kiss 15.11.2004 12:31:47 | |
---|
olen....toimii kuin häkä silmään...pojat tietää miten sitä heviä soitetaan... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
hognabbt 15.11.2004 12:32:00 | |
---|
Mä käännyn kyl Slayerin puoleen! Loistavat kitaristi King-Hanneman ja Lombardo! Ja kylähän se bodom täytyy tänne sekaan heittää,vaikka bodomin musa onkin nykyjään sellaista bilemusaa! Mulla on vähän toisenlainen mielipide Slayerin suhteen. Vaikka olen vuodet jo ollut Slayerin palvoja, niin en kyllä niinkään teknillisesti ylistäisi Hannemania ja Kingiä. Lähennä uskomattomien riffien teko on hatunnoston arvoista. Teknillisesti ottaen uskoisin kuitenkin esim. alkuperäis Testament kaksikko Skolnic&Petersonin vievän pidemmän korren. Vaikeat riffit eivät silti aina tarkoita parasta lopputulosta. *IMO* |
evil666 15.11.2004 12:33:15 | |
---|
ai,pitää varmaan ostaa se..? tiiätkö kuka sitä myy jä pajon se maksas? ...pojat heitti kesällä jossain bileissä huippu keikan... Sex,drugs and rock´n roll |
Sanchez 15.11.2004 13:43:29 | |
---|
Adagio ja Symphony X "There is no sin except stupidity" --Oscar Wilde |
l@ho 16.11.2004 11:39:29 | |
---|
Noitahan riittää mutta Dream theater tulee mulla ekana väkistenki mielee, jos puhutaa soittotaidosta - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
leather rebel 16.11.2004 12:15:29 | |
---|
Ex Jason Becker vaikka se ei ollut mikään bändi. Otetaan huomioon että Perpetual Burn äänitettiin Jasonin ollessa 17-vuotias... "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Blasphemer 17.11.2004 13:13:45 | |
---|
Ensimäisenä tuli mieleen: Megadeth Emperor Mutta kun asiaa vähänkään pidempään ajattelee, vastaus voisi olla lähes mikä tahansa, onhan sitä jos jonkinnäköistä täysin uskomattomien juttujen vetäjää... "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
täällä tuntuu nyt olevan black/death/ ym. "nykymetalli" suosiossa, mutta en usko olevani aivan väärässä jos mainitsen vanhan koulukunnan Judas Priest-nimisen orkesterin. Varsinkin Painkiller-levy, jossa Scott Travis hoitaa rumpuilun! En ole vieläkään löytänyt toista hevilevyä, joka vedetään läpi tuolla tiukkuudella. Slayer on toinen kova pumppu, jossa kitaran ja rumpujen tiukkuus tekee siitä vaikeaa soitettavaa. Dream Theater on myös pirun taitava bändi! |
Booligan 17.11.2004 15:58:54 | |
---|
Joku sanoi että Slayer. Mielestäni Hannemann ja King ovat yksiä paskimpia lead kitaristeja koskaan. Mutta se ei estä bändiä tekemästä hyvää musiikkia. Dave Lombardo taas on todella kova rumpali. kyllä se taitaa niin olla että DT erottuu muiden yläpuolelle, he osaavat tehdä niitä biisejäkin. Meshuggahia kun kuuntelin niin meinasin kaivaa hirttoköyttä jo esiin, oli niin puuduttavan tylsiä ja itseään toistavia biisejä. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
MrQ 17.11.2004 16:02:28 | |
---|
Joku sanoi että Slayer. Mielestäni Hannemann ja King ovat yksiä paskimpia lead kitaristeja koskaan. Mutta se ei estä bändiä tekemästä hyvää musiikkia. Dave Lombardo taas on todella kova rumpali. kyllä se taitaa niin olla että DT erottuu muiden yläpuolelle, he osaavat tehdä niitä biisejäkin. Meshuggahia kun kuuntelin niin meinasin kaivaa hirttoköyttä jo esiin, oli niin puuduttavan tylsiä ja itseään toistavia biisejä. MÄ melkein sanoisin että Symphony X:n kaverit soittais ne pöydän alle. Mutta en oo varma, musta kun DT on niin hemmetin tylsää etten jaksa kuunnella kuin kikkailun takia. |
