita määriä. No pitäskö olla sitten kateellinen siitä, että Valo saa naista? Eipä oikein siitäkään. Mä elän onnellisessa, vakituisessa parisuhteessa enkä ole sitä ennenkään harrastanut irtosuhteita. Entäs ulkonäkö? Pitäskö siitä olla kateellinen? Mä olen itteeni ihan tyytyväinen. Jos haluaisin olla jonkun muun näköinen niin Valo ei kyllä tulis ekana mieleen. No rahastako kenties? No jaa. Aika hyvin tässä on pärjätty. Mutta jos rahasta pitää ruveta jollekin olemaan kateellinen, niin rikkaampiakin tyyppejä löytyy kuin Valo. Että vähiin ne kateuden aiheet Valosta puhuttaessa jää. Sitä kyllä vähän ihmettelen että Janin kaltainen lahjakas kirjoittaja vajoaa nyt tällä kertaa arvostelemansa tuulipukukansan tasolle tuonkaltaisilla kommenteilla. No joo. Elämä on täynnä pieniä pettymyksiä. Regressio on välillä ihan tervettä ja hyvää terapiaa. Jaksaa sitten olla taas fiksuna kun heittäytyy välillä lapselliseksi. Mutta tosissani mä tonkin kirjotin. Inhoan Valoa ja sitä että se pakkaa tonaiheisen musiikin tommoseen ällöttävän vaaleanpunaiseen pakettiin, heartagrameineen päivineen. Se vituttaa ja ällöttää. Ja pistivät jotkut mulle tosta kommentista plussaakin. Tuo lainaamani kommentti voisi ihan yhtä hyvin tulla jonkin humalaisen, keski-ikäisen verkkareihin ja lippalakkiin pukeutuneen kaljamahaisen ja viiksekkään suusta, kovaan ääneen huudettuna, kirosanoilla höystettynä ja perään vielä itkunsekaisella äänellä soperrettua tilitystä siitä millaista paskaa nykymusiikki on ja miksi enää ei ole Junnu Vainion kaltaisia todellisia muusikoita. Junnuhan oli kova jätkä. Todellinen sanataiteen virtuoosi. Sille mä olen mieluummin kateellinen kuin Valolle. Mutta ei tommonen kuvailemasi kaltainen tyyppi osaisi lausua sanaa "heartagram", eikä varmaan kirjoittaakaan. The road never ends for me, kid. |
paranoid android 18.11.2004 14:31:27 | |
---|
Miehellä on noussut kusi päähän. Nahkaliivit paukkuu. |
C 18.11.2004 14:41:31 | |
---|
Miehellä on noussut kusi päähän. Tämän verran on Villellä ja pojilla vielä aikaa korjata tai pahentaa tilannetta Amerikassa. Eiköhän kuitenkin anneta jätkille mahdollisuus? THU 18.11. THE ROCK CLUB, Pittsburgh, PA FRI 19.11. STATE THEATRE, Detroit, MI SAT 20.11. RIVIERA THEATRE, Chicago, MI SUN 21.11. QUEST CLUB, Minneapolis, MN WED 24.11. THE FILLMORE, Denver, CO FRI 26.11. HOUSE OF BLUES, Las Vegas, NV SAT 27.11. MARQUEE THEATRE, Phoenix, AZ MON 29.11. SOMA, San Diego, CA TUE 30.11. WARFIELD THEATRE, San Francisco, CA THU 02.12. AVALON, Los Angeles, CA SAT 04.12. WILTERN THEATRE, Los Angeles, CA ( www.heartagram.com) Paskimmillaankin heavy on parasta! |