Aihe: Miksi saundzekki?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
mr.muzak
17.11.2004 03:23:07
Munsta on todella hienoa, että Suomen kovimmat äänipaavot jaksavat kommentoida asialinjalla omia näkemyksiään! *nostaa hattua*

Joo samaa mieltä, ja myöskin täällä erottuu ammattilaiset ja ne muut, joilla on vaan...ööö...liikaa aikaa/energiaa...
kivi
17.11.2004 11:18:41
Jos sä et ymmärrä selvää Suomen kieltä niin kenen ongelma se on? Toisaalta on hyvä jos kuvien kattelun lisäksi oot laajentanu ja luet jo otsikotkin. Hyvä hyvä. Siitä se lähtee. Siinä otsikon alla on sitten se selventävä osa tekstiä. Ihan kuin sanomalehdissäkin. Siis jutuissa, ei sarjiksien puhekuplissa.

Mä oon kyllä ihan samaa mieltä. Mitään ongelmaa ei olisi ollut jos olisitte lukeneet sen tekstinkin mitä kirjoitin. Sopii sitä nyt sitten ihmetellä että mistä jankataan.

Hyvä, hyvä, äijät. Nyt on jo melkeen rauha maassa. Pitäkää kieli keskellä suuta, niin hyvin menee.

Mä nään jo rauhankyyhkysen, kuin se taapertaa tuossa oliivipuun lehvä nokassa...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Notefix
17.11.2004 11:23:53

Mä nään jo rauhankyyhkysen, kuin se taapertaa tuossa oiivipuun lehvä nokassa...

No, kyseessä lienee kuitenkin vaan välirauha. Eihän oikeasti paljon periksi oo annettu kummassakaan leirissä. Ne ei vaan jaksa enää :D
My name is Baron, Notefix Baron "
Teijo K.
17.11.2004 11:33:00

No, kyseessä lienee kuitenkin vaan välirauha. Eihän oikeasti paljon periksi oo annettu kummassakaan leirissä. Ne ei vaan jaksa enää :D

Kyllä. Rauhan symbolina kyyhkynen on mitä kuvaavin, sillä aivan kuin kyyhkynenkin joka nopeasti lentää pois, menee rauhakin aina nopeasti ohi. Miettikääpä mikä on sodan symboli?
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
leka
17.11.2004 11:43:43 (muokattu 17.11.2004 11:44:24)

Eikun nyt kaikki on sitoutuneita rakentavaan keskusteluun.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
JCM
17.11.2004 12:52:33

Miettikääpä mikä on sodan symboli?

Jos oliivipuun lehvä nokassaan tallusteleva kyyhkynen on rauhan symboli, niin sodan symboli voisi olla vaikka palava taskukenguru.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
sormunen
17.11.2004 13:44:09 (muokattu 17.11.2004 13:48:09)

Mitään ongelmaa ei olisi ollut jos olisitte lukeneet sen tekstinkin mitä kirjoitin. Sopii sitä nyt sitten ihmetellä että mistä jankataan.

Kerro nyt vielä, että mistä sä sen "vartin" tempaisit? Koska jos siinä sound checkissä ei ole mitään ongelmaa, niin mikä siinä viattomassa viidessätoista minuutissa riipii?

PS EDIT. Musta voisi lopettaa ton "leireistä" puhumisen. En mä ainakaan vaivaudu oleen missään leireissä. Enkä myöskään usko, että olisi kyse siitä, että Jamia jotenkin "ymmärrettäisiin väärin".
MrQ
17.11.2004 15:10:03
Kerrataans eräs asia heti ja nyt.

Minä en ymmärrä ääniteknologiasta vittuakaan.

Minulle on aivan samantekevää soittajana kuka hoitaa millläkin periaatteela mitkäkin saundit, kunhan hyvältä kuullostavat yleisöön, että selvän saavat.

Siihen en siis ota kantaa.

Tähän otan. Kaverin vinkistä tsekkasin trriidein lävitse.
Ja hemmetti oikeasti. Tässä on ihan turhaa Sormusen kiusata Jamia ja Jamin Sormusen herraa -sama pätee kaikkiin muihinkin kirjoittajiin toki joiden nimeä en muista enkä jaksa katsoa jotak osaltaan fleimaavat täällä toisiaan- te kaikki siteeraatte jo melkeimpä tahallanne toisianne kuin piru raamattua.

Jokainen kaivelee provosoivimman mahdollisen lauseen, ottaa sen pois kontekstistaan, jolloin se menettää merkityksensä ja siteeraa sitä paholaisen virne naamallaan ja typettää älyttömyyksiä.

Tämän triidin lukeminen oli suoraan verrattavissa tervan juomiseen. Hei jumalauta kaverit, mun tarttis katsoa teitä pirusti ylöspäin keskimäärin parinkymmenen vuoden ikäeron takia, ja niin pyrinkin tekemään mutta hesus gonzales sentään vaikea tämmöistä tekstä lukeneena uskoa hittojakaan että sitä tulisi itse yhtään viisaammaksi, jos ei kellään ole sisälukutaitoa ja enemmän kiire inttää triviaaliesta kuin kuunnella mitä muila on oikeasti sanottavana.

Sitten nämä tyypit jotka tulevat jollekin jamille vittuilemaan teiniviiksiään froteepyyhkeellä ajaen: korville vetelen Jaminkin puolesta. Kyllä vanhempia pitää vähän pystyä kunnioittamaan vaikka olisikin kovakalloinen visapää tai sormunen.

