Aihe: Behringer
1
Fortune
30.01.2003 14:38:04
Eivät ole kitarakäyttöön tehtyjä, vaikeita ohjata (eikös noissa ole aika mahdotonta vaihtaa lennosta efektiä helposti?) kitarakäytössä.

Säästä mieluummin vähän ja osta vaikka jokin Alesiksen tai Lexiconin malli. Lexiconin MPX100 maksaa Hgin musiikissa 260e, mikä ei todellakaan ole paha ja kitarakäytössä siitä on enemmän iloa. Ja vie yhden unitin vähemmän kallisarvoista räkkitilaa.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Chemo
30.01.2003 15:10:40 (muokattu 30.01.2003 15:28:24)

Mulla on sekä "Virtua-Liisa" että "Modu-Liisa" räkissä, ja ne ovat olleet nimenomaan kitarakäytössä. Ovat kulkeneet keikoilla mukana jostain vuodesta '99 lähtien, tai jotain semmoista. Ovat kestäneet hyvin, ja tehneet sen mitä pitikin.

Nyt olen jättänyt ne kuitenkin pois käytöstä. Vaikka molemmat laitteet tarjoavat monenlaista efektiä, niin itse halusin niistä kuitenkin vain reverbin ja choruksen. Semmoiset miedot, mitkä saa olla koko ajan päällä; tästä syystä se, että soundien vaihtaminen kesken biisin on aika huonoa, ei haitannut minua yhtään. Korvasin Behringerit nykytsydeemissäni näin:

-Virtualizer (toimi reverbinä) -> Electro-Harmonix Holy Grail
-Modulizer (toimi choruksena) -> Electro-Harmonix Small Clone

SKB:n spedulauta, jossa mulla nuo pedaalit ovat, on ainakin h**vetisti kevyempi kantaa kuin räkki. Ja ovathan nuo EH:n pedaalit aika paljon luonteikkaampia vehkeitä kuin puhdasäänipuolen multiefektit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)