Aihe: Megadethin levyjen vanhat versiot?
1 2 3
JeKo
15.11.2004 15:43:36

Löytyykö Rust in peacesta, Youthanasiasta ja Cryptic Writingssista enää niitä ei-uudelleenremastertoituja versioita? En henk. koht. tykännyt noista remastered-levyistä.
Ben_D
15.11.2004 15:47:15

Eiköhän niitä divareista löydy ainakin jos ei muualta. Ja tietysti vinyylinä.
sub zero
15.11.2004 15:52:45
Kyllähän jos remasterit on juuri ilmestyneet niin usein vanhojakin versioita näkee vielä kaupoissa. Jos ei ihan varsinaisissa levykaupoissa niin Anttiloissa ja semmoisissa tavarataloissa voi käydä parempi tsägä. Levykaupoista voi muuten ehkä kysyä et olisko niitä josssain varastossa niillä. Ne on saattaneet ottaa pois näytiltä.

Jostain amazonista vois kans löytyä, mutta sitten pitäis olla varmaan niihin yhteydessä että ne lähettää tosiaan ne remasteroimattomat.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
JeKo
15.11.2004 15:58:02

Crypticin ja Rustin löysin. Youthanasia vielä uupuu. Paikallinen levymesta myy 20 eurolla :) Kyllä kympillä pitäis perhana irrota.
Mrezzye
15.11.2004 17:07:40

Crypticin ja Rustin löysin. Youthanasia vielä uupuu. Paikallinen levymesta myy 20 eurolla :) Kyllä kympillä pitäis perhana irrota.

Kysynnän ja tarjonnan laki sanoo toisin.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
sub zero
15.11.2004 17:26:51
Kysynnän ja tarjonnan laki sanoo toisin.

No jaah... Hinnat vaihtelee kyllä aika paljon eri paikoissa, joten takana on varmaan muutakin kuin kysyntä ja tarjonta. Siis useinhan joidenkin levy-yhtiöiden levyt on aina ne kalliit.

Spinefarmia pidetään kalliina mutta Mercyful Faten Melissan löysin sieltä kympillä kun taas Free Record Shopissa se oli jotain 18 euroa.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Naama-amis
15.11.2004 19:00:53
Vanhojen prässääminen on ainakin lopetettu mutta eihän se sitä tarkoita etteikö noita löytäisi. Maailmahan on pullollaan megadediä.

Täytys varmaan hommaa vihdoin alkup. rust in peace CD.
"It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs
Keke Urlaub
15.11.2004 19:29:59

Mihinkähän mä joskus hukkasin sen kansivihkosen. Kyä nyt harmittaa. Joku saa lähettää mulle, jos omistaa ylimääräisen.
Shake before use.
aku.miettinen
15.11.2004 19:50:07
Jos haluatte alkuperäisen Rust in peacen niin ostakaa mulle Kreatorin - Pleasure to Kill niin voin lähettää ton teille :D
noir
16.11.2004 18:49:50
Muutenkin ketuttaa, kun sen uudelleensörkkimisen lisäksi ovat kopiosuojattuja, eikä ylpeys taivu sellaista ostamaan. Periaate miehen tiellä pitää, sekä kitka.

Rust In.. löytyi sattumalta divarista. Hyvällä säkällä hölmöt vaihtavat kunnolliset noihin uusiin ja lähettävät vanhat levyt divariin meille fiksummille ja hitaammille.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Basil79
17.11.2004 12:37:52
Olen vähän vanhempi deth fani ja kyllä mulle nuo uudet versiot menee paremmin, vaikka melkeinpä yks hailee kuunteeleeko uutta vai vanhaa. Kosmeettisia eroja..
Ben_D
17.11.2004 12:42:46

Olen vähän vanhempi deth fani ja kyllä mulle nuo uudet versiot menee paremmin, vaikka melkeinpä yks hailee kuunteeleeko uutta vai vanhaa. Kosmeettisia eroja..

Imuroin remasterit mp3:na enkä kyllä itsekkään mitään ihmeellista eroa huomannut alkuperäisiin vinyyliversioihini verrattuna.

Jotain sensurointia siellä tais olla? Kuuluu *piip* kirosanojen päällä. Jos näin on niin aika perseestä.
Emeritus
17.11.2004 16:16:45
Jotain sensurointia siellä tais olla? Kuuluu *piip* kirosanojen päällä. Jos näin on niin aika perseestä.

Missä levyssä noita piippejä on? Jo menee haljuksi, mutta pitäähän nuorisoa suojella rappiolliselta musiikilta... Itsellä on Rust In Peace ja Peace Sells-remasterit, eikä piippejä ole.
Jos latasit vahingossa siistityn version? Ameriikan ihmemaassa tuppaavat myyvän originaalia sekä piipitettyjä versioita levyistä.

Sitten joulunpyhien jälkeen naperot käyvät sankoin joukoin kaupoissa vaihtamassa saamansa sensuroidut levyt alkuperäisiin...
samwyse
17.11.2004 17:19:14

Ainoa piipattu biisi on juuri tuo remasteroitu These Boots.
Aleksi-serkku
18.11.2004 16:08:29
Valaiskaapa mua, onko myös Killing Is My Business remasteroitu, sitä kun ei mistään kaupoista löydy, ei uutena tai vanhana painoksena? Myöskään System Has Failedin mukana tulleessa Supermegaextranewlyremasteredmegadeth-lärpäkkeessä ei siitä kerrottu mitään, mutta silti ihmiset höpäjää sensuroidusta These Bootsista? Tätä pientä kulkijaa hämmästyttää ja kummastuttaa moinen...
Lentäjä-ässät työssään! MEKKALA #4
samwyse
18.11.2004 16:22:17

http://www.megadeth.com/kimb.html

KIMB remasteroitiin pari vuotta aikaisemmin. TSHF:n mainoksessa on vain Capitolin ja Sanctuaryn levyt. KIMB on kolmannen levy-yhtiön (alkup. Combatin ja remix Relativityn) levy. Kai siinä joku sopimustekninen juttu, kun ei voinut laittaa mainokseen.
Aleksi-serkku
18.11.2004 17:52:41
http://www.megadeth.com/kimb.html

KIMB remasteroitiin pari vuotta aikaisemmin. TSHF:n mainoksessa on vain Capitolin ja Sanctuaryn levyt. KIMB on kolmannen levy-yhtiön (alkup. Combatin ja remix Relativityn) levy. Kai siinä joku sopimustekninen juttu, kun ei voinut laittaa mainokseen.

Kiitokset!
Lentäjä-ässät työssään! MEKKALA #4
drlecter
18.11.2004 22:16:53

Myön rust in peacen, tarjotkaa..
Ihminen on viisas mies. FretboardFromHell Directions
Jucciz
19.11.2004 00:49:05
Nuo remasterit olivat pettymys. Virvelin tilalle on molempiin pistetty joku ärsyttävän kuuloinen sample, pariin biisiin on tullut lisäintroja, lauluja on vedetty vaikka kuinka moneen biisiin uusiksi. Ilmeisesti kitaroita myös, tai ainakin ne on miksattu uusiksi.

Tällaista pohdintaa sen pohjalta, että erehdyksissäni ostin vanhana Megadeth-diggarina Rust in Peacen ja Countdown to Extinctionin. Biisit on hyviä, mutta tykkäsin vanhoista miksauksista enemmän. Ostakaa nuo minulta pois. :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)