Ja jumalauta tämä etenkin Jamille ja Sormuselle: Te teette toisillenne ihan samoja asioita. Tuo yllämainitsemani asia, kontekstista lauseen poistaminen, sen te teette niin antaumuksella että siinä ei ole tolkkua.

Sitä on moni sanonut että siksi kiukuttelette toisillenne kun olette niin samanlaisia. Nyt minä sanon sen teille. Paiskatkaa hanskaa, ukot perkele. Kyllä tarttee Suomessa miehestä löytyä sen verran puhtia että pystyy omat virheensä myöntämään ja kaverille menneet pahat anteeksi antamaan.

Ja ei mitään inttämistä että tuo ensin ja mutku. Minä määrään justiinsa näin.

Kiitos kun jaksoitte, kunnioittaen:

MrQ
Joni K.
17.11.2004 15:27:30
Jokainen kaivelee provosoivimman mahdollisen lauseen, ottaa sen pois kontekstistaan, jolloin se menettää merkityksensä ja siteeraa sitä paholaisen virne naamallaan ja typettää älyttömyyksiä.

Juuri näin aion seuraavaksi tehdä.

Sitten nämä tyypit jotka tulevat jollekin jamille vittuilemaan teiniviiksiään froteepyyhkeellä ajaen

Katselin tuota profiilissasi olevaa omakuvaa.....

Ja ei mitään inttämistä että tuo ensin ja mutku. Minä määrään justiinsa näin.

Kylläpä olet hauska, ja aikuinen. Ja mukavaa että tsekkasit tämänkin trriidein lävitse, ja opetit meille itseäsi 20 vuotta vanhemmille teiniviiksille uusia sanoja. Toivottavasti kerrot joskus niiden merkityksenkin.
MrQ
17.11.2004 15:32:33
Tämähän meni just ja tasan nappiin.

Voi hyvää päivää sinun kanssasi. Mutta kiva kun panit viikseni merkille. Niitä vaivalla kasvattelin että edes joku huomaisi että murrosikäni on ohitse. Nyt kun vielä yökastelukin lakkaisi niin kehtaisin pitää itseäni aikuisena.
JCM
17.11.2004 15:33:57

Kylläpä olet hauska, ja aikuinen. Ja mukavaa että lävitse, ja opetit meille itseäsi 20 vuotta vanhemmille teiniviiksille uusia sanoja. Toivottavasti kerrot joskus niiden merkityksenkin.

Ei tää oo totta enää. Pitäkää tunkkinne!
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Fuzzy Boner
17.11.2004 15:41:22
Ei tää oo totta enää. Pitäkää tunkkinne!

Älä nyt. Tää on parasta viihdettä. MrQ: tääl + välillä tm-palstalla on turha ees yrittää olla peace.
My name is
MrQ
17.11.2004 15:45:21
Joo ei kannata näemmä yrittää... Kaipa se aikuisen miehen itsetunnolle käy liiaksi kun lapsetkin tajuaa että nyt on ukot tyhmäilleet. Ja vielä tulee sanomaan siitä.

Vittu on mullakin prospektit jos tähän tulen itse ajautumaan.
paavi
17.11.2004 15:51:00 (muokattu 17.11.2004 15:51:18)
Älä nyt. Tää on parasta viihdettä. MrQ: tääl + välillä tm-palstalla on turha ees yrittää olla peace.

Epäonnistuneen nikinvaihtajan kanssa täysin samaa mieltä! Ainakin siitä, että tää on parasta viihdettä.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
MrQ
17.11.2004 15:57:25
Aina pysyvä, ketään hyödyttämätön ja kallis ylläpitää, hmm..

Pitääpä miettiä sopivaa symbolia.

Yhdysvaltojen lippu, kenties?
paavi
17.11.2004 16:30:03
Mulle on jääny mysteeriksi tuo hillitön säätämisen tarve. Jos pa-kamansa tuntee ja ne on ties kuinka monta kertaa viritellyt, niin miksi se silti joka kerta vaatii vartin basarinjytkettä, vartin muita soittimia ja vähän lauluakin? Perustelkaa tai lopettakaa moinen teatteri.

Hei, tuolla turhuuspalstalla alettiin päästä mysteerin jäljille. Tuo on nimittäin niin kutsuttu akateeminen fartti.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
Torniojaws
17.11.2004 16:54:09

Yhdysvaltojen lippu, kenties?

Olisi muuten sopiva, mutta nuori maahan se on, joten ei voi luokitella aina pysyväksi, varsinkin kun näyttää sisällissota tulevan sinne.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Jami
17.11.2004 20:03:19

korville vetelen Jaminkin puolesta.

Hyvä! Tekisin itte mutta ku nuo kaikki pahvit asuu sielä kaukana rajamailla.

Rauhankyyhky? mitä? pulut on joutavia jokapaikan sottaavia roskalintuja. Paree jotteivat tuu haulikon kantaman sisälle.

178 postausta oon teitä taas viihryttäny. Viäläkö joku sanoo jotta turha jätkä? hä? laskekaas sormusen aloottamat topicit. hähähäh.
fletarehtaa ne palijo häjyysemmäkki!
Mikael
17.11.2004 20:16:16 (muokattu 17.11.2004 20:16:29)

Tulee ihan peruskoulu mieleen. Sielläkin oli aina se yks nilkki, joka vittuili ja sekoili joka suuntaan ja sit kun joku anto sille dunkkuun niin molempia toruttiin ja istutettiin koulun jälkeen. Muuten jos tää rähinäurvelo vaan yksinään rähis, nii ei opettajatkaan enään jaksaneet siihen kiinnittäää huomiota.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)