Aihe: Risti väärinpäin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Pelsi
18.11.2004 08:58:43
Impaled Nazarene: The Endless War
(music: M. Arnkil, lyrics: M. Luttinen)

Hehe... Ok...

Stryper: Soldiers Under Command

We are the soldiers under God's command
We hold His two-edged sword within our hands
We're not ashamed to stand up for what's right
We win without sin, it's not by our might
And we're fighting all the sin
And the good book -- it says we'll win!

Soldiers, Soldiers, under command
Soldiers, Soldiers, fighting the Lords battle plan

Are you a soldier under God's command
Help fight the good fight, join us while you can
The battle that's waiting is fought so easily
Through Him, without sin there is victory
And were fighting all the sin
And the good book -- it says we'll win!

Soldiers, Soldiers, under command
Soldiers, Soldiers, fighting the Lords battle plan

Ja se on http://www.stuntman.fi/ .
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
Super-Jari
18.11.2004 11:01:25
Kuningas Aspiriini - Tonnikala

Söin eilen tonnikalapurkillisen kakkaa.
Heissi
18.11.2004 13:53:53
Hehe... Ok...

Stryper: Soldiers Under Command

Tää oli kyl mainio.

Ja se on http://www.stuntman.fi/ .

Ohops.
"Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö.
Aegis
18.11.2004 22:08:51
Usein on päällä paita missä on koko selän kokoinen risti. Siitä, onko se oikein- vai väärinpäin voi olla montaa mieltä. Jos minulta kysytään, niin se on oikein päin. Minä en halua kuulua mihinkään lahkoon koskaan, vaan koota omat ajatukseni kaikesta siitä mitä maailmasta löytyy. Mitä helvetin järkeä on alkaa väittämään että on oikeassa? Eihän siinä opi mitään jos väittää jo tietävänsä kaiken. Minusta pitäisi lähteä siitä, että OLEN VÄÄRÄSSÄ ja miettiä aina parempaa ratkaisua. Vierivä kivi ei sammaloidu.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
zorro
18.11.2004 22:59:06
Repesin kyllä totaalisesti :D Aina yhtä hauskoja nää wannabesatanistit :) Sähköpostiosoite 6sic6 @ another-world.com
EdIT: typo

minun mielestä aloitusviesti on ihan asiallinen.
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII
Super-Jari
19.11.2004 09:48:27
Usein on päällä paita missä on koko selän kokoinen risti. Siitä, onko se oikein- vai väärinpäin voi olla montaa mieltä. Jos minulta kysytään, niin se on oikein päin. Minä en halua kuulua mihinkään lahkoon koskaan, vaan koota omat ajatukseni kaikesta siitä mitä maailmasta löytyy. Mitä helvetin järkeä on alkaa väittämään että on oikeassa? Eihän siinä opi mitään jos väittää jo tietävänsä kaiken. Minusta pitäisi lähteä siitä, että OLEN VÄÄRÄSSÄ ja miettiä aina parempaa ratkaisua. Vierivä kivi ei sammaloidu.

Olet väärässä.
Aegis
21.11.2004 17:00:45
Olet väärässä.

Jätkä tajusi. Nyt kun joku muukin vielä tajuaisi idean.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
trih
27.11.2004 20:16:11
Jokainen ristiä ylös- tai alaspäin kaulassa roikottava ihminen tietää sisimmässään olevansa heikko. Pätee myös muihin uskontosymbooleihin.
"Everybody knows that the dice are loaded"
tatti-
30.11.2004 00:41:38
Uskosta vanhurskas saa elää.
Aikamoista..
Aegis
01.12.2004 15:13:04
Jokainen ristiä ylös- tai alaspäin kaulassa roikottava ihminen tietää sisimmässään olevansa heikko. Pätee myös muihin uskontosymbooleihin.

Perustele.
severia
01.12.2004 20:52:17 (muokattu 01.12.2004 20:53:03)

Perustele.

couldn't agree more. Aika heikkoa laittaa kappaleiden nimiä tänne.
Super-Jari
01.12.2004 21:28:42

Eli voisimme siis olettaa kaikkien jotka kuuntelevat musiikkia ulkona kulkiessaan olevan natseja ja kaikki joilla on luokkasormus pitävät samaa sukupuolta erityisen viehättävänä. Kyllä. Samoin kaikki lenkkareita pitävät ovat kommareita ja kaikki punahiuksiset ovat poikkeuksetta kovia yskimään ja palelevat helposti ja vihaavat isäänsä. Jep. Näin on. Lets!
"ollaan kaikki niin paskoja että myydään soittovehkeet ja ostetaan mopot" - Vasara treenien jälkeen, 26.4.2004 22:52:09
Witzer
07.12.2004 19:25:12
"Jos Jeesus olisi ammuttu, kantaisivatko kristityt kivääriä kaulassa?"

Tuli jonkun fiksun esittämä kysymys mieleen tätä keskustelua lukiessani.
Varaani
08.12.2004 14:54:15

Höh, kamoon. Ei Jeesusta itse ristillä tapettu vaan hän kuoli ristille.
Tuomas
08.12.2004 16:17:57

Bill Hickshän tätä taisi kysyä. Että "jos Jeesus tosiaan tulee takaisin maanpäälle, luuletteko tosiaan, että hän haluaisi nähdä enää ikinä yhtään ristiä?"
Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist! Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
BMF
05.04.2005 01:59:08 (muokattu 05.04.2005 02:00:06)

No riippuu siitä et ammuttiinko se kiväärillä, haulikolla, tykillä, kranaatinheittimellä, singolla, pistoolilla vaiko mannertenvälisellä ohjuksella... :D

Tosin muutamaa noista olisi aika vaikea kantaa kaulassa...

edit. korjailua
Arcane
05.04.2005 09:30:57
niiinkävi, mutta mutta. asia on kuitenkin niin että väärinpäin risti kuvaa jeesuksen vastakohtaa - perkelettä , koska on päinvastainen - niinkuin hyvä ja paha - normaali risti - väärinpäin risti.

Itse asiassa perkele ei liity kristinuskoon millään tavalla. Perkele on joku wanhan ajan (tietääkseni virolainen) pakanajumala. Jeesuksen vastakohta on sitten antikristus.
Ja mehän emme hevillä kuole! Pastilli? Kalamies #31 >-)))>
Jani The Rock
05.04.2005 09:34:26

Itse asiassa perkele ei liity kristinuskoon millään tavalla. Perkele on joku wanhan ajan (tietääkseni virolainen) pakanajumala. Jeesuksen vastakohta on sitten antikristus.

Mutta entäs se saatana sitten? Se, joka kiusasi Jeesusta erämaassa?
The road never ends for me, kid.
Rattata
05.04.2005 10:14:44

Eikös se perkele, saatana, antikristus ole kaikki sitä samaa hihhulia? Kyllähän kuitenkin raamatussa puhutaan paljon perkeleestä, sinun kalamiehenä luulisi sen tietävän.
Kurkut silmille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)