Booligan 17.11.2004 18:04:30 | |
---|
MÄ melkein sanoisin että Symphony X:n kaverit soittais ne pöydän alle. Mutta en oo varma, musta kun DT on niin hemmetin tylsää etten jaksa kuunnella kuin kikkailun takia. Tässä tapauksesahan täytyy tutustua Symphony X:n. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
MrQ 17.11.2004 18:15:15 | |
---|
Tässä tapauksesahan täytyy tutustua Symphony X:n. Sitä vois karrikoida DT:n ja sankarihevin välimuodoksi. Progeilee vähemmän, mutta sitten kun pelleily alkaa niin voi jeesus mitä pelleilyä sieltä tulee.. |
Goodfellas 17.11.2004 18:22:29 | |
---|
Joku sanoi että Slayer. Mielestäni Hannemann ja King ovat yksiä paskimpia lead kitaristeja koskaan. Mutta se ei estä bändiä tekemästä hyvää musiikkia. Dave Lombardo taas on todella kova rumpali. kyllä se taitaa niin olla että DT erottuu muiden yläpuolelle, he osaavat tehdä niitä biisejäkin. Meshuggahia kun kuuntelin niin meinasin kaivaa hirttoköyttä jo esiin, oli niin puuduttavan tylsiä ja itseään toistavia biisejä. Niinhän se, jos katsotaan puhtaasti tekniikkaa ja soolojen vaikeusastetta, mutta kovin moni ei pysty esim.Hannemannin nopeuteen komppaamisessa! Angel Of Deathillä tuskin on taidekorkeakoulussa paljoa arvoa, mutta kuka heistä vetää tuon biisin läpi samalla tiukkuudella?! Eli nää on näitä juttuja minkä tähden porukka usein kinaa esim.Bodomin ja Metallican taidoista. Edellämainitut bändit eivät ehkä ole puhtaasti teknisesti maailman taitavimpia, mutta riittää niissäkin haastetta ihan kovallekin kaverille. King ja Hannemann ovat kyllä maailman tasolla suht vaisuja lead-miehiä, mutta kun puhutaan koko bändin soitosta niin nousee Slayer ihan hyvään arvoon! |
Hohhoijaa 17.11.2004 18:26:24 (muokattu 17.11.2004 18:38:53) | |
---|
Children of Bodom... tai sitten ei. |
Super-Jari 17.11.2004 18:38:34 | |
---|
Sanonpas notta Testament. |
Corpsegrinder 17.11.2004 19:01:23 | |
---|
täällä tuntuu nyt olevan black/death/ ym. "nykymetalli" suosiossa, mutta en usko olevani aivan väärässä jos mainitsen vanhan koulukunnan Judas Priest-nimisen orkesterin. Varsinkin Painkiller-levy, jossa Scott Travis hoitaa rumpuilun! En ole vieläkään löytänyt toista hevilevyä, joka vedetään läpi tuolla tiukkuudella. Slayer on toinen kova pumppu, jossa kitaran ja rumpujen tiukkuus tekee siitä vaikeaa soitettavaa. Dream Theater on myös pirun taitava bändi! Simon Phillips soitti Sin After Sin'llä. |
skebajaba 17.11.2004 23:56:01 | |
---|
en oo varmaan eka kenen mielestä dream theater ja symphony x, ovat ainakin saakutan kovia kikka miehiä ja teknisiä soittajia. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
zzy 18.11.2004 04:06:27 | |
---|
Emperor, Opeth, Susperia, Steve vai, Eternal oath, Soilwork |
L.C.F 18.11.2004 20:41:21 | |
---|
Kyllä soon cannibal corpse, emperor, rhapsody(?), dimmun spd levyllä kosketin hässäkät on aika hankalan kuulosia...? Siinä ainaki muutama mun mielestä taitava bändi... snää |
skebajaba 18.11.2004 21:07:11 | |
---|
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |